30. mája 2016

Wild Roses


Včera večer som sa hecla a povedala som si, že už je na čase, aby tu nebolo tak pusto. Síce som mala v pláne niečo iné, ale zistila som, že nemám nafotené laky a to sa mi už fakt nechcelo :o). A vzhľadom na to, že sa blížila búrka, som nechcela riskovať vypnutie prúdu. (Vypli ho 20 minút po tom, ako som skončila s písaním.) Aj tak, poviem to na rovinu, tieto nechty suším v počítači od januára a to biele v pozadí a tu dole pod fľaštičkou je pravý nefalšovaný sneh. Tatranský...




Nechty som si robila pred firemnou lyžovačkou v Jasnej a chcela som ich tam aj nafotiť. Nech mám pekné pozadie. Najlepšie s Tatrami. Akosi zostal čas na zopár záberov pred odchodom, zvyšok som dotiahla doma a potom ešte pod lampou. Ako podklad som si vybrala texturovaný lak od Barry M, o ktorom som spolu s jeho bratmi písala tu. Rozobratých vodolepiek mám dosť, no treba ich aj míňať. Tieto ste mali možnosť vidieť v minulosti pri zdobení dvoch lakov od Dermacolu


A tak narýchlo vznikli tieto dievčenské, jemné, kvietkové nechty. Vďaka Bohu za pieskové a texturované laky a za vodolepky (či nálepky a bodkovače) :-D.
















Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Nechtíky su fakt velmi pekné, tie ružičky im dodávajú šmrnc. A ten sneh v pozadí, tak to je dobrá provokácia, teraz v horucom máji :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Zuzka :-) Ten sneh je čisté bláznovstvo, no čo už, keď som na tieto nechty zabudla, aspoň sa trochu schladíme :-)))

      Odstrániť
  2. Už musím taky konečně vyzkoušet vodolepky na texturovaný lak, vypadá to moc pěkně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Romča ♥ Ja už sa musím pustiť do čítania príspevok, sa mi to riadne nakopilo

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.