25. marca 2016

PUPA Dot Shock Lasting Color Nail Polish


V pondelok som predstavila jarno - letnú kolekciu Dot Shock od Pupy a dnes bližšie ukážem to, čo mi je predsa len najbližšie, a to sú laky na nechty. Tak ale nevrhni sa na ne hneď, keď sú v obľúbených farbách :o). Usúdila som, že moju peňaženku to tak nezabolí a vybrala som sa do Trnavy aj po zvyšné dva odtiene, aby som vám ukázala všetky laky. Na moje prekvapenie mi bolo oznámené, že už kolekciu nemajú a tak som sklamane odišla.

Kolekcia pozostávala z dvoch matných a 4 krémových lakov s objemom 5 ml / 5,90 €. Štetce sú guľaté a husté, konzistencia lakov v spolupráci s nimi umožnila hladké lakovanie. 

Lasting Color Velvet Matt


"Nechty so sofistikovaným
matným efektom.
Zloženie je bohaté na špeciálne živice, aby
sa vytvoril super odolný a pružný film."

Laky sú hustejšie a ich matný efekt by som prirovnala k takému tomu koženému efektu, ako mal Sally Hansen. Odtiene sa mi oba veľmi páčia a je super, že nie sú výnimkou a oba uschnú rýchlo.

001 Sugar Peach





Odtieň 001 je lososový a chcel by kryť už v prvej vrstve, no občas sa mi podarí zanechať tmavé miesto. A tak som radšej lakovala dve stredne silné vrstvy.




002 Fair Pink




Odtieň 002 je žuvačkovo ružový a tak trochu neónový. Taká barbie ružová, ale mne sa veľmi páči. Čo sa týka krytia, tak to bolo rovnaké ako v predchádzajúcom prípade.




Lasting Color Gel


"Nechty mimoriadne lesklé - s efektom
super extrémne vylešteného skla.
Zloženie bohaté na živice vytvára super
lesklý film s plným efektom."

Ďalšie odtiene boli 136 Shock Fuchsia a 150 Sweet Apricot a mňa fakt veľmi mrzí, že ich tu nemôžem ukázať tiež. 

137 Fancy Coral




Odtieň 137 je oranžový, tiež tak trochu neónový. Našťastie pre mňa je to odtieň oranžovej, ktorý ma nijako vizuálne neruší a tak ho môžem pokojne lakovať aj naďalej :-). Kryje ako predchádzajúce matné.




151 Passion Red





Odtieň 151 je malinový a kryje v dvoch vrstvách bez akýchkoľvek podmienok :o). Ako jediný z tejto štvorice je to studený odtieň a neskutočne sa mi v tomto prevedení páči ♥.




Trochu som sa dnes omeškala (haha, len 12 hodín), lebo som zistila, že nemám nič na úvodnú fotku. Sľúbila som však príspevok, tak som sa tvárila, že všetkých zaujíma a musím dorobiť, čo mi ešte chýba. Keďže som volila jednoduché bodkované pozadie, chýbali mi strašne kvietky v pozadí, tak som ich ešte dorábala a nakoniec to skončilo s hraním sa s fotkami tak, ako keby to malo mať efekt iný ako v pondelok. Nevadí, aspoň že ja mám dobrý pocit...

Pekný večer!


10 komentárov:

  1. Presne toto sú tie nádherné odtiene, ktoré milujem na jar a leto. Škoda len, že mám zásoby, lebo Pupa laky mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, aj ja :-D Veľmi som sa im potešila a sú úplne super, takže veľká spokojnosť. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Ty matný jsou jak bonbonky ♥♥ A taky se mi moc líbí ten poslední malinový. :) Ty puntíky ve fotkách to celé krásně osvěžují. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie matné sú úplne úžasné ♥ Chcela som to zladiť k reklamnej fotke, tak som tvorila rovnaké bodky :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Laky sa mi veľmi páčia, najviac ten ružový matný a ešte k tomu ako je matne spravená tá fľaštička, no parádne to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za matnú fľaštičku dávam veľké plus! Ďakujem ♥

      Odstrániť
  4. They are lovely all, pity they cost a lot in Poland...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné barvy, nejhezčí pro mě také poslední malinový ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie farby mi veľmi vyhovujú :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.