21. marca 2016

PUPA Dot Shock (Collection of Spring/Summer 2016)


"Bodkovaná elegancia 30-tych rokov sa úžasne snúbi s paletou sviežich a moderných farieb. Ženu jari – leta 2016 Pupa poníma novým vyjadrením ženskosti: živá a dynamická. Žena, ktorá mieša geometrické tvary aby vytvorila vysoko moderný vzhľad. Jemné a intenzívne farby spolunažívajú vo vzájomnej, dokonalej harmónii a dodávajú kolekcii DOT SHOCK očarujúci ráz."

Včera sme mali prvý jarný deň a dnes prichádzam s jarnou kolkeciou Dot Shock od Pupa Milano. O tom, že mi kolekcia prišla, som informovala už na Instagrame. Balíček dorazil pred dňom žien a jasné, že mi urobil radosť. Záplava ružovej, červenej a k tomu sa kolekcia nesie v retro štýle. Uvedomovala som si, že bude toho opäť veľa a nebudem stíhať, tak som sa rozhodla spraviť tento prehľad, kde produkty predstavím. Postupne som to pofotila a teraz vás zasypem príspevkami, kde sa na produkty pozrieme spolu s blízka. Áno, nechty prídu ako prvé a nebude chýbať ani nail art :-))).


Všetko je tak krásne kvetinovo voňavé, radosť aplikovať. Na obrázkoch sa objavili aj štetce, ktoré mi prišli spolu s jarnou kolekciou, ale tiež si to nechám do iného príspevku. K jednotlivým produktom pripojím oficiálny popis.

DOT SHOCK BLUSH & DOT SHOCK HIGHLIGHTER (odporúčaná cena 14,90 €)





Dot Shock Highlighter, 001 Dot Macarones

Lícenka z viacfarebných perál.
Ľahká a hodvábna textúra, obohatená o vzácne, ultra
jemné perly, rozjasňuje tvár, aby mala sviežu
a prirodzene žiarivú farbu pokožky.
Odstupňovaná v jemných farebných tónoch ružovej
a broskyňovej.
Jemná vôňa s jemnými kvetinovými akcentmi vytvára
príjemný, opantávajúci pocit.

Hoci toto nie je práve môj odtieň ružovej, až tak zle sa na mňa nepozeralo :o). Guličky sú trochu trblietavé, pekne pigmentované, stačí po nich zľahka prejsť. Na swatches som len prebehla prstami po nich a farbu som naniesla. Výdrž neviem posúdiť, nemala som ich celý deň.




Dot Shock Highlighter, 001 Dot Sunshine

Rozjasňovač z viacfarebných perál
Ľahká a hodvábna textúra, obohatená o vzácne, ultra
jemné perly, vyzdvihuje vystupujúce časti tváre efektom
rozptýleného svetla.
Odstupňovaný v sofistikovaných tónoch zlatej
a bronzovej.
Jemná vôňa s jemnými kvetinovými akcentmi vytvára
príjemný, opantávajúci pocit.

V podstate platí to isté, čo som napísala pri lícenke.






WAMP! WET & DRY EYESHADOW (odporúčaná cena 8,90 €)


Vypaľovaný, mimoriadne jasný očný tieň.
Ľahká, mäkká a pohodlná textúra umožňuje dokonalé farebné
tieňovanie, ktoré sa dlho zachová nezmenené.
Dvojité použitie:
suché: vyzdvihuje viečka jasnou farbou
mokré: dodáva intenzívnejšiu a dôraznejšiu farbu

Tiene tohto druhu zvyknem aplikovať pomocou fixatéra na makeup. Tieto som zatiaľ použila len na sucho na podkladovú bázu pod pigmenty. Líčenie bolo jemnučké, uvidím, ako to dopadne pri mokrej aplikácii. Všetky sú trblietavé. Čo sa týka názvov odtieňov, krásne vystihujú odtiene. 

Ďalšie odtiene: 206 Iridescent Rose, 406 Nude Beige, 602 Sandy White

601 Sparkling Brown




603 Golden Apricot




706 Bronze Chesnut






PUPA DOT SHOCK MISS PUPA & DOT SHOCK BALMY GLOSS (odporúčaná cena 7,90 € a 8,90 €)



Dot Shock Miss Pupa, 001 Sugar Peach & 003 Shock Fuchsia

Kĺzavá a zmyslová gélová textúra, ktorá vyzdvihuje
objem pier. S výťažkom z bavlny, ktorý má hydratačné
a výživné vlastnosti, aby boli pery mäkké a dokonale hydratované.
Zloženie absolútne brilantné a zmyslové na dosiahnutie
neodolateľného výsledku líčenia.
Pery obdarúva mimoriadne krištáľovým efektom,
neuveriteľne mokrým, polopriehľadným vzhľadom a
pohodlím, aké nemá páru.

Oboch som sa najprv zľakla, že čo s takýmito odtieňmi, ale zdanie klamalo. Fotky na perách sa mi už nepodarilo stihnúť za normálnych svetelných podmienok, ale dúfam, že sa mi to čoskoro podarí urobiť. Fuchsiu som mala dokonca aj včera a mám ju aj teraz. Na mňa trochu výraznejší, ale znesiem ho. Rúže sú krémové, nevysušujú a ešte aj majú fajn výdrž. Lesk som ešte neskúšala.

Ďalšie odtiene: rúž-002 Fair Pink a 004 Fancy Corala, lesk:-001 Petal Coral a 003 Glam red






PUPA Dot Shock Balmy Gloss, 002 Pink Beauty







PUPA DOT SHOCK VAMP! DEFINITION EYELINER (odporúčaná cena 9,90 €)


PUPA Dot Shock Vamp! Definition Eyeliner, 002 Pink Marhmallow

Robí linku zreteľnej a mimoriadne
pigmentovanej farby.
Tekutá a veľmi jemná textúra,
dokonale priľne a rýchlo schne.
Plstený hrot je mimoriadne mäkký a presný, aby umožnil
jednoduchú a praktickú aplikáciu

No, teraz by som si želala robiť znova nejaké líčenia do série... Tam by som túto farbu využila. V normálnom živote to bude trochu horšie, čo ma mrzí, lebo som hneď v deň jej príchodu urobila s ňou linku a bola to pecka. Sýta farba a nešla dole :-))). Škoda, že ten hnedý by sa mi hodil viac.

Ďalší odtieň: 001 Creamy Chocolate





PUPA DOT SHOCK EYESHADOW PALETTE (odporúčaná cena 13,90 €)


PUPA Dot Shock Eyeshadow Palette, 001 Sweet Romance

Paleta 5 očných tieňov – efekt tekutého púdru
Päť kompaktných očných tieňov s vysokou koncentráciou
pigmentov, aby maľovali okamžite, čisto a jasne.
Hodvábna a rozplývajúca sa textúra spája schopnosť
tieňovania a farbiacej sily prášku so zmyselnosťou krému
a tým sa dosiahne efekt „tekutého prášku“.
S dvojitým aplikátorom.

Pri swatches som mala problém, aby boli odtiene vidno, tak som zvedavá, aké bude líčenie s touto paletou. Tiene sú trblietavé.

Ďalšií odtieň: 002 Spring Sunset








PUPA DOT SHOCK DOTTING TOOL (odporúčaná cena 5,90 €)


Obojstranný bodkovač so zakončeniami v dvoch
veľkostiach, malý a veľký.
Ideálny na kreslenie bodiek rôznych veľkostí a elegantnej
francúzskej manikúry.
Dokonalý aj na aplikáciu malých dekorácií.

No jasné, na záver si nechávam to, čo sa týka nechtov. V balíčku bol pribalený aj bodkovač, čo je celkom pochopiteľné, keďže sa jedná o bodkovanú kolekciu. To viete, že už ho mám za sebou :o).

PUPA DOT SHOCK LASTING COLOR NAIL POLISH


PUPA Dot Shock Lasting Color Gel, 137 Fancy Coral & 151 Passion Red

Lak na nechty so skleneným efektom
Nechty mimoriadne lesklé - s efektom
super extrémne vylešteného skla.
Zloženie bohaté na živice vytvára super
lesklý film s plným efektom.

Ďalšie odtiene: 136 Shock Fuchsia a 150 Sweet Apricot

PUPA Dot Shock Lasting Color Velvet Matt, 001 Sugar Peach & 002 Fair Pink

Matný lak na nechty
Nechty so sofistikovaným matným
efektom.
Zloženie je bohaté na špeciálne živice, aby
sa vytvoril super odolný a pružný film.

Kolekcia obsahuje dva matné a štyri krémovky s gélovým vzhľadom. Príspevok o nich mám naplánovaný na piatok, takže "stay tuned" a snáď mi to vyjde. Zatiaľ aspoň takto...


No. A teraz si predstavte, že sem dám úplne všetko. Hoci som sa vo fotkách takých lakov krotila, aj tak je t toho dosť aj bez líčenia, či rúžov. Ja dúfam, že sa vám jarná kolekcia zapáčila tak, ako mne a prajem úspešný začiatok skráteného týždňa :-).

Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Even though I know this brand I never used any of their products. I like the color of the nails polishes a lot!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Me too! Those colours ♥ My favourite. So spring. So girly...

      Odstrániť
  2. To je pořádná nálož ♥ Obaly jsou opravdu moc pěkně vymyšlené a všechno to spolu vypadá velmi lákavě. :)
    Ty perly vypadají skvěle, už delší dobu si chci nějaké koupit. Na článek o lacích se těším, ty matné se mi moc líbí.
    Musím se smát těm pěnovým aplikátorům, kdy to tam ( a rozhodně se to netýká jen Pupy ) konečně přestanou dávat..:D Muselo to dát práci všechno vyfotit a napsat, ale rozhodně se povedlo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie laky sú super, úplne dokonalé farby pre mňa a super výber do tejto kolekcie. Obaly sú vždy krásne, len sa nastaviť tak, aby v tom zrkadlovom obraze nebolo vidno, čo nemá :-))) A nezabudnúť utrieť otlačky prstov (ako napr. na lakoch :o)) Pre niekoho sú aplikátory ešte stále hlavným nástrojom nanášania tieňov, za seba súhlasím s tebou :-D A hej, trvalo mi to veľmi dlho celkovo, ale som s výsledkom celkom spokojná :-) Ďakujem.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.