14. marca 2016

China Glaze LE House Of Colour (1/2 of collection)


"Buďte odvážna a zahoďte zábrany s jarnou kolekciou House of Colour od China Glaze, ktorá vás vráti do víru 70. rokov, kedy bolo možné takmer všetko.
Kombinovanie niekoľkých módnych štýlov naraz, či už s tých dávno zabudnutých s tými najaktuálnejšími, bolo na dennom poriadku. Hippies, Punk, či bohémsky štýl, je to len na vás..."

A ja som si vybrala práve ten hippies, lebo som k nemu mala kvety do vlasov :-))). V štýle spracovania príspevku sme sa celkom nečakane zladili s Aničkou, ktorá ukázala druhú polovicu kolekcie House of colour, ktorá mi bola poskytnutá na zrecenzovanie e-shopom Modeláž nehtů. A keďže nebolo času, plánovaný náramok som už nevyrábala, ale použila zásoby. 



Kolekcia obsahuje celkovo 12 odtieňov lakov, z čoho dva sú glitrové a vyfasovala som ich oba ja. Laky, ako vidíte, majú objem 14 ml a na e-shope ich kúpite za 175 Kč, čo je cca 6,50 €. Zabudla som nafotiť štetec, ale určite ho tu nájdete v nejakom inom príspevku o lakoch tejto značky. Nie je tajomstvom, že je guľatý, mäkký a dobre sa s ním lakuje :-).

Sorry I´m Latte


Áno, názov prezrádza, o aký odtieň sa jedná a okrem toho, že ma pobavil, tak si získal moje srdce. Nie je to tak dávno, čo som podľahla inému neutrálnemu odtieňu od China Glaze. Tento má jemne ružový nádych, kryje v dvoch vrstvách a rozhodne bude patriť k mojim obľúbencom.












Chrome Is Where The Heart Is


Hoci na fotkách na dennom svetle príliš dobre nevyzerá, čomu sa trochu čudujem (ale na druhej strane bolo dosť zamračené), tak v skutočnosti je to metalický krásavec. Staroružový odtieň s trochou šedej by mal podľa druhu ryhovať, našťastie to robí minimálne a prelakovanie vrchným lakom mu ešte trochu pridá na vyhladení. Je hustejší, no kryje už v jednej vrstve.













About Layin´Out


Tento odtieň by som radila do jelly lakov. Je redší, ku krytiu treba radšej tri tenšie ako dve hrubšie vrstvy, ale občas sa podarilo množstvu ulahodiť a stačili dve. Len je to korálovo-lososová potvora, čo sa dá predpokladať z tejto kombinácie, ktorá neumožňuje zachytiť pravú farbu a pýta sa stále niekam do oranžova.












Girls Just Wanna Have Sun


Keď som nalakovala tento lak, tak prvé, čo mi napadlo, bola točená banánová zmrzka z detstva :-). Kryje v dvoch vrstvách, ale občas sa mu podarí nechať tmavé miesto.













Moonlight The Night


Tento by sa rozhodne hodil k modrým odtieňom, ktoré sa objavili u Aničky. Glitrový lak, v ktorom plávajú modré, zelené a tyrkysové glitríky v jednom prípade spravil na nechtoch banánovú zmrzlinu posypanú cukríkmi a v druhom prípade kontrast. Ale na obojrukú fotku som mu vybrala fialový odtieň od Cuccio, ale o tom niekedy nabudúce. Možno tak o mesiac? ;-)












Glitter Me This...


Áno, áno, áno. Nie len že je úžasný, ale vyzeral dokonale aj na kombinácii, čo som mu vybrala. A keby ste videli to úžasné trblietanie pod umelým svetlo! ♥ Tento poklad v sebe ukrýva biele, ružové a zlaté glitre a priznávam, spolu s lattéčkom sú mojimi favoritmi tejto polovice kolekcie.













Ďakujem Modeláži sa láčiky a šup-šup sa kochať druhou polovicou k Aničke.

☮ Pekný večer! ☮


20 komentárov:

  1. Girls Just Wanna Have Sun - unusual and my favourite shade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. That shade looks like banana icecream :-) Thank you!

      Odstrániť
  2. Wow, what an elaborated and great post! My favorite shades are the nude, coral and yellow ones!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása <3 Ty fotky se vám moc povedly, oběma :) Mně se z celé kolekce asi nejvíc líbí Shut The Front Door a Moonlight The Night :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Nikol. Ja mám favoritov viacerých a je ťažké sa rozhodnúť ktorý. Dnes by to asi vyhral Glitter Me This a nude :-) Ťažko sa rozhodnúť, keď u Aničky je zase taký pekný fuchsiový, či fialkový :-)))

      Odstrániť
  4. Krása!!:-) Moc pěkně nafoceno. Já si určitě nějaký koupím..zatím vede žlutý a glitrové jsou taky parádní;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ten Moonlight the Ńight mě dostal ♥ Ten rozhodně jednou musím mít. :D A Glitter Me This asi taky, sakryš. :D
    Máš je nádherně nafocený takhle s tím pozadím, vypadá to krásně. :) A prosím, dřív než za měsíc. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozbalila som balíček, vytiahla prvý glitrový, že och, potom druhý a prišlo dlhé och :-D Možno to bude skôr, uvidíme :-))) Ďakujem, Romča ♥

      Odstrániť
  6. Teda všechny jsou krásné! Nejvíc se mi líbí hned první odstín.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež veľmi zaujal, nude odtiene mám rada a tento je veľmi vydarený. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. Z celé kolekce mě nejvíce zaujaly ty glitrové. S lakem Chrome.. hádám, že by se dobře razítkovalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani, presne toto mi pri ňom napadlo, keď sa do toho pustím, že bude fajn. Je hustejší, je dobre pigmentovaný a metalické laky vyzerajú pri pečiatkovaní na nechtoch super :-) Ďakujem

      Odstrániť
  8. Opäť tona krásnych obrázkov, pokochala som sa. Ja kopem za tú druhú stranu, mňa viac zaujali klasické krémovky, ktoré majú veľmi nositeľné farby. Úplne paf som zo slniečkového Girls just wanna have sun... A tie názvy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti ♥ Tie názvy sú super, donútili ma k úsmevu hneď po rozbalení :-)))

      Odstrániť
  9. Mňa najviac zaujal ten jemný žltunký lak, to je naozaj krásny a taký nevšedný odtieň :) A samozrejme glitrové sú parádne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, priznám sa, že som nečakala, že bude mať banánová zmrzka taký úspech :-) Skôr som si myslela, že nebude. Teším sa teda, že sa mi tak dobre podarilo odtieň zachytiť, lebo som sa bála, že bude príliš svetlý na fotkách a že nezachytím odtieň

      Odstrániť
  10. Moc krásné fotky, pěkně jsme se sladily :D mě kupodivu taky nejvíc překvapil ten žlutý, moc se mi líbí :-) a efekťáci samozřejmě taky, ty jsou peckové :)) Supr článek <3

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.