30. marca 2016

Beauty Forum Trenčín (Jar 2016)


Po roku a takmer po mesiaci prichádzam s príspevkom o mojej návšteve Beauty Fóra v Trenčíne. Ja viem, že tieto výstavy v našich končinách sa nedajú porovnať so zahraničnými, ale aj tak to beriem ako fajn výlet do sveta kozmetiky. Obzvlášť ak mám takú spoločnosť, ako je Arvonka.

Koľko vagónov so sedadlom číslo 31 môže byť v jednom rýchliku? Po treťom som to vzdala a s Arvonkou sme sa zvítali až v Trenčíne. Naše vtipné hľadanie sme komentovali na Instagrame :-D. Hlavne, že sme sa našli a že cesta netrvala pol dňa :-))). Na výstavisko sme dorazili ešte pred otvorením, za čo asi môže fakt, že tento rok sme vynechali "nailie" pod hradom (viď minulý rok). Pobehali sme po stánkoch, pokúpili a kým sme čakali Alicu, tak sme sa vytešovali s výmeny taštičiek, ktorá ako inak obsahovala drobnosti pre našu diárovú úchylku. Až po príchode Alice sa fotili stánky. Vždy nadávam, že tie fotky sú strašné, vždy sa to opakuje, no vždy si beriem foťák. Čo ak náhodou...

V stánku Errow, v ktorom nájdete laky Orly, si tradične vyberám dva mini laky a nejaký ten bonus. Hoci som najprv odolala, nakoniec som tradíciu neporušila. Hneď vedľa sídlilo OPI, kde ma zaujala kolekcia New Orleans a nude laky, ale nakoniec som vyberala z výpredajového košíka.








Tento stánok vždy pobaví mňa. Moje nechty prestali baviť už dávno, ako sa mi zdá, ale aj tak sa vždy pousmejem, keď tento nápis vidím :-).


Z tohto stánku som ešte nikdy nič neodniesla, v podstate ma tam aj napriek veľa farbám nikdy nezaujme, ale tentokrát som ho cvakla len preto, že sa mi do záberu dostali Veronika a Alica spoločne :-).



Zato stánok Jordany, resp. Absolute cosmetics neobídem. Najprv treba prečkať nával ľudí, alebo sa jednoducho predierať, potom sa podarí aj takáto fotka, kde nie je ani nohy... Volila som pieskové. Nečakane. Po lakovaní som zatúžila aj po zvyšku kolekcie, z ktorej som vyberala. 





Tasha je rovnako mojou pravidelnou zastávkou. Tentokrát bolo treba doplniť zásobu riediču laku a konečne si zadovážiť dezinfekciu, keď zdobím iné packy, ako moje. Mavala, cvak, dovi....



Po jesennej absencii na Interbeauty môj najobľúbenejší stánok lákal na 30%-né zľavy. Laky, ktoré som cchela nemali, tak som si (opäť) kúpila BB púder a na leto vodeodolnú maskaru. Zabijem sa, keď ten púder je moja TOP vecička v šuflíčku? V stánku sme si pokecali aj Veronikou 2 (kedysi blog Som zmaluvala).





O niektorých výrobkov z radu starostlivosti na pleť, ktoré boli vystavené pri pulte, ste si mohli prečítať (tu, tu, tu, tu a tu). Aj keď sa trochu obával, čo som tam popísala, sú to už historické články :o).

Do Revlonu som nakukla, ale nezaujal ma. Okrem toho sa mi zdalo, že tam toho bolo nejako málo. Snáď sa to zlepší.


Môj skromný nákup. Hoci nič nepotrebujem a o veľa veciach som ešte nepísala. Neodolala som. Zásoby pieskových lakov sa zmenšujú. Používam ich dosť často. Stále ma bavia. 


GOSH BB Powder, 02 Sand (9 €)  a GOSH Volume Waterproof Mascara (6,75 €) a ceruzka ako darček k nákupu.


OPI, Infrared-y to Glow a OPI, Tiffany Case (oba 3 €). Tifanny som zdieľala vo videu cez víkend na Facebooku.



 Jordana TEXTURE Glitter Nail Polish, 11, 12 a 13 (3 x 2 €). Viac snáď čoskoro...



ORLY FX, Starbust (3 €) , Pink Waterfall a Frolic (2 x 4€)+ zlaté nálepky (3 €)



No dobre, ja viem, že som pripravila ku každému aspoň ten odtieň, ale ktovie, ako sa mi bude dariť s písaním príspevkov, lebo to do veľkej miery ovplyvňuje aj ignorácia mojich príspevkov, tak aby ste mali zatiaľ malú upútavku. To len taký dôkaz, že som sa chcela polepšiť a nedávať ich sem zabudnuté až po neviem kedy...


V Tashe mi akosi nedali doklad a neviem si spomenúť na cenu ani jedného výrobku. Za riedič som pred dvomi rokmi dala 2,50 €. Myslím, že to bolot ak nejako podobne a dezinfekcia do 5 €.


Najrozkošnejšia vec v mojom nákupe. Nemohla som odolať. Nedalo sa mi to. Najvoňavší a najrozkošnejší cupcake! BadeFee (5,55 €). Aj by som vám dala stránku, ale tá z nálepky nefunguje. Tieto veci ma veľmi lákajú, aj keby som ich mala mať vystavené, nakoľko vyvaľovanie vo vani považujem za strašnú stratu času a tak sa len sprchujem. Ale toto spotrebujem. Dám si kúpeľ. Treba pokrstiť novú kúpeľňu v našom novom domčeku :-).


Pekný deň!


8 komentárov:

  1. Také ráda chodím na veletrhy, letos jsem to nestihla z časových důvodů. Mám moc ráda stánky Sleek, Jordanu, Make-up revolution a ryor. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ryor som aj zabudla spomenúť, aj odfotiť. Kiež by sa aj u nás objavilo niečo také, ako Sleek :-D Jedine k Jordane sa môžem pripojiť, tú nikdy neobídem ani ja, zato na Golden Rose som tento rok akosi zabudla

      Odstrániť
  2. I like so much such kind of events, but this year I couldn't make it to go. Love the products you've got there!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Me too, it´s a great cosmetic trip :-))) Thank you ♥

      Odstrániť
  3. Jeej! Na týchto veľtrhových článkoch ma vždy najviac bavia nákupy :D U teba sa mi ale páčia aj všetky fotky lakov, hlavne kolekcia OPI New Orleans. Vo fľaštičkách nič moc, ale na vzorkovníku top top top.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto kolekcia ma tiež zaujala. Mňa na tom bavia nákupy tiež najviac :-D Ďakujem!

      Odstrániť
  4. No já ani nevím, co chválit dřív, protože všechno, co jsi nakoupila se mi opravdu moc líbí. :D Ale teď mám pocit, že to píšu pokaždé. :D
    Ta koláž nehtů je perfektní a dobře namlsala. Asi nejvíc mě uchvátil Orly Starbust ♥ A jinak taky vždy přehrabuju OPI z výprodejového koše. Zatím jsem si nikdy nekoupila lak z nové kolekce ( i když jednou jsem se chtěla vrátit pro takový ten ananasový, ale smůla, už nebyl ). Asi chci v tomhle případě víc muziky za málo peněz. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že som si za plnú cenu kúpila len dva, či tri OPI. Ten ananásový asi myslíš ten, čo si kúpila Alica (a následne ho opísala, že je tak škaredý až je pekný :-D). Kolá musela byť, lebo som v poslednej dobe strašný lajdák a zanedbávam to tu, tak som rada, že si si dala aspoň malú maškrtku :-D Mne sa veľmi páči posledná kombinácia, fotky ani zďaleka nebudú vystihovať krásu v skutočnosti. Vďaka :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.