14. februára 2016

♥ ♥ ♥ Happy Valentine´s Day! ♥ ♥ ♥


Prajem krásny valentínsky večer všetkým, ktoré slávia Valentína. Celkom neplánovane sa mi do rany hodil tento nail art. Nálepky, ktoré som v ňom použila, som si kúpila tento týždeň v utorok a hneď večer som sa do toho aj pustila. Prišlo mi to ako celkom fajn zámienka konečne nalakovať laky, ktoré som si v decembri doniesla z Budapešti.


Toto je mini armáda, ktorú som potrebovala pri tvorení. Úžasný Vamp od Claire´s a srdiečkové nálepky z Tigra by sa dali považovať za hlavných aktérov a Prom a Kiss Me ako vedľajšie úlohy :-). Ja dúfam, že sa mi niekedy podarí ukázať oba ružové laky aj samostatne. Bohužiaľ nálepky boli tentokrát sklamaním. Asi som ich v listovom nail arte príliš prechválila. Tieto nálepky boli akési tvrdé a po prilepení sa stále odlepovali. Po prelakovaní top coatom to bolo ešte horšie, keďže sa celé skrútili. No nič, keď už, tak rýchlo aspoň spravím fotky, nie? Snažila som sa ich stále pritláčať, aby to na fotke príliš nekričalo, ale niekde mi aj tak ušla, potvora. Nechty so srdiečkami som odlakovala a miesto gýčovej ružovej, srdiečkovej manikúry som nosila len glitrovú. Hej, fotky prídu po srdiečkových. Nie, tie glitre sa tak pekne nerozmiestnili, lak je dosť riedky a nechce sa im von, po prvý krát som ich na nechty ukladala, aby vyzerali civilizovane :-))).













Áno, toto je pokus dva. Menej gýčovejší, no stále veselý :-)







Mne už len zostáva dúfať, že čerešničkové, ktoré som si kúpila s nimi budú lepšie.

Pekný večer!


4 komentáre:

  1. Super cute and joyful looking nail art!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je škoda, že nálepky zlobí, protože vypadají děsně roztomile. :)) Tohle mi dělaly zelené kvítky, které jsem kdysi použila pro manikúru na Sv. Patrika a je to trochu k vzteku. Efektový Claire's je supr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby sa aspoň tak nekrútili, keby im top coat pomohol, ale kdeže :-/ Ten efektový mi hneď padol do očí, ten musel byť môj :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.