1. februára 2016

Green Leaf Nail Art


Jedného dňa som tak tradične piatkovo skočila pozrieť do Tigra a hľa, oni tam majú aj nálepky na nechty. No šup s nimi do košíka. Správne, bolo to dávno, na jeseň a fotky tu suším už od novembra. Vonku ale nie je bohvieako, tak mi poslúžia na oživenie pochmúrneho počasia jasnými farbami a kvietkami. Vítam vás pri prvom februárovom príspevku...



Ako podklad pod nálepky som si vybrala krásny lak Melia Silver, aby lístky pekne vynikli a prelakovala ho s Femme Fatale od Sparitual. Zvyšné nechty som nalakovala zeleným pieskovým lakom Frosted Soft Green, ktorý je jedným z mojich zelených favoritov. Nechty som nosila zase celý týždeň. Chcela som, aby mi vydržali do soboty, kedy ich budem môcť nafotiť na dennom svetle s mojím milovaným kvietkovým pozadím. Vydržali, aj keď je už badať značné odrastenie. Nálepky držali úplne super, neskrútili sa a následne neodstávali a rozhodne nezostalo len pri nich, ale vrátila som sa tam po ďalšie. Tento obchod je ako droga, nedokážem ho obísť a nedokážem z neho odísť (hlavne naprázdno :-D).










Pekný večer!


16 komentárov:

  1. To je tak nádherně svěží ! :) Už se těším, až je vyzkouším. :) :-*
    Jinak v Tigeru, v tom úžasném obchodě, jsem byla jednou jedinkrát a strašně se těším na den, kdy se tam zas vrátím. :D Naprosto z něj tvé nadšení sdílím, protože tam je prostě VŠECHNO a všechno je tak ňuňu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiger je moja smrť, zatiaľ som mala len na mále, ale raz ma kvôli nemu odbehne bus domov :-D Aj ja sa teším na tvoj variant :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Krásna svieža jarná manikúrka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola robená v rámci jesene, aby som ju rozveselila a dopadla nakoniec jarno, to som celá ja :-D Ďakujem ti!

      Odstrániť
  3. Tie sú ale nádherné. Veľmi sa mi páči farebná kombinácia a tie nálepky to celé krásne oživili :) Si naozaj veľmi šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What a lovely shade of this Gosh, spring in the air!
    I'm your new follower, welcome to check out my blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, it´s my favourite green nail polish, I love this spring green shade. Thank you very much!

      Odstrániť
  5. Naozaj krásna kombinácia, tá zelená farba vyzerá tak upokojujúco príjemne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.