15. februára 2016

Floral Nails


Keby som tieto nechty publikovala v čase, kedy sa im to patrilo, príspevok by sa volal "Kvety v jeseni". Ale keďže s nimi (nečakane) meškám štvrť roka, tak musí byť príspevok len kvietkovaný :-D. Na vytvorenie som použila ako podklad lak 061 z kolekcie Crush on you od Miss Sporty, ktorý som prelakovala najprv top coatom a následne som na hladký povrch nalepila vodolepky (BLE1352). Kvietky na tmavšom podklade sa mi tak veľmi páčili, že sa mi s nimi ani nechcelo rozlúčiť :-). 















Pekný večer!


6 komentárov:

  1. For me it would be to much flowers, but I have to agree that on you it looks fantastic!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi na tom podkladu moc líbí, vytváří to hezký kontrast. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, najprv som sa toho bála, ale našťastie to dopadlo dobre a veľmi som bola spokojná. Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Skvelo to vyzerá, tie nálepky sú veľmi pekné :))

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.