11. januára 2016

Sally Hansen Complete Salon Manicure 220, 570 & 637


Snažila som sa nachystať, kým som mala dovolenku aspoň zopár príspevkov. V počítači sa mi toho celkom dosť nazbieralo, ale už som písala minule, ako nie je na to čas. A keď je kedy, tak sa zbytočne vytočím pri niečom, čo ma odradí od písania.
Pokúsila som sa to ale tentokrát ignorovať a tak to dnes to bude príspevok s jesenným nádychom, keď ešte v záhrade kvitli chryzantémy, tak to v tej šedivej zime trochu ožije aspoň tu. Bude to o časti mojej výhry na FB stránke Sally Hansen a vďačím za to týmto nechtom :-). Obsah balíčku som zdieľala, ale tak aspoň na pripomenutie. Prišli mi tri laky v jesenných farbách a spevňovač a all-in-one prípravok na kožičku ako zastúpenie starostlivosti. Dnes to ale bude o lakoch. Spevňovač podarujem, lebo našťastie spevnovanie nechtov nepotrebujem a na gél na kožičku sa vrhnem hneď, ako miniem ten, čo používam teraz.



Laky majú plochý širší štetec a objem 14,7 ml za cca 8 €. Keď si to tak zoberiem, z tohto radu mám len jeden glitrový, takže som rada, že som skúsila aj klasiku. Výber farieb sa mi celkom hodil, taký akurát pre mňa. Nude lak neurazí, červená klasika a jeden tmavší. Po nalakovaní prvého som išla pri najbližšej príležitosti kúpiť ho Romče do balíčka, lebo tam nesmel chýbať.


Café Au Laté má farbu bielej kávy a zvolila som si ho aj ako lak na vianočný večierok s "blackwork" vodolepkami a na matno. Vyzeralo to dosť dobre aj v tomto prevedení a chvalabohu, že lak super držal, lebo som ho vtedy z časových dôvodov nosila vyše týždňa! Aj napriek tomu som ho nemala kedy ani odfotiť a jediná fotka je táto na Instagrame. Lak kryje v dvoch vrstvách a odporúčam ho všetkými desiatimi.











♦ ♦ ♦


Right Said Red je studený červený odtieň. Veľmi pekný červený odtieň. Najprv som mala všade Fred miesto Red :-D. Tiež som ho lakovala v dvoch vrstvách. Odporúčam pre milovníčky červených lakov.










♦ ♦ ♦


Scarlet Fever je tmavší fialový s hnedým podtónom. Je sýty a pigmentovaný a pri lakovaní som si musela dávať pozor, aby som mala čo najmenej čistenia, lebo je to ten typ laku, ktorý zanecháva stopy aj nejakú dobu po čistení. A kto chce chodiť s farebnou pokožkou okolo nechtov, že. Ale je tak úžasný, že to kvôli nemu risknete a dáte si pozor :-). Je to fakt dokonalý jesenný lak. Lakovaný v dvoch vrstvách.











Bonus na záver, keď sa mi zase pri fotení motalo v pozadí to naše chlpaté motovidlo :-D.

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. akurat vcera ma na parfums zaujali tieto laky, lebo ich tam maju lacnejsie ako v drogerke. ten posledny je krasny, ale takych mam vela... chcela by som nejaky nude ale trosku do ruzova a taky som v ponuke neobjavila...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ak by som mala odporučiť s ružovým podtónom, tak Pretty Ballerina od Gosh. Nie je to síce Sally Hansen, ale je fakt úžasný :-) Mám ho aj tu na blogu

      Odstrániť
  2. Tak ten Scarlet Fever je dokonalý, ten se mi líbí úplně nejvíc :-) A chlupaté motovidlo je roztomilé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je úplná (nie len) jesenná dokonalosť :-) Mne sa strašne páčia všetky, bola to trojica zostavená presne podľa mojich predstáv. Ďakujem, Anička

      Odstrániť
  3. Chlupaté motovidlo mám doma taky, vždycky umí tak šikovně překážet :D Nejvíc se mi líbí ta nude barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sranda je, že sa nechce dať fotiť. začne sa otáčať, je to trochu boj, ale toto mi neurobil prvý krát, toto ho asi baví :-D

      Odstrániť
  4. Ani nevím, jestli jsem gratulovala, takže dodatečně ti k výhře gratuluji, Suzi. :) Rozhodně je to zasloužená výhra. :)
    Nádherně jsi je vyfotila - ano, slintám samozřejmě hlavně nad tím krasavcem, co se ke mně dostal. :D A Max taky, jak koukám - první nezájem, druhý taky a hele...co to tam je za chutný lak ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si vymyslela nový komix :-D Myslím, že si to lajkovala, ďakujem :-) Ja keď som ho lakovala, ja som neodolala a musela som ti ho jednoducho kúpiť :-))) Musím ho s tým matným ešte niekedy raz nalakovať a hlavne aj odfotiť, tak sa mi páčil tiež veľmi

      Odstrániť
  5. Všetky sú veľmi pekné, i keď ten nude si viem predstaviť aj trocha krajší, ale zasa má môj obľúbený názov "Café au Lait" (uvažujem, koľko produktov s týmto názvom už doma mám :D
    Veľmi ma však zaujal najtmavší Scarlet Fever, ten by som vynosila či už s xxl leskom alebo ultra-matným finišom <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, Scarlet je jednoducho úžasný odtieň, nie je o čom ♥ Ja myslím, že tento je jediný, čo mám, ale ničo podobné budem mať zrejme aj v nude kolekcii od Catrice :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.