18. januára 2016

Blue Owls


Potom, potom, len nie dnes... Dnes som to trochu časovo nezvládla. Najprv som piekla a potom som od radosti nevedela kam skôr. Ale splním si konečne dnešnú povinnosť a padám do postele. 
Tieto nechty vznikli dosť neplánovane. Mala som v pláne úplne iné. Potom z časových dôvodov som ich zmenila na ešte iné, ale tie sa nedarili (nechceli chytiť pásky na nechty) a tak som siahla po vodolepkách. Obyčajných, jednoduchých sovičkách, ako ja tento druh nazývam - "blackwork" vodolepkách :-). Mimochodom sú z Aliexpressu. Ako podklad som použila texturovaný lak od Barry M s názvom Atlantic Road. Príspevok o tejto kolekcii je tu. Nedávno som sa dozvedela, že nejaký takýto odtieň s názvom Serenity Blue je farbou tohto roka. Takže neplánovane už druhé nechty tento rok s kraľujúcim odtieňom :-).








Haha, keby náhodou, ceruzka je z TEDi-ho :-))) A retiazka z trhu na Dni kvetov v Hlohovci.



Pekný zvyšok večera!


6 komentárov:

  1. Aj ja mám týchto sovúchov doma, len akosi na nich ešte nevyšla rada :) Páčia sa mi na tom textúrovanom laku, zaujímavý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa im to tiež nejakú dobu trvalo, kým sa tam dostali :-))) No, bolo to také núdzové riešenie, keď som nechcela ísť len s modrými nechtami, ale nakoniec sa mi celkom páčili :-) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Už jsem jednu či dvě zkusila a aaach, ty jsou :D ♥ Dala jsem je na podklad od Golden Rose JJ 115 k čemuž mě vlastně inspirovala Alice, když na něj dala razítka s motivem bonbonů. :) Na tomhle modrém se mi taky líbí, hezky se na to kouká. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, tak na ňom museli vyzerať super! Tiež mám v pláne dať nejaký nezvyčajný podklad, jednoducho iný ako klasický farebný pod takéto čierne. Už dlho mi to máta v hlave, tak to budem musieť vykonať niekedy v blízkej budúcnosti. Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.