5. októbra 2015

Interbeauty Bratislava (Jeseň 2015)


Jedného pekného dňa ku mne prileteli z Prahy lístky na Interbeauty. Keďže Nikol (resp. Modeláž nehtů) bola štedrá, ušlo sa kolegyni a jej kamarátke, mne a nakoniec sa pridala aj sestra. Nie je tajomstvom, že na Interbeauty chodím na jeseň, lebo jar si nechávam pre Beauty Forum.

Táto však bola akási slabá. Nie, že by tie ostatné boli mega super, ale absencia stánku Gosh, OPI a Sparitual spravila svoje. OK, oplieskala som to inde, nákup som spravila dosť veľký, hoci by som dokázala aj väčší, ale... Jednoducho, prečo nemôže mať aj Bratislava takú peknú výstavu ako Praha. Veď aj v tom Trenčíne sa mi viac páčilo... Šťastie pre mňa, že sa viac sústredím na nechty, ako dekoratívku a že mám správnu spoločnosť. Výstavu prejsť netrvalo dlho a mám pocit, že viac času sme strávili s Nikol, snáď jej to šéf odpustí :-))). Nechce sa mi o tom ani viac písať, množstvo fotiek hovorí za všetko.


Len tak mimochodom, ten úplne vpravo onedlho uvidíte :-).












V stánku Soaphorie mi chýbal väčší výber. Kiež by mali aj naparovacie tablety...




Spoločná "nailie" nesmie chýbať! Spoločná fotka je už iný level a asi si ju pozriete niekde inde ako u mňa :o) No hej, už to zrejme viete, okrem sestry a Nikol som bola s Alicou a Arvonkou.


Nákup som hodila na Instagram, ale ešte na zopakovanie :-).


Nie, neprešlo ma to ešte a pieskovým lakom nepohrdnem. Po malinovej Fiesty Fuchsia od Romči som si doplnila zbierku o ďalšie dve Jordany. Áno, predpokladáte správne, mám ich práve teraz na nechtoch. Každú ruku inak a zdá sa, že si to dnes ani nikto nevšimol :-D.

19 Victorian Rouge a 16 Classic Plum

Zastávka v stánku s lakmi Orly je tradícia :o). Hoci som najprv vyriekla vetu, že prvý krát odídem bez Orly, nakoniec som si odniesla tieto dva. Alica ma síce lákala na jeden, ale odolala som a vy ho uvidíte u nej. Zlacnený ma zaujal jeden, snažila som sa ukecať na neho sestru, áno, ľutujem, že som si ho nekúpila, ale čo ma trochu sklamalo, že cena sady štyroch mini lakov stála rovnako, ako keby som si kúpila samotné štyri laky. Od sady by som čakala výhodnejšiu cenu.

Harmonious Mess a Moonlit Madness
Kým lakom od Moyra som s ťažkým srdcom odolala, tak som sa nechala zlákať platničkou a rovno aj k nej prislúchajúcimi inštrumentami. Síce je niečo na ceste ku mne, ale nevadí, po takmer 4 rokoch blogovania by bolo fajn naučiť sa konečne pečiatkovať...


Movember je za rohom, tak niečo k nemu :-) No som ja zvedavá, ako mi to bez tej vody s nimi pôjde...


Najprv som si kúpila špeci nadlak, lebo ma zaujímalo, ako to teda s ním je, keď mi Equisit Rouge vydržal tak super aj bez neho. Potom tak na to pozerám, že asi by nebolo od veci k nemu prihodiť ešte jeden a na odporúčanie Nikol, ktorá mi ukázala ďalší holograf, som si ho aj kúpila.

Hne (?) nude

Ja som chcela niečo neutrálne (kolekcia Outdoors), potom sa mi tam zapáčil jeden matný, no sestra ma ukecala na fialový so zvláštnymi mriežkovanými glitrami (Ghouls´Night Out). Druhý je z kolekcie Desert Escape a ona si kúpila ďalší.. Sľúbila, že mi ho požičia :-).

What´s She Dune? a Cackle If You Want To


V stánku Cuccio nemali ceny a tam som si zobrala len tieto dva, hoci som chcela ešte ten krásny modro-fialový, ktorý ste videli u Romči. K lakom som si zadovážila aj maslo, ruky budú teraz potrebovať veľmi veľa starostlivosti a krémovania. Vzorka s granátovým jablkom je darček od Nikol.





Nasledujúce štyri laky sú bonus od Nikol, za ktorý by si zaslúžila na prdel :-D Ešte tam bol lak p2, ktorý kedysi chcela sestra, ale už sa nepredával a tak si ho celá natešená zobrala teraz :-). V každom prípade ešte raz veľká vďaka.

Sea Sunset


Sade neviem nájsť meno, ale to je jedno, splnil sa mi sen a vyskúšam laky Ciaté :-)

Boli ste? Aké máte z tohtoročnej IB pocity?

Pekný večer!


18 komentárov:

  1. No závidím ti tvoje nákupy :) ešte že Vás nechtárky majú ako tak potešiť. U mňa sklamanie na plnej čiare, vstupné 6 € a 0 € nákup .... o teda proteínová raw tyčinka za 1,2 € aby som bola presná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ako Mary Kay, či Make up studio ma moc neohúria :-/ Jediný svetlý bod je GOSH a ten nepríde, ach... A môžme byť rady, že tam nie sú samé veci na umeláče, ale že si tam môžeme kúpiť aj obyčajné laky :-D

      Odstrániť
  2. Aj pre mňa to bolo sklamanie, nakúpila som možno do 8€, musela som nabehnúť do Auparku a pobehať MAC a Pupu aby som sa z toho spamätala :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj my sme sa so sestrou zastavili ešte v Auparku :-D

      Odstrániť
  3. Úžasná kochačka, to ti teda povím. :D ♥ Na veletrh jsem hrozně natěšená, už jsem si kvůli tomu i domlouvala volno, protože samozřejmě vždycky všechny akce vycházejí tak, že mám být zrovna v práci. :D Všechny laky vypadají fakt krásně, úplně jsem se teď zbláznila do toho béžového a efektového ChG ! Moc se těším na články.
    Vodolepky bez použití vody tu mám taky, ale zatím jsem nezkoušela, takže jsem na ně taky moc zvědavá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to isté som cítila pri tvojich nákupoch z IB :-D Romča, ak tam bude ten béžový, odporúčam všetkými 10! Už som ho lakovala v nedeľu pre pieskovými, je dokonalý. Tie vodolepky budú asi challenge, ale snáď si poradíme :-)

      Odstrániť
  4. No, na to, že říkáš, že to byl propadák a zklamání sis pořídila moc pěkné kousky :-) Obzvlášť ty Čajničky mě oslovily, těším se, až je tady uvidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď je to, že dobre, že som viac nechtová, lebo s nakupovaním dekoratívky by som tam veľkú útratu veru nespravila. Asi aj preto mám toľko lakov, že tam nebol GOSH :-D Ďakujem, pokúsim sa pohnúť si s príspevkami :-)

      Odstrániť
  5. Som myslela, že svoj nákup nafotím aj ja, ale keď on vyzerá pri tých vašich tak chudobne :D Ale zas som na seba hrdá, že som sa zvládla krotiť :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to môžeš byť na seba hrdá :-D ja som neodolala a fakt by som si vybrala toho viac, ale aj týmto si už dosť prispievam do časovej tiesne :-D Asi si nejaké zoberiem zo sebou a kým sa budú tlačiť výkresy, budem lakovať :-D

      Odstrániť
    2. Mne časová tieseň nevadí, lmne vadí tá priestorová :D Že už tie laky nemám kam dávať :D Celkovo už lakov nakupujem oveľa menej, chvalabohu :)

      Odstrániť
    3. no a toto je ďalší problém - priestor :-D

      Odstrániť
  6. Takže sklamanie... Ale nákup si spravila pekný :) Hlavne ten nude lak What's the nude, laky Cuccio a sadička Ciaté.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Bohu za laky :-D Na Cuccio sa chystám ako na ďalšie v poradí :-) Ďakujem

      Odstrániť
  7. ja som bola tento rok vďaka Nikol prvýkrát:), tiež som sa krotila (nákupná stopka) a nakoniec odišla s 2 krémami od Orly (na tie som mala zálusk), mama sa tam však vybláznila:) a pocity z výstavy boli trošku zmiešané...:) Ani som ani nevedela, čo chcem, šla som pokochať oči, ale niektoré pekné vecičky, čo si pokúpila ty som napr. prehliadla:)) Inak neviem, ktorú sadu od Orly si chcela, ale Adrenaline rush a Sugar high majú v Marionnaude so zľavou:).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. So stopkou nejdem ani do drogérie - pre istotu :-D Ani ja som nemala tušenie, nestačila som sa pripraviť, okrem toho, asi toho ani moc nepotrebujem, ale... :o) Neviem, ako sa tá sada volala, zaujala ma kombinácia a škoda, že nebudem mať teraz cestu okolo Marionnaud :-/

      Odstrániť
  8. Pěkné úlovky Suzi:) nejvíc jsem zvědavá, jak se popereš s razítkováním :) doufám, že se s námi podělíš o výsledek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zaujíma aj mňa, Hani :-D Ja som na to také poleno, no táto pečiatka je mäkšia, tak to snáď pôjde už dobre a podarí sa mi to nejaký 50x, nie stý :-D Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.