25. októbra 2015

China Glaze, What´s She Dune? (LE Desert Escape Summer 2015)


Mám nového favorita v neutrálnom odtieni! Je ním lak od China Glaze z kolekcie Desert Escape prinesený z Interbeauty. Neviem, prečo bol v aktuálnej jesennej kolekcii, ale pomýlilo ma to tak, že som ju dala do popisu fotiek. Kebyže nechcem prelinkovať na Aničku a Romču, ktoré túto kolekciu spracovali, by som to asi tak aj nechala. Spätne som si to opravila aj v článku o IB. 


Čo vám ale poviem, bola to láska na prvé lakovanie, hneď na druhý deň. Keďže to bolo len účelové lakovanie, tak šiel hneď dole, no hneď, ako bol priestor, tak som ho zobrala a nalakovala znova. Robil mi spoločnosť aj celý tento týždeň, tentokrát bez glitrového, s ktorým ho uvidíte možno ešte tento týždeň. Ujmu utrpel až včera pri natáčaní videa, keď som si ho odrala z palca... No a odrastenie, samozrejme, po siedmych dňoch dosť viditeľné.





Hoci je neutrálny, dokáže kryť už v prvej vrstve. Ja som na vyrovnanie povrchu nechtu dala ešte jednu, ale keď som mala nechty trochu vyleštené, tak by tá jedna aj stačila. Váhala som medzi niekoľkými odtieňmi, nakoniec to vyhral tento. Fakt som dobre spravila, je to miláčik. Je super. Konzistencia laku je dobrá, vďaka čomu sa dobrým štetcom dobre lakuje :-))). A prejdime k fotkám...






Peknú slenečnú nedeľu prajem!



10 komentárov:

  1. Po celou dobu prohlížení těch krásných fotek mi v hlavě řve Já ho chci takyyyyy !!! :D ♥ Je fakt nádhernej a jen nechápu, že takový odstín od ChG ještě nemám.
    Ani si už nevybavuju, že jsi ho zařadila k té podzimní. :)) Jak to ta China Glaze chrlí jednu kolekci za druhou, tak se ani není čemu divit, že si to člověk poplete. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, je toho veľa, každá 12 lakov :-) Je fakt strašne super, fakt odporúčam všetkými desiatimi :-D Ja som si pri prezeraní vašich príspevkov vlastne ani neuvedomila, že tam nie je. Až teraz, keď idem hodiť linky, že aha... Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Mně se u tebe líbil hned, jak jsem viděla nákupy. Bylo mi jasné, že jak pojedu na veletrh u nás, hned ho očíhnu :)) Tuhle kolekci tam ale bohužel neměli :-( Noo, možná se nenápadně objeví v objednávce na modeláži před Vánoci :-D Vypadá na tobě opravdu úžasně, přesně ta wow nude barva <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa len poteším, ak ho potom u teba uvidím :-) Ďakujem, Anička ♥

      Odstrániť
  3. This is what I call a classy nude shade. Looks great on you, love the first picture!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I absolutely agree! It´s amazing nude shade ♥ Thank you :-)

      Odstrániť
  4. Perfektný je! Nič nie je lepšie, ako neutrálna telovka :) Dobre si urobila, že si si ho ulovila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.