21. septembra 2015

SpaRitual, Burst


Dnešným príspevkom trochu nadviažem na predchádzajúci, keďže jeden z nich bol použitý ako podklad. Tento lak som použila, už tri krát a zakaždým na nejaký odtieň červeného. Ako tak nad tým teraz premýšľam, mohla som mať nachystaný aj nejaký iný variant, ale poznačím si to a možno niekedy v budúcnosti... :-)


Lak Burst vyzerá dosť vianočne a práve jedno z použití boli práve na minuloročné vianočné nechty. Ostatne, už je koniec Septembra, obchody sa už na Vianoce chystajú :-))). Pochádza z kolekcie Laugh (Summer 2013). V čírej tekutine plávajú červené hexagóny a strieborné glitríky. Lak je tekutejší, takže nabrať viac glitrov chce trochu trpezlivosti, ale malé váľanie fľaštičky v dlaniach a niečo sa na ten štetec predsa len nachytá :-). Ja som lak aplikovala v dvoch vrstvách. Hľadala som, hľadala a našla som, že lak som si kúpila minulú jeseň na Interbeauty. Ako podklad som mu vybrala Cultivate z letnej kolekcie Gathering, o ktorom som písala minulú stredu tu.









Aale tak, nevyzerá zle ani na tomto, ale som značne motivovaná vybrať mu nejaký podklad, na ktorom vynikne. Nejaké návrhy? :-)

Pekný večer!


6 komentárov:

  1. Mně se takhle hrozně líbí, protože mi připomíná jahodovou dřeň a marmeládu. :D Mňam, moc dobře vypadá. :)) ♥
    Zkusila bych ho ještě na černou a béžovou, dál má představivost takhle po ránu asi nezapracuje. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, pravdu máš :-) Na tom nude by veru fajn vyzeral, s tou čiernou by to bola taká iabolská kombinácia ♥ :-) Ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.