27. augusta 2015

Dermacol 5 Day Stay Nail Polish


Od doby, kedy som dostala päť lakov na zrecenzovanie uplynulo niekoľko mesiacov. Keď som ich fotila, ešte som mala v pozadí vianočnú výzdobu :o). Kým som otestovala všetky, bola skoro Veľká noc. Moja "super-truper" fotka vyšla nazmar... Potom mi skrsol úžasný nápad. Osobe s mojím arzenálom takéto nápady veľmi netreba. Využila som akciu v e-shope a kúpila som si ďalšie a v Bratislave v kamennom obchode nakoniec zvyšné. Tadá, predstavujem vám kolekciu 5 Day Stay od Dermacolu...



Ako vidíte, kolekcia pozostáva z klasiky. Nebudem klamať, že mi to nevyhovuje, aj keď by som v odtieňoch spravila malú zmenu a miesto jedného červeného by som zvolila neutrálny s ružovým podtónom a väčší rozdiel medzi ružovými by tiež nebol na škodu. Ale v podstate sú to farby, ktoré sú u mňa veľmi často používané, takže sa u mňa nestratia v dave :o). Laky majú 10 ml, ich cena je 3,79€, v drogérii som ich nevidela, no v e-shope ich hľadajte tu. Štetec je mäkký a guťatý, lakovalo sa s ním veľmi dobre. Konzistencia bola u všetkých okrem prvého rovnaká. Rovnako, ako pri efektových lakoch tejto značky, je v kolekcii 10 lakov a pre mňa to znamenalo vyše 60 fotiek, hoci som ich prísne zredukovala a príde mi zbytočné to rozťahovať na dva príspevky, takže komplet fotky sa nachádzajú v tomto albume


Prejdime k lakom :-) Z pôvodných fotiek zostalo nakoniec málo. Niektoré som fotila znova, či už z dôvodu lepších svetelných podmienok, alebo sa mi veľmi nepodarili fotky. Ešte aj teraz na niektorých badám, že by potrebovali výmenu, ale čert to už zober :-D.

Odtieň 01 je slabunko ružový s fialovou perleťou a shimmerom. Lakovala som tri vrstvy a stále trochu presvitali končeky, ale pri tomto laku to nebolo až tak rušivé. Keby bolo lepšie krytie, bol by dokonalý.




Odtieň 02 je neutrálny béžový s broskyňovým podónom. Lakovala som dve vrstvy. Fakt by som ešte jeden neutrálny odtieň pridala... Tento ma až tak za srdce nechytil, niečo ma na ňom rušilo.




Odtieň 03 je hnedo-ružový so šedým podtónom. Lakovala som ho v dvoch vrstvách. Po predchádzajúcom ma tento za srdce veru schmatol :-).




Odtieň 04 je fuchsiový s neónovým vzhľadom. Krytie už v prvej vrstve, ale dala som ešte jednu a vynikol ešte viac. A hej, je to farba, ktorá má u mňa doma celkom početné zastúpenie, tak nie je o čom.




Odtieň 05 vyzerá vo fľaštičke dosť podobne predchádzajúcemu, ale v skutočnosti je malinový. Rovnako ako predchádzajúci lak kryje už v jednej, ja som dala dve, bola viac šťavnatý :-)




Odtieň 06 je prvý z troch červených. Tento zastupuje teplé červené farby, je s oranžovým podtónom a krytie je opäť v jednej vrstve a tentokrát som to tak aj nechala :-).




Odtieň 07 je klasický červený, krytie opäť v prvej vrstve, ja som ale dala dve pre sýtejší vzhľad.




Odtieň 08 je krvavočervený a zastupuje skupinu červených lakov so studeným podtónom. Áno, aj tento kryje už v prvej vrstve.




Odtieň 09 je vínový so zlatým a červeným shimmerom. Lakovala som ho v dvoch vrstvách a je naozaj, naozaj veľmi krásny.




Odtieň 10 je posledný a bol lakovaný ako prvý :-) Je tmavofialový s holografickými modrými a fialovými trblietkami. Som rada, že sa sem dostalo aj zastúpenie tejto farby.





No a čo sa týka výdrže. Naozaj vydržia päť dní? No hej, za dobrých podmienok to dokážu. Taký odtieň 01 som nosila až desať dní, aj keď to na prvé prečítanie môže znieť ako blbosť z teleshopingu :-D. Bol už značne odrastený, ale končeky boli v pohode. Určite, že to závisí od rôznych faktorov, takže niekto môže so mnou nesúhlasiť, ale na mojich nechtoch obstáli. 

Vlastníte niektorý z nich?

Pekný deň!


18 komentárov:

  1. Pěkná porce Suzi, za mě vedouc odstínu 09 a 10 :) krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dva z mojich favoritov :-) Ďakujem, Hanka ♥

      Odstrániť
  2. Odtieň 10 ♥ Máš krásne nechty, pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatím žádný nemám :) máš naprosto dokonalé fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednoznačný víťaz u mňa je 10, na ten sa fakt neviem vynadívať, ale ani 9 nie je zlá, tá mi príde ako dokonalý vianočný lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u teba je to pravdepodobnosť 100%, že to bude fialová :-D Tá deviatka veru je tiež krásna, juj ♥

      Odstrániť
  5. Oh krasa nesmirna! Hlavne 9, pak 10. A ty fotky ❤❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa triafate do mojich favoritov :-) Ďakujem, Nikolka

      Odstrániť
  6. Pfhuuu... Obdivuhodné swatchovanie :) Z tejto rady nemám zatiaľ žiadny. Vyzerajú ako dobré základné kúsky lakovej zbierky. Verím, že "bežné smrteľníčky" si nájdu svojich obľúbencov, no na mňa sú to už dosť nezaujímavé odtiene. Zaujal ma asi len ten posledný a aj ten by som, ako sa poznám, asi po dlhom zvažovaní nechala v obchode... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Základné a pre mňa must have, takže ja som naopak zase spokojná s farebnou škálou :-D Keby sa ti ukázali trblietky, tak možno by ťa ukecal :o) Ďakujeeeem ♥

      Odstrániť
  7. Budu děsně originální a řeknu, že i mě hned zaujal odstín č. 9 a 10 :D Jsou prostě nejkrásnější, musím si je prohlédnout někdy v drogerii. :) A 05 taky vypadá dost dobře.
    Článek pecka, muselo to dát fakt práci - a vyplatilo se, vypadá to moc dobře, když jsou takhle pěkně pospolu v jednom. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tak no, aj som celkom rada, že sme sa takto zhodli :-D Určite je to fajn, ja som vždy obdivovala a oceňovala príspevky s celými kolekciami, tak sa o to aj ja občas pokúsim :-) Moc ti ďakujem ♥ ♥ ♥

      Odstrániť
  8. I never heard about this brand, but what I see it tells me that it has fantastic colors. Great collection!
    Have a great day and weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It´s czech cosmetic brand which was created for film studios :-) Thank you very much! Have a fantastic weekend

      Odstrániť
  9. Perfektní ukázka barev ... mám také už svého favorita ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.