5. marca 2014

GOSH Frosted Nail Lacquer (05, 06, 07, 08, 09)


V rámci moderného pieskového trendu prišiel aj Gosh z tými svojimi. A ja ako milovníčka tejto značky ich musím mať. V zahraničí boli predstavené ako novinky na jeseň 2013, a to v odtieňoch 01 Frosted Silver, 02 Frosted Gold, 03 Frosted Purple a 04 Frosted Plum. Okrem týchto troch sú ešte dva odtiene 08 Frosted Soft Blue a 09 Frosted Soft Green, ktoré prišli v tejto várke. Ako som tak pátrala pred spracovaním materiálu, pochopila som to tak nejako, že do jednotlivých krajín prišli rôzne kombinácie trojíc, dokonca č. 04 som videla veľmi zriedkavo. Teraz si asi viete predtsaviť, aká som nepokojná z toho, že nemôžem predstaviť kompletnú kolekciu :-D.

U nás som teda zohnala tieto tri odtiene, ktoré sa hodia na blížiacu sa jar. Na FB som dostala komentár, že boli videné aj zlatý aj strieborný u nás, čo ma potom neskôr zmiatlo, lebo ani v jednej z troch Fann parfumerie som iné nenašla a ani o nich nič predavačky nevedeli. Ani v e-shope nie sú uvedené.

No ale dosť detektívky, ak sa nájdu nové dôkazy, doplním informácie a teraz prejdime k samotným trom lakom. Objem lakov je 8 ml (0.3 fl. oz.), cena jedného je 6,50 € (- 0,65 s kartičkou Fann) a štetec je mäkký a guľatý. Vyrobené sú vo Francúzsku a doba spotreby je jeden rok. Schnú do matného povrchu s trblietkami. Každý mi vydržal 4 dni.

(UPDATE 30.7.2014: Nakoniec k nám prišlo aj číslo 08 a 09 a tak môžem doplniť príspevok)

The liquid sand trend is very popular at this time and Gosh came with their own. I´m lover of this brand so I´ve have them. They were presented on the fall 2013 as new products in shades 01 Frosted Silver, 02 Frosted Gold, 03 Frosted Purple a 04 Frosted Plum . Besides these my three are the other two shades 08 Frosted Soft Blue a 09 Frosted Soft Green, which came in this series. I was looking for some informations about these nail polishes and it looks that various trinities are in individual countries. I´m so nervous I haven´t the rest of shades :-D.

So I found these three shades in our Fann parfumeries. I think they are great for the spring. I got a comment on my Facebook fan page that a gold and silver was seen in Fann. I don´t know, I visited three and I didn´t see it and salesladies knew about it nothing :-/.

But enough of detective story... If I will find the next evidences, I will update informations :-D. Now let´s go to devote to these three nail polishes.The volume is 8 ml (0.3 fl. oz.), price is 6,50 € / one, the brush is soft and round. The application is good. They are made in France and usage time is one year. They dry to matt surface with glitters. The hold-off was four days for each.

(UPDATE 30.7.2014: The next two shades came to our parfumeries, I bought them and here is a little update of post.)




05 Frosted Rose

Je tmavá staroružová s výrazným hnedým podtónom, kvôli čomu by som ju skôr nazvala hnedou ako ružovou. veľké množstvo strieborných glitrov. Na porovnanie som k nemu vybrala lak Aurora od Rimmel alebo Brown Sugar od Gabrielly Salvete.

It´s a dark old-pink colour with a strong brown undertone. It looks like brown not pink because of this. This nail polish contains a lot of bigger silver glitters. The coverage is in two coats. I chose for a comparision shade Aurora by Rimmel and Sugar Brown by Gabriella Salvete.



















06 Frosted Soft Pink

Svetlá pastelová ružová so strieborným shimmerom, vďaka ktorému dostáva mrazivý vzhľad a fialovým podtónom a vďaka ktorému je horšie fotiteľný. Obsahuje drobučké lososové glitre a kryje v dvoch vrstvách. Prirovnala by som ho k odtieňu Lola od Gabrielly Salvete.

It´s a soft pastel pink with silver shimmer and looks so cold. The lilac undertone is reason of bad capture of colour on the photos. It contains a small salmon pink glitters. The coverage is in two coats. I chose for comparision shade Lola by Gabriella Salvete.


















07 Frosted Soft Coral

Je svetlej koralovej farby s dúhovými väčšími glitrami, vďaka ktorým kryje už v jednej silnejšej vrstve. Ako parťáka k nemu vyberám Clementinu od Gabrielly Salvete.

It´s a light coral colour with bigger rainbow glitters. The coverage is in one stronger coat. I chose for comparision shade Clementina by Gabriella Salvete.



















08 Frosted Soft Blue

Pastelová studená modrá s obsahom modrých glitríkov. Krytie je v dvoch vrstvách. Ideálna pre horúce dni. Je to vlastne taká piesková Gabriella Salvete č. 144. Pohrala som sa s ním na skúšku takto.

It´s a pastel cold blue with small blue glitters. The coverage is in two coats. It´s perfect for hot days and it´s like a sand Gabriella Salvete, 144. I played with him in this nails.























09 Frosted Soft Green

Pastelová zelená, krásny odtieň zelenej s obsahom zelených glitríkov. Nemám k nemu žiadneho dvojníka, ani pieskového, ani klasického. Krytie je v dvoch vrstvách.

It´s a pastel green, very nice shade with small green glitters. I haven´t a dupe of this nail polish, neither sand or classic. The coverage is in two coats.




















A ešte malá prehliadka lakov s trochou hudby s modrým mrazivým nádychom na začiatku a ukážkou trblietania a na slnku naživo :o)

And here is a short video preview with music, blue cold tone at the begining and shimmer in the sun live :o)


Pekný deň prajem! / Have a nice day!


15 komentárov:

  1. Já ti nevím, já už jsem asi nějaká přepískovaná :D Nebo je to možná tím, že nejsou ty odstíny až tak originální, že už tu podobné byly - viz. tvé srovnání s GS... Ale kdybych si měla vybrat z těhle tří, tak to bude asi první - Frosted Rose :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, tak to ťa nepoteším, keď sem ešte pribudnú ešte aj ďalšie :-D ale úplne to chápem. ono to vieš, ja tak milujem Gosh, že som si nemohla odpustiť vyskúšanie :-) a keďže som sa vrátila k vyšívaniu, sú pre mňa celkom rýchloschnúcou záchranou. no a Rose je aj môj favorit :-)))

      Odstrániť
    2. Ale to mi neva, to já se zas podívám ráda :D Beztak na tvých nehtech vypadá každý lak dobře :)
      Já se teď učím háčkovat a taky mám vždycky večer dilema, jestli lakovat, nebo háčkovat - oboje to moc dobře nejde :D

      Odstrániť
    3. no veď to :-D kým to uschne, koľko roboty môže byť spravenej :-D

      Odstrániť
  2. Krásné fotky Suzinko, mě nejvíce zaujal ten korálový :) hlavně proto, že je tmaší než Clementina.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) no krytie je neporovnateľné, fakt jedna silnejšia vrstva a je to, oproti trojvrstvovej mandarínke :-)

      Odstrániť
  3. Ten poslední se mi líbí nejvíc. :) Pískový laky mě osobně asi nikdy neomrzí. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa sama sebe čudujem, že ma ešte neomrzeli, veď už je to takmer rok, čo sa objavili na trhu :-) ja som dnes zistila, že ich už mám tuším 32, ak som na žiadny nezabudla :-D a strašne som si pri nich obľúbila kombináciu dvoch farieb alebo s klasickým :-) ale keby som to sem mala dať úplne všetko, tak OMG :-D

      Odstrániť
    2. To by byl příspěvek ! Wow :D Já je radši ani nebudu počítat. :)) Vidíš s tím kombinováním.. zatím jsem asi nekombinovala s krémovkou, teď nechápu proč. :D

      Odstrániť
    3. to hej :-D už teraz sa desím dvoch salvetovských :-D určite tú kombináciu vyskúšaj, vyzerá to dosť dobre :-)

      Odstrániť
  4. Ahoj, Suzi, to ja som ťa zmiatla s tým strieborným a zlatým. Ja som ich totiž videla v Rakúsku, nie na Slovensku, tak možno u nás neboli a ani nemám prehľad, do ktorej edície, jesennej alebo jarnej, patria. To je mi ľúto, že som ťa takto zmiatla.
    Fotky sú nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v pohodeeee :-D ja som to dávala za vinu, že bývam v zlej lokalite :-D aspoň si ma donútila pátrať :-) a v zahraničí sa objavili na jeseň, takže asi do jesennej a tá u nás nebola a prišli až týmito novými piatimi, pričom sú u nás tieto tri. ale má to dve výhody: finančnú a odtiene sú cukríkové odtiene sa hodia k nadchádzajúcej jari :-) aj keď pre maniakov ako ja to môže byť dosť náročné, ale určite to prežijem :-D

      Odstrániť
    2. a ďakujem :-) aj za doplnenie informácie :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.