4. novembra 2013

Swap: Nikol & Suzi


Už dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou, že vymyslím niečo pre české dievčence, keďže nemajú taký prísun GOSH-u ako my. Ale voči tým slovenským, či ostatným by to bolo trochu sebecké. Keďže mňa zaujímajú veci napr. z Nemecka, tak som navrhla veľmi milej a mnou veľmi obľúbenej  Nikol, či by sme nespravili swap v takomto duchu. Nebolo ju treba dlho prehovárať a tak dnes prichádzam s týmto príspevkom :-).

Obavy z toho, či sa bude páčiť to, čo sme poslali, boli samozrejme na oboch stranách, ja som rozhodne sklamaná nebola a dúfam, že na opačnej strane to bolo aspoň čiastočne :o) Len kiež by som mohla toho vpratať do limitu viac...

I had an idea in my head for long time what I could do for czech girls because GOSH is worse available in their country. But this could be a little selfish to other girls. I was curious about some cosmetics from German (p2, Essie...) so I asked my beloved and favourite Nikol if we could do swap. Nikol agreed and I ´m here with this post.

I was afraid about content and Nikol, too. Like or unlike? I was very satisfied, I liked her package so much and I hope that Nikol was satisfied, too. Anywhere near.



Po rozbalení balíčka som sa cítila ako baliaci amatér, ale vďaka tomu všetko prišlo v najväčšom poriadku :-).

I felt like a wrapping amateur but thank for her wrapping, all came in good order :-).


V balíčku bol priložený aj dopis, ktorý vám samozrejme neukážem, niečo si nechám aj pre seba, ale čo bolo veľmi milé a pobavilo ma (od Nikol sa niečo také asi dalo očakávať, lebo je vtipná aj na svojom blogu), bola priložená "faktúra" :o) Hehe, už niekoľkokrát som doma povedala po prečítaní komentára a vyškerenej tvári, že ja tak milujem, keď mi chce vložiť do neho niečo po slovensky :-) A tak sa stalo aj vo faktúre :-))).

I recieved also a letter and funny invoice with some slovak words. I love when she writes me in slovak language :-)



No a poďme si tento krásny a bohatý balík spolu rozbaliť a bližšie ukázať, čo všetko sa v ňom nachádzalo...

So let´s go unpack my package and look what it shelters...


Po rozbalení som si to už nejako uložila a tak fotky prichádzajú pomerne civilizovane v normálnom poradí. Toto je prvá várka lakov a skladá sa z (z ľava do prava):
  • Essie Nail Lacquer, Demure Vix
  • KIKO Nail Lacquer, 330 Lilac
  • p2 Color Victim Nail Polish, 993 Lovely Madness
  • p2 Color Victim Nail Polish, 700 Rich & Royal
  • p2 Color Victim Nail Polish, 994 New in Town
Odtiene vyzerajú byť podľa vzorkovníka pekne krycie, tak sa nechám prekvapiť, čo povedia nechty.

I  cleared the content after unwrapping and photos are marshalled. From left to right:
  • Essie Nail Lacquer, Demure Vix
  • KIKO Nail Lacquer, 330 Lilac
  • p2 Color Victim Nail Polish, 993 Lovely Madness
  • p2 Color Victim Nail Polish, 700 Rich & Royal
  • p2 Color Victim Nail Polish, 994 New in Town
Shades look good cover.



Svoje zastúpenie mali aj oči, aj pery. Bronzovo-hnedé zapečené tiene od p2 nesú názov 160 Dinner for two a sivé číslo 175 je od KIKO. Mala som trochu viac času na prípravu, tak som ich stihla aj odskúšať a spravila som s nimi aj líčenie. Oči uvidíte trošku nižšie a zvyšok nakoniec :-).

Their representation had also eyes and lips. The bronze-brown baked eye shadow by p2 is called 160 Dinner for two and gray number is 175 by KIKO. I had more time for preparation and so I tried both. Pictures of eye make-up are lower.


bez podkladovej bázy na slnku
bez podkladovej bázy v tieni na oku
KIKO sú klasické mono tiene s vysokou pigmentáciou. Dá sa pekne vrstviť, ale s podkladovou bázou to nebude veľmi potrebné. Líčenie mi vydržalo 7 hodín neporušené, potom som sa už odlíčila.

The KIKO is classic powder mono eye shadow with high pigmentation. It´s possible to layer but with eye shadow base it isn´t necessary. Hold-off was cca 7 hours then I removed make-up and went sleep.



p2 sú na dvojaké použitie - na mokro aj na sucho, ja som ich aplikovala zatiaľ na sucho. Jemnejšiu verziu líčenia som mala spraviť viac bronzovú, ale verím, že mi to odpustíte :o) Líčenie som mala tiež cca 7 hodín bez porušenia.

The p2 is baked eye shadow consists of two coordinating shades or wet and dry application. I´ve used them only dry. Hold-off was the same as with KIKO - 7 hours.




Nikol sa bála trochu toho, že mi vložila do balíčku aj Catrice, keď si to môžem kúpiť aj sama, ale ja nie som z tých, čo budú frflať. Navyše mi poslala dve skvelé veci, ktoré by som asi nemala, nebyť jej :-).

Lipbalm som chcela vyskúšať dlhšie, len som tak dlho sledovala, či budú, alebo nebudú u nás, že ma to aj prešlo a zabudla som na ne. Poslala mi krásny svetloružový odtieň 030 Don´t think just pink, ktorý celkom slušne drží a ešte k tomu super hydratuje. Dala som si ho pred odchodom z domu a po návrate domov asi po 3 hodinách behania po vonku som nemala pery vôbec vysušené a stále držal. A začínam mať podozrenie, že sa všetky tieto vysúvacie vyrábajú na jednom mieste, lebo všetky voňajú ako vanilkový cukor :o).

Nikol was a little feared that she put into the package also Catrice when I can buy it myself. Moreover she sent me two great things that I probably wouldn´t have without her.

I wanted to try lipbalm any longer. She sent me a lovely pale shade 030 Do not just think pink, which holds quite fairly and it´s super hydration. And I begin to suspect that all these products are produce in one place, they all smell like vanilla sugar :o).




Ceruzka sa tvári ako bronzová, ale má v sebe kúsok hnedého (uvidíte nižšie). Je vysúvacia, v odtieni 040 Karate with Bronze Lee, je vodeodolná a pod bronzovým prúžkom hore sa ukrýva strúhadlo. Z ruky mi nezmizla ani po dvojitom umytí. Nasadila som na ňu až dvojfázový odličovač.

The eye pencil by Catrice is bronze with a little bit of brown in shade 040 Karate with Bronze Lee, is waterproof, longasting with a sharpener under the bronze stripe above.







Anatomicals je pre mňa niečo nové. Z tejto značky som dostala čistiacu pleťovú masku a balzám na pery. Zima je tu čoskoro a balzámov na pery nie je nikdy dosť. Tento je čerešňový, s spf 8, dávkuje sa ako Labelo a mám chuť ho zjesť. Hehe, pozrite na ten popis na tube :-))).

I don´t know this brand. I received face mask and lip balm. Winter is close, balms are necessary products. This is with cherry scent, spf8 and look at desription :-)))



Bižu, bižu, I ♥ bižu :-) Sovičkové náušničky a zlato-tyrkysový náhrdelník... Čo dodať, v kombinácii s Bijou Brigitte, nádhera :-) Nikol opäť dobre trafila a som rada že v balíku bolo aj niečo na ozdobenie, lebo ja som na toto fakt úchyl. Ani ona sama neodolala a kúpila si pre seba jeden ružový, aj keď trochu iný, ale tiež je krásny.

Bijou, bijou, I love bijou :-) The owl earrings and gold-turquoise nacklace... And in combination with Bijou Brigitte, gorgeous :-) Nikol chose me very good and here is her pink.






Posledná časť prišla rovnako ako bižutéria v organzovom vrecúšku, len som to neodfotila v pôvodnom stave. Tvorila v balíčku položku "darček" a zaslúžila som si to tým, že som Nikol venovala obrázok. S týmto si nemusela robiť žiadne starosti, lebo ja som bola rada, že som ju potešila . Keď som uvidela Seductive, tak som jej odpustila :-D Odbalila som všetky veci, dala dole lak, ktorý som mala aktuálne a vo videu môžete vidieť zmenu laku na nechtoch. No nevydržala som, no :-). Potom som pokračovala :-P.
Tešiť sa môžete na laky:
  • p2 Sand Style Polish, 010 Adorable
  • p2 Sand Style Polish, 030 Seductive
  • p2 Lost in Glitter Polish, 080 Go Dangerous!

Ceruzku z krtkom Rudkom dám medzi ostatné takéto a cucu je už skoro zjedené :-).

The last part came as bijouterie in organza bag as present. I gave Nikol embroidery and I get this as bonus in swap :o) I  stoped be angry when I saw Seductive :-D I had stop recording after unwrapping, remove actual nail polish and I used Seductive :-))). Then I continue :-P.
And list of nail polishes:
  • p2 Sand Style Polish, 010 Adorable
  • p2 Sand Style Polish, 030 Seductive
  • p2 Lost in Glitter Polish, 080 Go Dangerous!
The pencil extended my cute pencil collection and candies are almost eaten :-).




Tu je laková nádielka pekne pokope a keďže som sa nevedela dočkať a odskúšala som si aj laky na nechty a tu máte malú ochutnávku, kým príde vlastný príspevok.

This is complete nail polish gift and I coudn´t wait and I had to try these. So this is a little taster of them while a post will be done.

Seductive

Adorable

Go Dangerous!
Na záver výsledok mojej radosti a zopár vecí v akcii :-) Líčenie je vyššie a je to to druhé, jemnejšie.

And here is all look and some products in action :-) The eye make-up is that second, soft with p2.

Zoznam použitých produktov/Used products:
  • GOSH CC Cream, 02 Ivory
  • GOSH "Touch Up" Concealer, 2
  • GOSH Mattifying Finish Pressed Powder
  • Essence I Love Stage Eyeshadow Base
  • Cosmetica Fanatica Eye Pencil (perleťová biela pod obočie/pearl white under the eyebrow)
  • p2 eye Dream Eye Shadow, 160 Dinner for two
  • Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof, 040 Karate With Bronze Lee (spodná/lower)
  • Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal, 001 Black (horná a vnútorná/upper and water line)

Na nechtoch som hrdo mala Seductive a zapojila som aj náhrdelník. Len sovičky som vymenila za zlaté náušničky :o).

And Seductive on my nails and necklace on my neck. I only changed owl earrings for gold earrings :o).


Ak ste tento dlhý a náročný príspevok dobojovali do konca. po kliknutí na obrázok sa dostanete na príspevok Nikol, kde vám ukáže môj mini balíček :-).

If you read this post to the end, you will see my package after click on the image below.

http://mademoiselleeem.blogspot.com/2013/11/swapujeme-se-suzi.html

Prajem pekný deň! / Have a nice day!


33 komentárov:

  1. Konečneee strašne som sa na tento príspevok tešila :) Nikol vybrala skvelé veci, idem hneď kuknúť k nej, čo si jej poslala ty, aj keď časť som vlastne videla :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja, uvidím, aké to bude mať ohlasy :-))) vybrala úplne skvele, každú jednu vec :-)

      Odstrániť
  2. Pekny prispevok :) A velmi dobry napad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Srandovné je, že keď vidím tie laky iba v obaloch, tak ma nechávajú chladnou a keď si ich ukázala nalakované tak sú všetky doslova úchvatné!!! Ako som písala už o Nikoly nesklamali ste moje očakávania a balíčky sú proste bombové!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D oni sú tak krásne trblietavé, že nemôžu nechať babu chladnou :-D ale je pravda, že na nechtoch vyzerajú oveľa lepšie, aj v porovnaní so vzorkovníkom :-)
      a ďakujeme :-)

      Odstrániť
  4. Už jsem se kochala u Nikolky a teď se kochám znovu u Tebe Suzi a musím to zopakovat - krásné holky - krásný swap. Balíčky jsou přenádherné oba, vůbec bych neřekla, že jeden je méně a druhý více, je vidět, že jsou tvořené s láskou. Stíny Ti sluší moc a na laky se moc těším, jsou to krásné kousky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Marcelka :-) s láskou a akou veľkou :-))) ja som sa tak vyžívala v balení, toto nerobím ani na Vianoce, lebo to vždy dám do nejakej tašky a je to :-/ tiene sú také krásne, že ich už prišla vyskúšať aj sestra, aj tej sa veľmi páčili :-) laky sú fakt krásne, výber je fantastický :-)

      Odstrániť
  5. Suzi je proste najlepsia Swaperka... :D Super vecicky na oboch stranach... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D tak díky, keď ja nerobím giveaway, tak sa potom vyšantím takto, toto má pre mňa väčší zmysel :o)

      Odstrániť
  6. Holky, to se vám povedlo. :) Oba balíčky jsou úplně mega super! :) Slintám nad těmi P2, ty jsou nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o to išlo :-P :-D ďakujeme, Romana. no, asi pred hodinou prišla za mnou sestra, či jej nevybavím, aby Nikol kúpila Sedictive aj jej, ak ešte pôjde do Nemecka :-D

      Odstrániť
    2. :D :D jestli to bdue ségře stát za to, chystám se tam asi až příští rok :/

      Odstrániť
  7. Ze všeho nejdřív pochválím video. Když začala hrát ta Vltava, tak jsem se začala řezat smíchy a musela jsem video stopnout a rozdýchat to. A když video pokračovalo, tak to šlo nanovo :D :D Ale nic si z toho nedělej, já jsem nezmar a chichotám se i když hrajou naší hymnu při důležitých událostech :D
    A jsem docela překvapená, že ten růžový p2 (krémový) moc nekryje :( obvykle s jejich laky vážně nemám problémy.
    Každopádně ti moc děkuji za balíček :) Myslím, že jsem si nemohla přát lepší swapovou partnerku :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ona je jednej reklame a prišlo mi to vtipné vložiť to tam, ja som sa rehotala tiež, keď som si púšťala na kontrolu hotové video :-D a si predstav, že by tam začala vrešťať tá Prodaná nevěsta :-D
      ono to mýli, ten vzorkovník je priesvitný a tam sa s tým moc nepáram, možno na nechtoch bude fajn, ja som ho ešte zdvihla, tak presvital, veď porovnaj tú pieskovú p2, čo mám na nechtoch, keď to dávam k vzorkovníku :-)
      aj ja tebe moc ďakujem, som rada, že sme si to dohodli, že si súhlasila :-)

      Odstrániť
    2. Ty si tam chtěla dát uječenou Prodanou? :D :D :D Prosím prosím, udělej ejště ejdnu verzi s tou ženštinou :D :D Myslím, že z toho bych měla křeč v celým těle nejen v břiše :D :D
      Mě právě zarazilo, že ten meruňkový a Demure Vixen neprosvítají a jsou světlejší (nechápu, proč je na na víčku Demure Vix, když je to Demure Vixen :D).

      Odstrániť
    3. A ještě jsme ti zapomněla pochválit, jak moc ti to na fotkách sluší :))

      Odstrániť
    4. to by bola prdel, čo :-D by som to ale naspievala, že proč bychom se netěšili, když nám kurýr balík, dá, balík dá :-D tie dva prekvapili aj mňa, ale veď uvidíme, tri už mám odskúšané, pôjdu na rad tieto :-)
      chichi, ďakujem, som sa tak tešila, že som sa aj rada sama seba fotila :-D

      Odstrániť
    5. :D :D :D :D :D :D :D :D tak kurýr to zabil, ty jsi trdlo :D :D
      To ej dobře, že si se tak těšila :) byla by škoda přijít o krásné fotky krásné Zuzanky <3

      Odstrániť
    6. to vieš, to sa ten narcizmus ľahšie vypustí takto von a človek zo seba dostane aj úsmev na fotku :-D :-D

      Odstrániť
  8. Krása děvčátka, moc se Vám balíčky povedly, oběma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný balíček, i ty jsi poslala Nikol moc hezké věci, tenhle swap se vám opravdu ohromně povedl :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Rory :-) snažili sme sa spraviť si krásneho predčasného Ježiška :-)

      Odstrániť
  10. Tak to je bomba! Panecku, jsem nadsena za Tebe! Piskove laky od P2 mam dva a to ruzovy a cerny a miluji! Celkove jejich laky jsou fantazie!!! Krasne veci... Proste stale si je dokola prohlizim!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) súhlasím, zatiaľ so skúsila tieto tri ale boli úplne fantastické a tak sa teším na tie zvyšné. teším sa, že sa tešíš z balíčku, čo mi tá dobrá duša vyskladala, lebo krajší mi asi vytvoriť už nemohla :-D

      Odstrániť
  11. Páni to je nálož! Taková krásná krabička, krásně zabalená a ten obsah... Ještě teď se mi z těch všech laků točí hlava :D Vy byste mohly obě dělat takové krabičky pro radost, bych si jednu hnedka objednala k vánocům :D Nikol zastoupení v ČR a Suzi na Slovensku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, poriadna nálož :-D keď som to rozbalila, až sa mi zatočila hlava z toľkých úžasných vecí :-) a tie laky - no comment, S U P E R ! myslím, že keby sme my tvorili krabičky, mohli by sa strčiť všetky boxy s mačkami vo vreci :-D

      Odstrániť
  12. Ten šedý stín od Kiko je krásný a na oku vypadá nádherně, moc ti sluší k tvé barvě očí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šedé mám tiež celkom rada a Nikol mi tým pripomenula, že už som dlho žiadne nemala na očiach :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.