25. novembra 2013

Essie, Demure Vix


Zámerne som si na výlet vybrala lak zo swapu. Rozhodla som sa pre neutrálnu farbu a nakoniec som použila ešte vodolepky. Odtieň Demure Vix je svetlobéžový s ružovým podtónom a fialovou perleťou. Bolo trochu ťažké zachytiť odtieň, na fotkách je oproti skutočnosti svetlejší. Ale na kráse mu to neubralo ani tak :-). Tento lak má oproti tomu, ktorý som pridala nedávno, iný štetec - väčší a hustejší. Kryje v dvoch vrstvách, čo je na nude laku vzácne. Lak od piatku rána ešte stále drží a ak chodíte do Rakúska alebo Nemecka, môžem ho len odporučiť, lebo je fakt krásny.

I chose this nail polish from swap because of trip to Prague. I decided for the nude colour and finally also water decals. The shade called Demure Vix is light beige with pink undertone and violet pearliness. It was a quite hard take a really colour of this nail polish, it´s darker in reality than on pictures. But still beautiful :-). The brush is other than brush of Decadent Diva - bigger and denser. The coverage is in two coats what is rare with nude nail polish. It still looks great since Friday. I can to advice this beautiful piece.
















↑ Táto interiérová fotka (pri okne, žiadna žiarovka) je farebne asi najbližšie k realite. Ako som spomenula vyššie, nakoniec som ešte použila vodolepky. Chcela som čierny motív a ako prvé mi padli do rúk motýlikové. Milujem motýle, tak som ďalej už ani nehľadala.

↑ This indoor photo (near the window, no light bulb) shows the most real colour from these all picture. I chose this black butterfly motive from all my water decals. I love butterflies, I couldn´t find another.










Kto ma sleduje na Facebooku už vie, kde som sa tento víkend nachádzala a kvôli čomu boli tieto nechty vytvorené. V Prahe som bola naposledy pred 4 rokmi, takže som sa z výletu dosť tešila a už šetrím na jar, aby som ju videla aj farebnejšiu a teplejšiu :-). No a keď už tam idete, tak prečo to nevyužiť na stretnutie, ktoré nemôže byť len tak hocikedy. Trochu skromnejšie, lebo musíte brať ohľad aj na ostatných "účastníkov zájazdu". Do desiatej, kedy sme sa mali s Nikol stretnúť pod vežou Karlovho mosta sme stihli prejsť celkom dosť a krátka reportáž je na mojom druhom blogu. Na kávičke sa k nám pridala Verunka a išlo sa na hrad.

If you follow me on Facebook, you know where I was this weekend. These nails was created because of this trip and meeting with other two bloggers (Nikol and Verunka). The pictures from trip is on my other blog.


Pekný deň! / Have a nice day!

15 komentárov:

  1. Uznavam... :) Chyba mi nejaky ten lak od Essie... asi napisem Jeziskovi a uvidime, co sa stane... :) Inak to denne svetlo je poriadne otravne teraz, vsak? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to som zvedavá čo Ježiško Kurek vymyslí :-))) čo sa týka fotenia, zatiaľ nemám problémy, tie nastanú, keď budem chcieť fotiť niečo trblietavé :-)

      Odstrániť
    2. No ved toto... :D :D :D Ja ked pridem z prace tak je uz tma. :( No a s bleskom tie farby vyzeraju realnejsie, ale ten styl je na zaplakanie... :D

      Odstrániť
  2. Krásný lak, líbí se mi ta perleť v něm. Vodolepky vypadají skoro zase jako razítka :) A setkání, to je krása :) škoda, že jsem všechny z jiných míst

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani, to je veľká škoda o to viac to bolo vzácnejšie :-)
      Nálepky vážne vyzerajú ako razítka, ja som ti hneď aj pomyslela, keď som ich išla fotiť. A ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Krááásný :) Taky mě uchvátil ten překrásný shimmer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi krásny a ja som taká rada, že ma nesklamal môj pocit zo vzorkovníku :-) Ďakujem

      Odstrániť
  4. Krásná barvička a ještě krásnější fotky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeeežin, tento lak je perfektný! tvoje nechty + tento lak (bez nálepiek) = <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stejně nikdy nepochopím, proč z Demure Vixen udělali Demure Vix, prostě jen tak :D
    Jinak mě překvapilo, jak je ve skutečnosti do fialova a dost se mi zalíbil :)) Přitom z fotek ani tolik ne a ani když jsem ho držela v ruce doma a v Německu :D Cesty laků jsou nevyzpytatelné (tedy odstíny, ehm :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no všimla som si to, keď som hľadala informácie, ako vyzerá, či je z nejakej kolekcie... že ho trošku premenovali. Tá fialová sa fotila na ňom veľmi ťažko, najviac je vidno na tej detailnej zboku zo začiatku, max. ako mi išlo :-/ Ale máš to šťastie, že si ich videla naživo :o)

      Odstrániť
  7. Ahoj Suzi, moc oceňuji, že jsi právě zvolila takovou neutrálnější barvu, mě se totiž polámaly moje nehtíky a tak jsem si řekla, že asi nejlepší bude chvíli lakovat něčím neutrálním až nude....jenže zjišťuji, že mám doma takové jen dva laky a to ještě výdrží nic moc :-)..Na láčky essie se chystám už tak dlouho strašně se mi líbí jejich narůžovělé a jemné laky z jejich svatebních kolekcí (byť se vdávat teda nechci :-), ale ta nedostupnost mě zlobí...Dnešní láček je prostě krásný, líbí se mi i bez nálepek i s něma....docela bych si ráda koupila nějaký podobný odstín ale mám k "dispozici" jen drogerky, nemáš nějaký tip?? :-DD Jinak setkání s Nikolkou a Veru upřímně závidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Marcelka :-) Som rada, že sa ti výber páči, len ti asi veľmi neporadím s tými drogérkovými. Naposledy som si kúpila dááávno od Catrice, tie nové ani nepoznám. Už zásobu mám a k ostatným prichádzam skôr náhodou, ako darček. Predsa len ma to ťahá skôr k tým farebnejším. Dostupnosť by som aj ja brala, lebo sa mi začínajú páčiť už po dvoch kúskoch. A idem sa teraz pokochať aj ja tou svadobnou kolekciu :o!
      P.S.:Stretnutie bolo skvelé a som rada, že sa uskutočnilo :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.