8. februára 2013

Color Club Wild at Heart


Jeden z mojich narodeninových darčekov bola kolekcia Wild at Heart od Color Club. Z obrázka som musela orezať kus adventného venca, na ktorom horela prvá sviečka, takže si viete zrátať, koľko tento príspevok už odkladám. Ale obávam sa, že keď budem čakať do normálneho počasia, tak sa aj prestanú vyrábať. Paradoxne, dnes krásne svieti a dosť by mi pomohlo :-/.


Kolekcia pozostáva zo šiestich farebných lakov s rôznym efektom a jedného schnutie urýchľujúceho top coatu. Všetky majú objem 15 ml a dobu spotreby 30 mesiacov. Schnú dosť rýchlo, takže som sa aj zamyslela, či je ten posledný potrebný :-) Celé to bolo v tomto papierovom stojančeku a v plastovom obale a tak to aj skladujem. Štetec majú celkom fajn, veľmi dobre sa mi z ním lakovalo. Je síce trochu tenší, ale dá sa to zvládnuť. Len konzistencia lakov je nejaká riedka a treba lakovať opatrne.



No a konečne sa dostávame k obrázkom nechtov...


867 Love ´em Leave ´em
 


...je béžová farba s ružovkastým podtónom, do ktorej sú vložené zrniečka s holografickým efektom. Krytie v dvoch vrstvách.



868 Wild and Willing
 

...je hnedo - hrdzavá farba so zlatistým odleskom a foilovým efektom v kombinácii s duochromatickým. Na to, ako vyzerá vo fľaštičke som na svoje nechty musela naniesť až tri vrstvy, aby mi nepresvitali končeky nechtov.


869 On the Wild Side



...je oceľovo - sivo - modrý so striebornou perleťou, ktorý kryje v dvoch vrstvách a ryhuje ako väčšina perleťových lakov. Ale fakt je to na tejto farbe príšerné. Až sa zamýšľam, či musel kolekciu tento lak tak pokaziť, lebo je rozhodne jeden z najhorších, aké som mala. Za mňa palec dolu a bez trblietok na ňom ani na krok.


870 Rule Breaker



... je pávia zelená, ktorá svoju pravú farbu nádherne ukáže na slnku. Kryje už v jednej vrstve a tú som aj ponechala, aj keď proti slnku končeky presvitajú, tak normálne to bolo v pohode. Na mňa pôsobí, že má v sebe niečo medzi jemným shimmerom a perleťou a mierne ryhuje.


871 Wild at Heart



 ... je nádherná fialová, ktorá ma okúzlila nielen nádherným odtieňom, ale aj holografickým efektom, ktorý je aj vďaka tmavšej farbe výraznejší ako pri 867. Rovnako ako predchádzajúci odtieň, kryje už v jednej vrstve a tú som aj ponechala.


872 With Abbandon



 ... je čierno - hnedá farba, ktorá má v sebe hrdzavý shimmer a kryje v dvoch vrstvách. Efekt, ktorý obsahuje je rovnaký ako pri lakoch z Breaking Dawn pt.2 od Essence.


Čo sa týka posledného laku z kolekcie - O60 Speedy Top Coat, tak som ho skúšala na laku inom. Tieto vážne mali rýchle schnutie a tak som nevidela dôvod, použiť ho pri nich. Inak má objem rovnako ako ostatné 15 ml, je v matnej fľaštičke, v ktorej vyzerá jeho farba jemne zakalená.
Použila som ho však na laku od NYC. Je pravda, že ten tiež nepatril do kategórie pomaly schnúcich, no skúsila som. Povrch laku bol na dotyk do 20 minút suchý, ale asi by som sa neodvážila ísť s takými nechtami spať, lebo definitívne bol lak suchý o oveľa dlhšiu dobu. Kým bez tohto vrchného laku mi uschol do 30 minút, po jeho nanesení schol aj vyše hodiny. Ja osobne som mala lak takéhoto druhu len jeden a robil to isté, akurát že tento nezbublinkoval. Takže buď s tým neviem pracovať, alebo neviem čo. Takže aj naďalej ostávam pri klasickom schnutí nechtov bez použitia niečoho, čo má byť rýchloschnúce, lebo mi tento akosi nefunguje.


Myslím, že každému je jasné, že ma najviac okúzlil ten fialový :-D No a ako som spomenula vyššie, tak 869 veľký palec dole.

Pekný deň!

34 komentárov:

  1. 868 mi hodně připomíná onen nešťastný Miss Sporty, který já pořád ne a ne sehnat :D Ale bezkonkurenčně nejhezčí je ten fialový.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, ešte stále, tak to asi ostáva na ten e-shop :-/ no držím palne, nech si kolekciu doplníš :-) a s tým fialovým súhlasím :-)

      Odstrániť
  2. I have Wild At Heart, it's gorgeous. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. the most! :-) I love this shade. thanks.

      Odstrániť
  3. Ty jsou krásný !! Hlavně máš nádherné nehty ! Co bych za ně dala :)


    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru, veľmi som sa tomuto darčeku potešila, lebo to bol môj prvý kontakt s CC :-) teda fyzický :-D nielen virtuálny. vďaka.

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ja som vedela, že bude mať úspech, preto má aj protekčne o fotku naviac :-D obzvlášť milovníčky fialovej si pri ňom prídu na svoje :-)

      Odstrániť
  5. Ako vždy geniálny článok a nádherné fotografie!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gorgeous! I really like the first and the last.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne farby, najviac sa mi páči asi ten hrdzavo oranžový a fialový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-) tak tak, sú krásne :-)

      Odstrániť
  8. uau všetky sú krásne :-) ja som si dnes od nervozity zlikvidovala nechty :D aspoň sa môžem kochať tými tvojimi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D zlikvidovala. aj tie moje by už potrebovali regeneráciu a skrátiť,ale stále ich potrebujem na blog :-D

      Odstrániť
  9. Mam rada tvoje lakovacie clanky, vzdy ich mas krasne nafotene. Mne osobne sa najviac paci tmavohnedy. Na podobny ale mozno o kusok svetlejsi mam momentalne zalusk ale tazko nejaky najst. VIem, ze jeden ma Essie ale tu nezozeniem. No a fialovy je klasika. Mna uz normalne prestali ohurovat lebo fialovych lakov mam najviac (kedze su aj moje oblubene)a nejaky ma len tak nenadchne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, to sa veľmi teším, lebo to chvíľu trvalo, kým sa to dostalo aspoň na takúto úroveň :-))) no fialové aj moje, ale až toľko ich asi nemám,skôr má, ako som zistila, veľa bordových, cyklaménových, ružových ap. odtieňov, ktoré sú u mňa must have. :-)))
      nejaé Essie laky sa dajú zohnať napr. tu:
      http://www.coucou.sk/produkty/essie-laky-na-nechty-odvazne
      je tam viac kategórií :-)

      Odstrániť
  10. Ten fialový mě nadchnul :). Jinak krásný článek, hrozně mám tyhle přehledy laků ráda :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidím, že fialová farba má veľa fanúšikov :-)

      Odstrániť
  11. To je až neuveritelne ako farba vyzera inak s bleskom :D su to pekne farby...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a predstav si aká by to bola krása, keby sa mi vtedy ukázalo slniečko :-) je to pravda, urobí to veľký rozdiel. ďakujem :-)

      Odstrániť
  12. Krásne nechty máš !!
    Ja sa snažím k takým dopracovať tiež, ale nejak sa mi nedarí :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) budem ti držať palce, nech sa ti to podarí.

      Odstrániť
  13. noo tusim mam dva z tejto kolekcie :) zeleny a fialovy :) len mne sa zda ze tato kolekcia je z roku 2009 nieje tomu tak??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, Marta, netuším, sú to moje prvé Color Club a ešte som ich dostala ako darček, fakt nemám o nich prehľad :-/

      Odstrániť
  14. Až na "On The Wild Side" je mám všechny a je to fakt povedená kolekce. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne osobne by asi ani nevadilo, keby bol miesto neho iný :-) perleťové laky patria u mňa k tým menej obľúbeným :-(

      Odstrániť
  15. Líbí se mi snad všechny, ale nejvíc asi ten 870:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tiež som nad nimi rozmýšľala ... sú prekrásne i keď niektoré farby mi až tak nevyhovujú ... ale ono je to v podstate jedno ... pre to že každý raz mám chuť na niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda. ale myslím, že som ich videla v e-shope aj osamote, takže keby dačo, by si si vybrala len vyhovujúce :-)

      Odstrániť
  17. akurát dnes som si ich pozerala na nete a rozmýšľam nad objednávkou :) a máš nádherne nechty! strašne krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) dajú sa kúpiť aj samostatne, tak ak by niektorý sedel menej... :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.