1. februára 2013

China Glaze, United



Ako som spomenula včera v zhrnutí, rýchlo napravujem to, že sa mi nedostal do príspevkov minulý mesiac. Za tohto krásavca vďačím ako Soni, ktorá takýmto štýlom spravila menšie obdarovanie svojich čitateliek a rovnako tým, ktoré napísali moje meno alebo poradové číslo :-). Určite si pozrite aj ostatné prevedenia, stojí to za to! Výber laku bol ťažký, veľmi ťažký. Táto značka už dlho strašila na mojom zozname tajných prianí v kategórii "aspoň jeden chcem" :-). Navyše z takého množstva... Ešteže máme ten google :-D Bola som prekvapená, ako rýchlo ku mne docestoval, ale najviac som sa tešila, že prišiel celý. Vždy stresujem, veď vieme, ako to na tých poštách chodí.

 
Lak je z kolekcie United in Purpose Breast Awareness Collection, má 14 ml, je so spevňovačom a má guľatý štetec, s ktorým sa fantasticky lakovalo. Aj keď sa mi nejako zle išlo až ku kožičke a tak je lak nanesený trochu viac od nej, ako som zvyknutá. Asi to bude konzistenciou. Keď som ho dávala na vzorkovník, musela som dať tri vrstvy, no na nechty postačili dve a pre krátke by stačila aj jedna. Nech som sa na neho prikúkala akokoľvek, neprišla som na to, či má ako základ ružovo - hnedú tekutinu, alebo tak vyzerá vďaka miliónu holografických čiastočiek, ktoré obsahuje.V každom prípade, tá farba je taká, ako som spomenula v predchádzajúcej vete. Schnutie? "Prisámvačku" bol do päť minút suchý, druhá vrstva DTTO. Inak schne do dosť drsného povrchu. Teraz neviem, ale dala som vrchný lak a normálne ho vcucol. Dala som druhú vrstvu a rýchlo ho odfotila, odložím foťák, bola vcucnutá aj tá :-D Ale aspoň povrch už nebol až tak veľmi drsný. Čo mi je záhadou, uschli tak megarýchlo aj tie dve vrstvy vrchného laku. Dobre vedieť, mám ďalší lak na "rýchlovku". Výdrž bola štyri dni, trošku už začali zliezať končeky, no už bol na rade ďalší, ktorý bude v ďalšom príspevku, tak či tak by šiel dole. Inak dole musel ísť alobalovou metódou.



Tu sú nejaké detaily laku priamo z nechta. A potom už prídu fotky celých nechtov.

bez vrchného laku

s vrchným lakom
po 4 dňoch a s bleskom, odskok od kožičky ešte viditeľnejší vďaka môjmu rýchlemu rastu nechtov
S výberom som spokojná, vybrala som si krásny lak. A budem si ho veľmi vážiť, pretože je prvý a je od osoby, ktorú obdivujem.

UPDATE máj, 2014!

Po pieskovej mánii (teraz už dávno viem, o aký lak sa jednalo), ktorá ma opantala, som sa naučila lepšie zachádzať aj s konzistenciou týchto lakov. Už nie je odskok od kožičky taký príšerne veľký a ja sa z toho teším. Pripájam zopár nových fotiek na kratších nechtoch :-)





Úspešný začiatok mesiaca prajem!

17 komentárov:

  1. Odpovede
    1. thank you, Hannah! ♥ you must do it, it´s a honey :)

      Odstrániť
  2. This polish looks amazing on you. I have to say, I prefer it without top coat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. without top coat look really great but surface it´s enough rough :-/

      Odstrániť
  3. Ten je nádherný :) a ta výdrž :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. no ja myslím, že s dvomi vrstvami vrchného laku veľmi na výber nemal :-)

      Odstrániť
  4. Super Suzi, vyzera naozaj pekn.

    Nechcelo by sa Ti napisat nieco o spevneni nechtov, lebo teraz na jar sa mi stepia este viac ako zvycajne... :( Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Daniela! .-) v lete som písala o kalciovom laku od GS. ja používam zatiaľ stále len ten pomáha mi to. dala som si s ním dokopy aj nechty, keď sme prerábali. dokonca aj sesternica mi hovorila, že odkedy som jej ho doniesla, tak má nechty v čoraz lepšom stave.
      http://beautybysuzi.blogspot.sk/2012/08/kalciovy-doping.html

      Odstrániť
  5. No je perfektní!:) A řeknu ti, že se mi snad víc líbí bez toho top coatu.Zrovna u tohoto odstínu bych řekla, že je ten hrubší vzhled dost zajímavý.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! ♥ určite vyzeral o mnoho lepšie bez neho (aj keď ho vcucol a nebo úplne lesklý), len problém bol v tom, že som sa s ním zachytávala, o vlasy, o ponožky, proste všade :-D povrch by som prirovnala asi tomu, že ako keby tam bol nasypaný piesok. ten top coat mu uberie z krásy, ale zase na nervy je to dobré :-D

      Odstrániť
  6. Ty vsakující se vrstvy nadlaku jsou docela síla, ale výdrž laku je náhodou dobrá :) A děkuji moc za krásná slova na závěr! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ja som sa aj trochu nad tým pousmiala, lebo som sa s tým nestretla. z poslednej fotky je vidno, že lak už nie je lesklý, že vyzerá inak. ale potešilo ma, že aj tak s obomi vrstvami rýchlo uschol :)
      a rado sa stalo :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.