15. februára 2013

Piggy Nails

Nie, dnes žiadne pesničky, aj keď mi hneď napadli Tři čuníci od Nohavicu :-D Dnešné zvieratko je prasiatko, to ste si už prečítali. Ak sledujete pozorne, tak viete aj to, že je na rade zvieratko len na jednom nechte. Nevedela som sa troška rozhodnúť, ako ho zobraziť, tak som sa nakoniec rozhodla pre takéto prevedenie prasiatka. Predsa len, prasiatko nie je jaké roztomilé zvieratko :-D Mimochodom, tento príspevok mal byť podľa plánu včera. Čo svedčí o tom, že je to pre mňa bežný deň. Ale aby som nepobúrila "valentínachtivých", tak som ich radšej odsunula.


Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy Nails Silky Base & Top Coat
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148

  • zdobiace pero (bodkovač)

FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. V dvoch vrstvách nanesieme tmavší ružový lak.
3. S bledším ružovým lakom vytvoríme oválny tvar a najmenším bodkovačom trojuholníkové ušká.
4. Opäť použijeme tmavší ružový lak a spravíme tenký zaoblený prúžok. Ak chcem mať hlavu až do konca nechtu, môžme tento rok vynechať.
5. Najväčším bodkovačom spravíme dve bodky, ktoré spojíme (nos) a najmenším vnútro ušiek.
6. Čiernym lakom a bodkovačom spravíme očká a nozdry.
7. Na záver prelakujeme vrchným lakom, čím sa napr. aj vyhladia nedostatky vzniknuté pri tvorbe ušiek.

Keďže som už vedela, ktoré prasiatko použijem pri fotení, tak som zvyšné nechty dokončila tak, že som spravila tmavším lakom oblúčiky a nakoniec ich pobodkovala bielym lakom, čím som vytvorila hlavičky muchotrávok, ktoré má aj prasiatko na sebe. Trocha zmena, nemusí byť všetko rovnakým spôsobom.

Zistila som, že nemám žiadny bledoružový lak, musela som použiť nude :-/ Čo mi trošku spravilo škrt cez rozpočet a musela som zmeniť aj druhú ružovú. Takže prasiatko je nakoniec telovo - koralové :-). Ja myslím, že mu to ale nejako neuškodilo...

Album na Facebooku:


Pekný deň!


32 komentárov:

  1. prasátku určitě změna barvy neuškodila ;) perfektní nápad i provedení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je fakt roztomilé:) Nehty se vzorem prasátek jsem snad ještě nikde neviděla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! :-) to vieš, nie je to práve "mazlíček" :-)))

      Odstrániť
  3. perfektnéééé:) veľmi krásne nechtíky a fotky:) si mega šikovná:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem. som čakala, že prasiatko bude bez reakcií :-D

      Odstrániť
  4. Velmi pekne a pacia sa mi najma bodovane. Vyborne si to urobila. Pekny vikend Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ten čuník je úúúúžasný !! :D Já to dělám tak, když nemám požadovaný odstín, tak pokud to jde, tak si ho namíchám, což jsem poslední dobou dělala často. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani to sa mi nepodarilo. ale už druhý krát som potrebovala bledoružovú krémovú, dobre kryciu ružovú, tak budem musieť nejakú asi zohnať :-/ a samozrejme ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. :-) they are as toadstool :-D thank you so much!

      Odstrániť
  7. Kráásne sú, aj ten flormar lak sa mi páči, taká nezvyčajná farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) už mám pol fľaštičky preč, nosila som ho dosť často v lete :-)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. :-D aj moja kámoška, ona ich aj zbiera, plyšákov, sošky... dúfam, že raz nedovlečie živé :-D

      Odstrániť
  9. jeeej,na mňa to pôsobí veľmi milo.Také pekné prasiatko som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a naahodou je to rozkosne!! :))) moooc

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpovede
    1. :-))) thank you, Taya! I´m glad you like it :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.