26. februára 2013

Owl Nails

Do tretice všetko dobré a sú tu posledné nechty zo série v tomto mesiaci. Pôvodne mali byť bodkou za zvieratkami. no ja som celkom rada, že budú ešte ďalšie, lebo ma strašne bavia :-).


Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 030 Meet Me At Coral Island
  • Catrice Ultimate Nudes, 010 Dance Like A Prima Ballerina
  • Essence Colour & Go, 87 Passion For Fashion
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 140 Let´s Mauve On!
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 340 Run Forest Run!
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 240 Sold Out For Ever
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 400 Blue Cara Ciao
  • Flormar Nail Enamel, 423
  • GOSH Nail Lacquer, 596 Miss Mole
  • Catrice Ultimate Nudes, 070 Same Seine But Different
  • Magic Visage New Line Design, 6 (červený)
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Top Coat

FOTOPOSTUP:


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nalakujeme cca polovicu nechtu tmavším lakom, pričom hore spravíme oblúčik.
3. Dole nalakujeme menší a opačný tvar "U" bledším lakom.
4. Nakreslíme zobáčik.
5. Spravíme väčšie bodky ako základ očí.
6. Na spodok spravíme zopár bodiek, kým oč trocha preschnú :-).
7. A menšími čiernymi bodkami oči dokončíme.
8. Prelakujeme vrchným lakom.

Ak ste ich už niekde videli, podobnosť čisto náhodná :-D Chcela som robiť iné, nakoniec som si to rozmyslela. Ale aj tak to dopadlo rovnako.... Je už takých milión :-D Na záver ešte sovička - brošnička :-)

Album na Facebooku:


Pekný deň!


22 komentárov:

  1. Very cute. :) I tried once Own nail art, but it didn't came out as pretty as yours. I'll have to try to do them again. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you so much! I´m looking forward in your work :-)

      Odstrániť
  2. Naozaj veeelmi sa mi pacia. Podarili sa Ti. Pekny den Ti zelam a veeela novej inspiracie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, mám takú menšiu otázku a to že ako sa staráš o svoje nechty?? Lebo sú krásne dlhé a moje sa štiepia lámu a sú suché :( Veľmi budem vďačná ak mi vieš pomôcť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :-) pravdupovediac, ja im doprajem len nejakú základnú údržbu (pilníkujem, krémujem a občas kalciový lak), za to ostatné vďačím prírode. a ďakujem.

      Odstrániť
  4. xixi presne tieto iste som robila, ale gelove kamoske ;) :D su superne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no sú populárne, ako som si všimla :-D ďakujem, Marta :-)

      Odstrániť
  5. Strašně mi připomínají Angry birds :D Skvělé, povedlo se ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, ďakujem. tak to potom asi AB už robiť nemusím :-D

      Odstrániť
  6. To je krásne! Najviac sa mi páči oranžová :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. :-) ona je v skutočnosti koralová, ibaže na fotke ju nejako skreslilo :o) ale pôvodne bola oranžová a oči mala biele :-) ale prerobila som ju, pripadalo mi to veselšie. :-)

      Odstrániť
  7. niekde som ich na nete už videla, ale u teba sú mi najsympatickejšie! :) krásne sú, pokúsim sa ich vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, bohužiaľ som to zistila aj ja :-D ale čo už, mám pocit, že pri niektorých nechtoch človek toho už moc originálneho nevymyslí :-D a ďakujem ;-)

      Odstrániť
  8. OMG These are awesome *instant follower* great tutorial :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.