2. februára 2013

Miss Sporty Metal Flip Collection

Píšem kolekcia, ale pravda je, že neviem na 100%, či kompletná, pretože som na zahraničných blogoch videla aj č. 010 (zelenkavý lak) a 020 (ružovkastý lak). Na oficiálnej stránke a aj na FB profile Miss Sporty som našla rovnako len tieto tri. Nejako sa neviem dopátrať, ako to je, keďže ponuku Miss Sporty nesledujem. Ak viete viac, rada sa nechám doplniť :-).


Pravdupovediac, nemala by som ani tieto. No uvidela som ich u Romany na blogu a hneď prvý ma zaujal natoľko, že som sa išla na ne pozrieť. Hneď, ako som ho nalakovala, mi bolo jasné, že sa vrátim aj pre zvyšné dva.  Ako som spomínala dávnejšie, nie som fanúšik tejto značky, ale tieto ma dostali. Dokonca som sa pristihla, ako pokukujem po ostatných lakoch z bežnej ponuky.

Poďme k veci. Ako hovorí názov, laky sú metalické. Kovový vzhľad majú, to je pravda, no k tomu dodávam, že patria aj do kategórie duo chromatických lakov. Objem lakov je 7 ml, majú plochý, dobre zastrihnutý štetec, s ktorým je radosť lakovať. Pekne sa mi rozprestrel po celom nechte a prvá vrstva bola na svete. Doba spotreby je 30 mesiacov. Cena 1,79 €.

Čo sa týka výdrže, tak najdlhšie mi vydržal tri dni s top coatom. Jednak už išiel dole, ale aj keď som ho nechala, večer už začal protestovať a na štvrtý deň sa po umytí riadu už olupoval, takže o veľa to nepredĺžilo. 030 som mala dva dni, 050 tri dni a 040 štyri dni, na tej som skúšala výdrž.





Nebudem písať, čo tvrdí oficiálny popis, lebo štýl jeho napísania, je taký detský, akej kategórii je hlavne venovaná táto značka. Navyše ma hneď v druhom slove prefackala gramatická chyba ("farbi"). Moja reč poznačená trnavským nárečím ma ubíja a za tú dobu, čo sa nedobrovoľne váľam doma som sa ešte viac skazila, ale inak na gramatiku som pes :-D.

Poďme k fotkám. Ja neviem, najradšej by som sem pridala fotky z každého uhla :-D Mala som ťažký výber veru. Narobím tisíc záberov a neviem sa rozhodnúť.



Odtieň 030

►Lak tyrkysovej farby, ktorá prechádza cez zelenú do krásnej levanduľovo fialovej farby,

►Krytie v troch vrstvách, v dvoch mi presvitali končeky.

►Prvá vrstva uschla do 10 minút, celkovo do pol hodiny suché na dotyk.







 
Odtieň 040

►Kaki zelená farba meniaca sa na slivkovo fialovú.

►Krytie v dvoch vrstvách.

►Schnutie DTTO ako 030.








 
Odtieň 050

►Má zlatú farby, ktorá prechádza do bronzovej.

►Krytie v dvoch vrstvách.

►Schnutie DTTO 030 a 040.








Páčia sa mi všetky tri. Pod niektorým uhlom vyzerajú nechty, akoby boli "gradient nails", tak je pekne vidieť prechod. S bleskom som ich nefotila, teda skúsila som, ale výsledok nebol uspokojivý, tak som to nechala tak. Veď vidíte na tej fotke s výdržou :-/.

Ktorý oslovil najviac vás?

Pekný deň!

44 komentárov:

  1. 030 a 040 sú super! 040 možno trošku viac, lebo má zaujímavejšie "menenie sa", ale 030 má mne srdcu bližšiu farbu :D ale vydarilo sa im to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tieto sa najviac páčia aj mne :-) majú taký zaujímavejší prechod, pri 05 je taký menej výrazný. súhlasím, veľmi sa im to vydarilo. :-)

      Odstrániť
    2. 030 je už moja :) ale ako znova na tie fotky pozerám, vrátim sa aj po 040, len som si v obchode nevedela spomenúť, ktoráže to bola tá vydarenejšia farba :)

      Odstrániť
    3. :-D super, teším sa s tebou

      Odstrániť
  2. Fúha, fakt sa mi páčia všetky tri, určite aspoň jeden z nich bude môj :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, no veru, nedá sa im odolať :-)

      Odstrániť
  3. krásne všetky tri...ja len nechápem, ako môže mať niekto také dokonalé ruky, ako máš ty... <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-D ďakujem. ale nemyslím, že mám dokonalé ruky. sú obyčajné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa nikdy tieto duo chromatické laky nebrali, mám doma jeden od Catrice a stojí na poličke :D
    Ale tá 050 je úplne fantastická, tú si zaobstarám asi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) mne je to zase v podstate jedno, mám rada aj klasické, aj s kadejakými efektami. jeden taký od Catrice mám aj ja

      Odstrániť
  6. oooooo krasa krasa, asi si pojdem aj ja kupit, hlavne ten modryyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 050 is amazing. Too bad, they stopped selling Miss Sporty brand by us, I would get this shade, if it would be available here.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. omg, what an amazing polishes, all of them *.*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah! sure :-) and the most 030 and 040 :-)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. veruje. a pritom, keď som držala a pozerala na fľaštičku, zdal sa mi najmenej zaujímavý

      Odstrániť
  10. Ty laky na nehtech dělají doopravdy krásný barevný přechod:) Nejvíc se mi líbí ten tyrkysový:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. škoda, že nie je leto, alebo poriadne slnečné dni, aby som mohla dať aj také fotky :-)

      Odstrániť
  11. Wow, no já se picnu, takhle nádherně nafocené!:D Mně mrchy takhle nafotit nešly.:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem. no nejaké desitaky záberov vznikli, neboj :-D aj opakovaných, keď sa nepodarila poloha :-D ale až také zlé si ich nemala, keď ma okúzlili a donútili ísť sa na ne pozrieť :-)

      Odstrániť
  12. Sú krásne, hlavne prvé dva :) Ale mňa odrádza to schnutie, pre mňa je veľa aj keď schne lak 2 minúty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D čožeeee? pre mňa bol ten čas schnutia úplne užasný :-)))

      Odstrániť
  13. A mojim favoritom sa stáva... zlato-bronzový =D Síce mám rada fialovú, ale ten mi akosi nesedí. Ale vedela by som si predstaviť, že by som bola vlastníčka zlato-bronzového. A nakoľko takýto lak ešte nemám... =D Tak uvidíme, keď budem v drogérii, či zaujme aj tam =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potom odporúčam 101-ku, v DM-ke som tieto nevidela, aspoň u nás nie :-/

      Odstrániť
    2. Ak si tým myslela v HC, tak myslím, že u nás v PN to bude podobné! A Zuzi ak by si chcela vyskúšat nejaké laký čo nezoženieš na Slovensku (farby), rada poskytnem na zapožičanie. Priateľ chodí do HC každý týždeň a ja raz za čas =D

      Odstrániť
    3. jj, myslela som HC. :-) a o lakoch porozmýšľam :-D ďakujem za ponuku ;-)

      Odstrániť
  14. Naozaj nadherne laky. Este som ich nevidela, ale urcite si ich pojdem pozriet a nico si u mna doplnim. Milujem, ked sa tak lesknu a musim uznat, ze kazdy z nich ma zaujal. Peknu nedelu a verim, ze si mala aj vyborny vikend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no po pravde ušiel, ani neviem ako :-D ale v pohode, dalo sa :)

      Odstrániť
  15. Laky Miss Sporty mám veľmi rada a tieto sú naozaj úžasné...všetky odtiene sú krásne tak naozaj neviem pre ktorý by som sa rozhodla
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ja sa v takom prípade rozhodnem ľahko - ak to financie dovolia, zoberiem všetky, medzi ktorými sa neviem rozhodnúť :-D

      Odstrániť
  16. Vsetky vyzeraju super, ale ten v strede 040 musi byt moj najoblubenejsi, asi sa pojdem na ne tiez pozriet. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem ti! no ty si takmer priamo pri zdroji, možno natrafíš aj na tie odtiene 010 a 020 .-)

      Odstrániť
  17. že aká super recenzia, som sa stále nedostala do Dmky, ale 30tka bude moja! :) k tej gramatike, tiež na ňu šomrem, minulý týždeň som v práci písala odkaz pre nočnú smenu a až som sa zhrozila koľko gramatických chýb som spravila :D ale našťastie som si ich hneď opravila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. no v prvom rade skús 101-čku, u nás som ich v DM-ke nevidela. pozriem sa tento týždeň, či sa niečo nezmenilo. ono aj mne občas ujde, hlavne v tej rýchlosti akou píšem a hlavne ak pri písaní som mysľou už o niekoľko slov popredu :-D

      Odstrániť
  18. Mam pocit, ze na ukazanie duochrom efektu je zrejme potrebne mat istu dlzku nechtov :D Mas to pekne nafotene, laky naozaj vynikli.
    Mna zaujal najma ten prvy lebo vlastnim od Catrice aj Iron mermaiden aj Genius in the botlle, co su fialovo-zeleny a zlato-zeleny cize podobne ostatnym dvom. Skoda, ze u nas nemaju ten prvy ruzovy, ten je krasny :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. áno, nad tým ružovkastým som si aj ja povzdychla. aj by trocha oživil tieto tri :-) nemyslím si, že je treba dlhšie nechty, už som videla krásne nafotené duochromatické laky aj na krátkych nechtoch a vyzeralo to super. Geniusa má aj ja, keď som si ho kupovala, ešte som slovo duochromatický ni nepoznala, tobôž v súvislosti s lakmi :-D

      Odstrániť
  19. Uuu, tú 030 asi skočím pozrieť. Krásne laky, krásne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zdá sa, že tá má najväčší úspech :-D a ďakujem

      Odstrániť
  20. Miss Sporty docela dost překvapuje, nečekala bych, že takhle dobře zvládnou duochrome efekt... :O

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.