12. februára 2013

NYC In New York Color Quick Dry Nail Polish (258, 240, 268 & 247)


Ja viem, ja viem... Videla som už toľko nespokojných recenzií. No ale povedala som si, že vyskúšam a uvidím. Najprv nesmelo jeden, potom druhý, až boli zrazu štyri. V mojich obľúbených farbách. U mňa uspeli a určite som s nimi neskončila.

Objem 9,7 ml, štetec, ktorý mi úplne vyhovuje, rýchle schnutie, cena 1,29 € a široký výber farieb. Konzistencia akurát - ani hustý, ani riedky. Pri týchto štyroch som sa nestretla s bublinkovaním ani pruhovaním nevynechával miesta.



258 Prospect Park Pink
► bledšia staroružová s jemným strieborným shimmerom
► krytie v dvoch vrstvách, pre krátke nechty by stačila aj jedna
► neryhoval, nebublinkoval, schnutie 5 minút na dotyk, pol hodiny v dvoch vrstvách
► výdrž bez top coatu 3 dni




 
240 Midtown

► cyklaménová farba s fialovým podtónom a jemným fialovým shimmerom
► krytie v dvoch vrstvách, pre krátke nechty by stačila aj jedna
► neryhoval, nebublinkoval, schnutie 5 minút na dotyk, pol hodiny v dvoch vrstvách
► výdrž 3 dni bez top coatu ľavá ruka, pravá s top coatom DTTO





268 Fashion Ave Fuchsia

► túto farbu by som nazvala fuchsiovou, resp. už chytá bordovosť :-) takisto má jemný fialový shimmer aj podtón
► krytie v dvoch vrstvách, pre krátke nechty by stačila aj jedna
► neryhoval, nebublinkoval, schnutie 5 minút na dotyk, pol hodiny v dvoch vrstvách





247 Prince Street

► krásna fialová s jemnou levanduľovou perleťou a cyklaménovým shimmerom
► krytie v dvoch vrstvách (aj pre krátke nechty)
► neryhoval, nebublinkoval, schnutie 5 minút na dotyk, pol hodiny v dvoch vrstvách
► výdrž bez top coatu 3 dni





Ktorý sa vám páči najviac?

Pekný deň prajem!

20 komentárov:

  1. Miluji laky od NYC, sama mam asi 4 a zboznuji je. Clovek by se nemel ridit recenzemi, ale sam sebou - kazdemu sedne vec jinak. Kazdopadne jsi me uchvatila jednou barvou, kterou jeste nemam a budu se po ni muset mrknout :D
    Inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, hej, presne tak, s tým súhlasím, preto som sa pre ne aj vybrala, lebo ma uchvátili tie farby. a keď obstál jeden, prišli tie ostatné, ktoré obstáli rovnako. vďaka.

      Odstrániť
  2. Zrovna teď mám jeden lak od NYC na nehtech a pořád drží :). Mám ho v takovém vínovém odstínu Manhattan :).Mám rada jejich laky :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo super, vrátane mojej a Romaninej už 4 pozitívne reakcie na ich laky :-) teším sa :-) vďaka.

      Odstrániť
  3. Jáj Suzi, tie tvoje krásne nechtíky! Dávam like tým staroružovým, tie sa mi najviac páčia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto znacku som este neskusala, ale naozaj ma prave zaujala. Krasna farebnost, lesk a ked su aj kvalitne... Urcite skusim. Pekny den Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada. túto značku predávajú v 101-čke :-) aj tebe pekný deň! :-)

      Odstrániť
  5. Mne sa na Tvojich nechtoch páčia všetky farby :-) mne by to určite nesedelo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa sú toto must have farby, takže... ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. 258 a 240 sú krásne :) My sme mali doma tyrkysový ale veľmi slabo kryl :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa aj Monika sťažovala :-/ tyrkysový zatiaľ nemám

      Odstrániť
  7. ja mam tiez velmi rada ich laky. Vyhovuje mi ako výdrž,tak aj hustota a cena ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odstíny jsou to krásné :). Já jich mám pár také, tam je to tedy s výdrží hrozné, ale zase už je mám dlouho, tak třeba se polepšili :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvěle propracovaný článek.Vždycky si s ním tak vyhraješ, že je to úplná radost číst.:)268 mám a 247 mě celkem zaujal.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veľmi sa teším, keď dostanem takúto pochvalu :-)

      Odstrániť
  10. prosím ťa, kde si ich kúpila za 1,29€ ?? to je skvelá cena, mám ten fialový a kupovala som ho za viac sa mi zdá ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v 101 -čke :-) snáď to nebola len nejaká akciová cena :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.