16. februára 2013

Holo, French & Dots

Nechty vznikli spontánne. Nemala som ich ani na zozname. Ale keď už som ich zavesila na Facebook a mne sa celkom aj páčia, tak prečo sa o ne nepodeliť troška bližšie.


Zvolila som si trocha šialenú kombináciu. Hlavnou požiadavkou bolo, aby boli čo najskôr suché, lebo som asi o 3/4 hodiny mala byť niekde inde a na nechtoch nič. Že to bola naozaj rýchlovka je zrejmé z toho, že som spravila fotopostup, video a stihla som ich upnúť aj na Facebook :-D Kiež by to takto rýchlo išlo zakaždým :-)

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy Nails Silky Base & Top Coat
  • PUPA Fix & Shine Top Coat
Fotopostup:


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Po zaschnutí som naniesla jednu vrstvu béžového laku.
3. Na končeky som naniesla ako keby francúzsku manikúru druhý lak.
4. Bodkovačom som len tak "haj - buj" porobila bodky, pričom som robila bodky aj po kraji "francúzskej".
5. Prelakujeme vrchným lakom.

Nemala som čas ani sa zaoberať oblúčikom pri nanášaní laku :-D Hlavne, že som nelakovala v tej rýchlosti aj kožu...


Vzhľadom na holografický efekt som si dovolila spraviť fotky pod svetlom a s bleskom. No a na záver video dokumentácia :-).


Peknú sobotu prajem!


20 komentárov:

  1. jemine to je krásne ... škoda že nemám take pekné nechty ako ty :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem. aj krátke nechty sú pekné :-)

      Odstrániť
  2. To je krááásný! :) Opět skvělá barevná kombinace. Obdivuju tvou fantazii a schopnost kombinovat. A ještě to, že ten proužek po okraji nehtů uděláš tak skvěle rovný (tipovala jsem to na pomoc nálepek). To se mně nikdy nepodaří, i když to je asi taky délkou nehtu, na těch mých krátkých to hádám dost dobře nejde...
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Verunka :-) v tomto prípade kombinácia vznikla z časových dôvodov, ktovie, či by som ju inak vymyslela :o) nálepky na francúzsku nepoužívam, pokúsila som sa o to asi 2x a vždy to dopadlo zle :-D tak som to začala robiť tak, ako je vo videu a vznikne mi aj pomerne rovná :-) na krátkych som to neskúšala, možno tak na 2 mm - ových, ale budem rada, ak vyskúšaš a dáš vedieť ;-)

      Odstrániť
  3. Tie holografické laky su neskutocne krasne.A v tvojom prevedeni... mozem sa spytat,ci sa da na SK kupit ten bodkovac? Videla som ho zatial len na ebay a ja odtial nenakupujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja :-) ja vždy hovorím, že mám slovenský blog s na Slovensku dostupnými vecami :-D nájdeš ich v e-shopoch s nechtovými vecami a tieto konkrétne mám z http://nechtymichelle.sk :-) a ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  4. mne sa dako ta kombinacia lakov nepaci, asi by som dala iba ten vrchny "roztopeny" lak holo (alebo ani jeden :D)...ale napad ocenujem, velmi pekne a napadite :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. ako som napísala v texte, pri tejto šialenej kombinácii rozhodoval čas, potrebovala som nechty rýchlo suché :-) tiež neviem, či by som ju zvolila takto. možno by bol k nej ako podklad pekný klasický fialový alebo ružový :-) niekedy ešte vyskúšam za normálnych okolností :-)

      Odstrániť
  5. Tak mně se tahle barevná kombinací líbí a moc. Skvělý nápad. Tohle bych ve spěchu nevymyslela ani kdyby mě mučili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem. no keby som to plánovala, tak sa nepodaria :-D fakt škoda, že to takto ľahko rýchlo nejde stále :-D

      Odstrániť
  6. krásné fotky pod světlem, na sluníčku v létě bude tahle kombinace dokonalá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) veru už sa neviem dočakať, kedy všetkým týmto lakom doprajem slnka :-)

      Odstrániť
  7. to je krásne Suzi :-) kor na svetle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite hej :-) už aby mali dostatok svetla :-) vďaka! ♥

      Odstrániť
  8. I love this nail art, thank you for the tutorial! It's incredible how creative you are. I'm totally going to try this:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you so much! ♥ I´m soooo glad! I will wait picture of you nails ;-) yeah, sometimes I´m really creative :-D

      Odstrániť
  9. krasne, uz som to obdivovala na fb:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.