4. februára 2013

Hippo Nails

"Nosorožec ide s hrochom zas na zálety,
čaká, ktorá slečna mu na roh naletí.
Z tejto čudnej dvojice každá chce len hrocha,
nosorožec v zime v plavkách vadí iba trocha..."

Prepáčte mi to, ale mne to nedalo a musela som začať príspevok touto časťou textu pesničky, ktorú spievala Mirka Jelšicová a bola súčasťou platne Hrajme sa na Petra, ktorú som ako malá bola schopná počúvať nonstop. OK, volala sa Nosorožec, ale hroch v nej zohral podstatnú úlohu tiež :-D. Nech vám to znie akokoľvek na hlavu, ja som si tú pesničku pustila, keď som tie nechty vytvárala, lebo som si na to spomenula. A rovnako s tým prišli všetky tie krásne spomienky na detstvo...

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy Nails Silky Base & Top Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • PUPA Fissatore Brillante Smalto Fix & Shine Top Coat


FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. V tvare U nanesieme bledší fialový (modrý) lak.
3. Najmenším bodkovačom vytvoríme ušká "obdĺžnikového" tvaru.
4. Tmavším fialovým lakom vytvoríme oválny tvar.
5. Bodkovačom urobíme vnútornú časť ušiek.
6. Bielym lakom vytvoríme bodkovačom oči a zuby.
7. Opäť použijeme bledší fialový (modrý) lak a bodkovačom vytvoríme nozdry.
8. Malými čiernymi bodkami dokončíme oči.
9. Na záver prelakujeme vrchným lakom.


Hroch ani nebol na zozname predtým, ale keďže som zvieratká musela posunúť aj do Februára, tak som sa nakoniec rozhodla zaradiť ho a nie ako posledného, ale skôr.

Album na Facebooku:


Prajem pekný deň!


38 komentárov:

  1. rozkošné!!! :))
    obdivujem ako sa vieš pohrať s tými inšpiráciami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! ♥ to vieš, ja som taký malý hravý tvorivý človiečik :-)))

      Odstrániť
  2. Tak toto je neskutočne zlaté a podarené :) Hneď, ako som zbadala prvú fotku, tak mi hrošíci pripomenuli tých kinderkových :) A zrolujem nižšie a hrošík je tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-))) keď som premýšľala, s čím nechty odfotím, hneď som siahla po ňom, tiež mi pripomínali tých kinderkových :o)

      Odstrániť
  3. Hrošíci jsou super!:) Někdy to musím vyzkoušet.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooo, neskutočne rozkošné! krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love your hippos, they are absolutely cute :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you so much! ♥ I´m glad you love them :-)))

      Odstrániť
  6. Ja milujem hrošíky!!! nádherné nádherné nádherné. Hneď by som si ti ich dala namaľovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem, Jani! ♥ som rada, že som trafila zvieratko :-)

      Odstrániť
  7. Už sa neviem dočkať keď aj ja budem mať guľôčkové pero na zdobenie. Neviem presný názov, ale snáď sa chápeme =D Keď ho malo Essence, povedala som si kúpim nabudúce... A nabudúce už nebolo =D Síce hneď nevytvorím hrošíka, ale verím, že raz aj k tomu príde. Krásne!!! Opakujem sa už, ale musím stále chváliť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! jasné, že chápem, zdobiace pero, bodkovač... mne sa aj tak najviac páči dotting tool :-))) no ja som taká rada, že som sa rozhúpala k tomu a jedného dňa som si ich kúpila. veľmi mi pomáhajú pri takomto tvorení, pri troche tréningu je použiteľné nielen na bodky, ale aj na čiarky. no to Essence bolo len v druhom stojane a jedno, tak som si kúpila rovno 5 rôznych veľkostí. mám ich odtiaľto

      Odstrániť
  8. To je také zlaté :3 ty si to lakuješ len tak pre blog alebo s tým chodíš aj do práce? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! tieto zvieratká (zatiaľ okrem tučniaka) len na blog. a ja som doma, takže by mi to nevadilo, do práce by som s takými určite nešla, neboj sa :-) a doma jeden deň, čo nimi pokochám, s tým vydržím :o)

      Odstrániť
  9. Tak tieto sa ti podarili zatiaľ najviac! :) Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto sa strašne páčili aj mne :-) pre mňa sú zatiaľ v tomto poradí: tieto, tučniak, opička, žaba :-) na týchto sa mi hrozne páčili farby, ktoré som vybrala. a ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. takych hrosikov som aj nasla v kinder vajciach :) krasne prevedene.. neviem sa vynadivat, kedze ja si akurat tak zvladam nalakovat nechty :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem ti! ♥ títo hrošíci boli asi mojou najobľúbenejšou kinderkovou sériou

      Odstrániť
  11. To je ták roztomilé :). Jsi šikulka :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Velmi pekne a mile. Podarili sa Ti. Pekny den Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka ti! pekný zvyšok dňa aj tebe :)

      Odstrániť
  13. ty si ina macherka, mna pri tomto napadlo Happy hippo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D vďaka. no názov príspevku vyzeral pôvodne takto (Happy) Hippo Nails :-D potom som to zmazala, aby som nenarušila štruktúru týchto príspevkov :o)

      Odstrániť
  14. To je úplne krásne :))) a tá postavička hrošíka zase pripomenula detstvo mne :D čo som ja mala tých hrošíkov..ach a kde len sú :D určite si spravím takéto nechtíky niekedy :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a budem len rada:-) hrošíci boli asi prvé postavičky, o ktoré sme si rozšírili zbierku. dovtedy sme mávali len také skladačkové. potom prišli krokodíly. dnes už je to bežné, alebo je tam nejaký nezmysel :-D hrošíkov dokonca spravili aj prednedávnom v novej edícii. tohto som dokonca dostala od sesternice, lebo mali dvoch. myslím, že mal aj váhu (alebo to bol iný? :-D), na ktorej stál.

      Odstrániť
  15. Veľmi milé, spolu s opičkami sa mi asi páčia najviac. A človek by ani nepovedal, že je to také ľahké vytvoriť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no jo, ja k tomu pripájam ešte tučniakové za seba :-)

      Odstrániť
  16. Ježiškote, to je roztomilé! :)
    Myslím, že to musím zkusit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi a bude ich ešte viac :-D ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.