21. februára 2013

Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming Face Wash


Keď už som mala tú masku a peeling , tak som si kúpila aj základné "čistítko". Rozhodla som sa pre túto penu, tak pekne na mňa pozerala z regálu. Pena mala na sebe ochrannú fóliu (neviem, či je na obrázku nižšie vidno). Dávkuje sa pumpičkou a na jedno stlačenie pumpičky vyjde dostatočné množstvo, ktoré postačuje, mne na moju malú tvár možno aj prevyšuje :-). Tekutina je vo fľaške síce zelená, ale na tvár nanášate biele penu. Po mesiaci používania bolo vo fľaške odfotené množstvo. Neviem, či mi z nej bral škriatok, lebo podľa tohto by už mala byť minutá a ja ju ešte stále mám. Doba spotreby je tri roky.






Z oficiálneho popisu vyberám:
"Čistiaca pleťová pena s nimbovníkom pleť čistí a pôsobí ako prevencia proti akné. Výsledkom je jemná a svieža pleť. Odstraňuje z pleti nečistoty a prebytočný maz, pleť zároveň omladzuje a spevňuje. Na rozdiel od mydla nenecháva pleť suchú a napätú. Je vhodná pre normálnu a mastnú pleť."

Aplikuje sa na navlhčenú tvár a masíruje sa krúživými pohybmi, následne sa zmyje. Mne stačí jedno stlačenie pumpičky, navyše dosť pení. Čo sa týka oficiálneho popisu, nesúhlasím s tým, že pleť nevysušuje. Mne ju teda vysuší dosť, nesmiem byť lenivá a musím dokončiť moju rutinu, inak mi ostane tvár ako sušená slivka. Na druhej strane zase k tomu ale musím napísať, že ak sa mi niečo niekde na tvári objaví, to vysušenie je dobré a rýchlejšie sa mi to zahojí. Pena je parfumovaná a vôňou mi pripomína nejaký saponát. Mala by byť hypoalergénna. Objem je 125 ml a dala som za ňu 3,99 € (neviem, či bola, alebo nebola v akcii :-/) a kúpila som ju v DM Drogeriemarkt.

Okrem tejto čistiacej peny sú v ponuke ešte dva čistiace gély - jeden s citrónom a medom a druhý nimbovníkový. No neviem naisto, ako je to s dostupnosťou týchto dvoch v DM-kách. Inak, čo som zabudla napísať do minulej himalájskej recenzie. výrobky sa dajú zakúpiť v e-hope.




Čo sa týka zloženia, oproti dvom predchádzajúcim recenzovaným produktom, pena aspoň neobsahuje parabény, ale tej chémie je tam viac, ako prírodných zložiek. Prírodné zložky obsahuje tri:
- Melia Azadirachta Leaf Extract - výťažok z listov nimbovníka
- Curcuma Longa Root Extract (Turmeric) - výťažok z koreňa kurkumy
- Vetiveria Zizanoides Root Extract - výťažok z koreňa Fúzovca (tráva z Indie)
Je bez obsahu mydla.

Čo sa týka jej účinkov, tak myslím, že funguje. Výsledným efektom rozhodne porazila aj Garnier, ktorý som dlhšiu dobu používala predtým. Normálne som zvedavá aj na čistiacu pleťovú vodu. Predtým, ako mi prišiel Gosh, som ju používala v kombinácii s pomarančovou vodou od Corine de Farme. Myslím, že sa tieto dva akože prírodné produkty celkom fajn dopĺňali.

Inak som s ňou celkom spokojná, takže si ju určite, ak neobjavím niečo iné, zakúpim.

Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Ja som si kúpila pred dvomi dňami tú masku. Najskôr som si ju chcela kúpiť až domíňam zvyšky troch masiek, ale bola v akcii, tak som ju tam nemohla nechať!!! =D No a čistenie pleti mydlami a penami (všetkým čo musím patlať a zmývať) je nad moje sily. Ja mám v obľube ružovú vodu, ale som smutná, že je u nás nezohnateľná =/ Mama mi doniesla dve z Bulharska a márne zháňam po lekárňach. Kedysi ju mali v každej a teraz na mňa pozerajú jak na debila. Idem zajtra do Bystrice, mám tam vytipovanú jednu lekáreň, tak dúfam, že nesklame.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mám aj masku :-) ja zase preferujem také čistenie, s mojou problematickou pleťou to neriskujem radšej. ja mám ružovú vodu od Corine de Farme, dá sa kúpiť v DM-kách.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak v podstatě toto samé jsem měla taky, ale od Alverde. Byla jsem s ním celkem spokojená, i když co se u mě týká pravidelnosti, tak jsem strašný lajdák..někdy použiju, jindy zase ne..:) Každopádně nějakou pěnu bych zase ráda vyzkoušela. Myslíš, že vyrábí i na suchou/citlivou pleť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si musím lenivosť odpustiť, inak sa mi to vypomstí. jasné, že sa mi občas stane, že sa mi zdá kúpeľňa ako na opačnom konci sveta, ale tak to je minimálne. v e-shope som takú nevidela a ani v drogérii nie :-(

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.