24. februára 2013

GOSH Foundation Primer Classic

O pleť sme sa postarali, a môžme ísť na líčenie. A dobrým pomocníkom k líčeniu je aj podkladová báza. V tomto prípade to bude podkladová báza pod make-up GOSH Foundation Primer Classic.


Okrem tejto verzie sa dá zakúpiť ešte v ďalších dvoch verzách, a to:

Potom, čo sa tváre týka,tak je tu možnosť ešte z nádobky, a to Velvet Touch Line Perfector. V čase, keď som sa rozhodovala, ktorú si vyberiem, to boli práve táto recenzovaná (inak nazývaná Clear) a Line Perfector, ktoré som uznala za vhodné pre seba. Jednu som používala, keď bola moja tvár v lepšom stave a druhú, keď bola v horšom. Hlavným dôvodom kúpi bol ten, že na mojej vtedy príšernej tvári, som neznášala, keď nedostatky make-up nie že zakryl, ale zvýraznil, hlavne keď boli po niekoľkých hodinách mierne vysušené, no a potom fľaky a jazvy, ktoré mi ostávali. Potrebovala som niečo, čo povrch "vyrovná", zakamufluje a bude môj make-up vyzerať o niečo lepšie.


Podkladová báza je zabalená vo fólii (ktorú má väčšina produktov tejto značky), takže sa nemusíte obávať, že ju niekto pred vami odskúšal. Ako som spomenula, je nazývaná "Clear", takže je priehľadná. Aplikuje sa pumpičkou a na jedno vytlačenie vyjde množstvo, ako je na obrázku nižšie.



Cena je 18,50 € (ešte pár dní sa dá kúpiť s 25% - nou zľavou), objem je 30 ml, doba spotreby 12 mesiacov a ako je už známe, dostupnosť vo Fann Parfumerie alebo vybraných predajcov. Keďže často sa u mňa objavujú komentáre od českých čitateliek, že aj ony by chceli skúsiť túto značku, prečo ju nemajú, tak majú. Produkty nájdete tu.

Zloženie podľa oficiálneho popisu by malo obsahovať Aloe Vera, no v "ingredients" som ho akosi nenašla. Inak je neparfumovaný, bez parabénov a konzervačných látok. Aj neparfumované produkty majú nejakú svoju typickú vôňu a mne tento pripomína niečo kvetinové a farebnú gumu do školy, ktorá vyzerala ako žuvačka, a ktorú som nosila ako malá do školy (moje a mne blízke ročníky budú vedieť, ktorú myslím :-o) ).



Keď už sme pri tom oficiálnom popise, tak ten hovorí:
Je to dokonalý základ pod každý make-up- Vypĺňa jemné vrásky a póry. Vytvára hladký, matný a jemný povrch, ktorý umožňuje jednoduché a rovnomerné nanesenie make-up - u. Môže sa aplikovať buď po použití denného krému, alebo na vyčistenú pleť.

Čo môžem potvrdiť je, že naozaj je nanášanie make-up - u lepšie, ľahko sa rozotiera, nezanecháva fľaky a opticky zjemní aj póry, na tvári zanechá taký saténový pocit. Povrch tváre pekne vyhladí, "zjednotí" a pripraví na nanesenie make-upu. Výdrž make-upu (teraz v zime) predĺžil asi o dve hodiny, make-up nezaliezal do vrások. Ja osobne po nanesení chvíľu počkám, až potom nanesiem make-up. Nanášam ho hlavne na čelo, líca a bradu.

porovnanie bez make-upu
porovnanie s make-upom + púder

Pekný zvyšok nedele prajem!


14 komentárov:

  1. Na tých fotkách si dobre zachytila efekt, vyzerá, že vážne pomáha :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Kesulátko :-) som rada, že to tam je vidno, lebo keď som pridávala fotky, tak som nadávala, že fotky toho najdôležitejšieho mi nevyšli, že sa mi to nepodarilo zachytiť. ale tak moje oko to vnímam inak, lebo o tom viem, nie ako oko nezaujaté :-)

      Odstrániť
  2. Ja ho používam už 3 roky, teda nie jeden =D Som maximálne spokojná, nemám dôvod meniť. A tiež si myslím, že je dobré počkať medzi jednotlivými aplikáciami, to si myslím veľa dievčat zanedbáva (z pozorovaní môjho okolia =D ).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak aj ja, možno aj dlhšie :-) ja to tak robím napr. aj s podkladovou bázou pod tiene

      Odstrániť
  3. Super recenzia Suzi :) nad touto podkladovou bazou velmi vazne uvazujem a podla fotiek je naozaj vidiet rozdiel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem, ďakujem :-) ja ju môžem len odporučiť. :-)

      Odstrániť
  4. ja mam doma Velvet Touch Foundation Primer Apricot no uz v podstate tam nic nemam :D je uzasna ta podkladova baza, lepsiu som este nemala!!! cena by mohla byt trosku nizsia :) ale ak najblizsie bude nejaka akcia tak urcite si ju kupim do zasoby :)

    pozyvam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    dufam ze sa z nas stanu pravidelne citatelky :O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ešte dnes a zajtra platí akcia 25% zľava na bázy aj na pleťovú líniu, takže si ju môžeš doplniť :-) prídem sa pozrieť ;-)

      Odstrániť
  5. Ahooj asi to bude zniet blbo,ale kde mam zohnat tuto podkladovu bazu,ktoru mas na obrazkoch? Teda skadial ju objednat,lebo som to nenasla nikde. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Mirka. Kúpiť ju môžeš buď vo Fannku, alebo v ich e-shope. Stojí okolo 18 eur (so zľavovou kartičkou -10%) a môžeš si vybrať z troch možností :-)

      Odstrániť
    2. A podľa Teba je ktorý naj? ten clear? Ale všimla som si že na tvojom je napisane foundation classic a na tom druhom je inac napisane. Je to ten isty? taktiež bez parabenov?

      Odstrániť
    3. Clear je stará verzia tohto (tiež bez parabénov a na vyplnenie jemný mimických vrások a pórov), Apricot som ešte nemala (ale asi bude tiež bez nich a je to taký medzistupeň medzi clear a cream) a Cream je taký biely krémový a ten už je aj pre ženy, ktoré už majú nejaké tie hlbšie vrásky, tiež veľmi dobrý. všetky ale obsahujú druhú zlobu, a to silikóny

      Odstrániť
    4. jaj a pre mňa je najlepší asi ten Cream a potom verzia v kelímku Velvet line perfector :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.