28. februára 2013

February Summary


A je tu koniec mesiaca a s ním rekapitulácia. Tento mesiac som trocha nedodržiavala svoj plán a príspevky buď vypadli, alebo boli nahradené inými. Ako ste možno postrehli, tento mesiac patril prevažne nechtom a obávam sa, že podobné to bude aj v marci. Začalo to napravením nechtov s China Glaze lakom, ktoré mali byť ešte v januári, pokračovalo to kolekciou Metal Flip od Miss Sporty, v zvieratkovej sérii som predstavila hrošíka, prasiatko a sovy, no nezabudla som ani na kolekciu Wild at Heart od Color Club, či štyri laky od NYC. Tento mesiac vzniklo aj jedno nechtové video s holografickými lakmi a ukázala som nechty asi spred pol roka, ktoré mi strašili v počítači. No ale nezanedbala som ani recenzie a predstavila som ďalšie produkty starostlivosti o pleť, a to čistiacu penu od Himalaya Herbals a sérum a krém od GOSH a o tom, že podkladová báza naozaj funguje, ste sa mohli presvedčiť tu.

No a ja sa teším na ďalší mesiac a uvidím, ako dodržím plán v ňom :o)

Pekný deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.