22. februára 2013

Čo sa na blog nedostalo

Odkladám v počítači niekoľko fotiek rôznych nechtov, ktoré som vytvorila ešte minulý rok. Niektoré sa mali dostať na blog a niektoré nie. Keďže nechty už fotím inak, lakujem inak, podpisujem inak, poctivejšie pilníkujem, keď viem, že ich budem fotiť tak mi je jasné, že vlastného príspevku sa už nedočkajú. Ale tak keď už ich mám, tak mi je ľúto neupnúť ich sem aspoň prostredníctvom tohto článku. Teda aspoň tieto troje.

Pamätám si, že k týmto nechtom malo byť aj video. Odfotila som ich a rozhodla sa, že by som ho mohla spraviť. No tie potvory mi dovtedy tak zbublinkovali (doteraz nechápem, čo im zahrabalo), že som sa na to vykašľala. A nechty som odkladala tiež, že raz ho spravím. Nespravila som, ale poslúžili mi ako predloha k jedným nechtom do PUPA súťaže. Mimochodom, volali sa "Bubbles" :-).

Použité laky:
  • Gabriella Salvete White Special
  • Jollie France Nail Polish (priesvitný)



"Chevron Mani" alebo "Manikúra na 4 spôsoby" boli názvy pre nechty, ktoré prichádzajú ako druhé v poradí. Robila som si také 2x, pričom v tom druhom prípade som spravila malú obmenu a boli aspoň dve varianty. Vznikli postupne. Najprv som spravila končeky šedé. Potom pozerám na ne, že čo keby... a potom znova a vo finále boli na sebe 4 vrstvy, ktoré v tom letnom horku ešte aj ťažko schli :-D

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base & Top Coat
  • Flormar Nail Enamel, 408
  • Essence Colour & Go, 35 Movie Star
  • Essence Colour & Go, 57 Can´t Cheat On Me
  • Gabriella Salvete White Special



Do tretice pridávam nechty s "efektovým" lakom. Keď som si kúpila snehulienkovú limitku od Essence, tak som sa vtedy totálne zamilovala do tých dvoch efektových lakov a používala som ich dosť často. Tak aspoň jedny, v kombinácii s Barry M.

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base & Top Coat
  • Nail Paint by Barry M, 244 Hologram


Nejaké jednofarebné zrejme hodím len na Facebook. Nebudem sem dávať ani všetky spôsoby nechtov s potravinovou fóliou, vybrala som dvoje, ktoré hodím tiež na Facebook.

Keď sa pozerám na tieto obrázky, teším sa, ako som sa zlepšila :-D Hlavne v tom lakovaní :-D Mňa teší, že sa občas vďaka vašim komentárom cítim ako nejaký nechtový génius, no tu vidíte, ako to vyzeralo tak pred pol rokom :-)

Prajem krásny piatok!


14 komentárov:

  1. Tie prve su super. ;) Mne by dneska mal prist ten nastroj na robenie guliciek z Avonu, tak to urcite vyskusam a uvidime jak to vypali. ;) Samozrejme, ze nebudu take nadherne, ako tie Tvoje. ;)

    danielakurkystyle.blogspot.ie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem, budem držať palce a dúfam, že sa mi pochváliš fotkou :-)

      Odstrániť
  2. Ty s puntíky se mi strááášně líbí ! :) Nedávno jsem taky narazila ještě ve starém pc na historicky první fotky mých pokusů a to byla hrůza :D Neupravená nehtová kůžička, záděrky a úplně kraťoučké nehty, které prostě nedokážu zapilovat tak, aby to nějak vypadalo. Když to srovnám s nynějšími fotkami, tak to je vážně obrovský rozdíl a to ani teď ty fotky nevypadají úplně podle mých představ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. :-) téma kožička je u mňa tabu :-D ja sa čudujem, že mi to ešte nikto nevyčítal, že čo si s tým niečo nespravím. len si ju občas troška zatláčam. radšej ju tam nechám, lebo si nechcem ublížiť :-D má chrániť, tak nech radšej chráni, ako keby som to pokafrala a bolelo ma to :-/ neviem, toto bude u mňa asi trvať ešte dlho

      Odstrániť
    2. Všimla jsem si toho jen u těchto fotek, ale jinak jsem to nezaregistrovala, tak podle mého skromného názoru dobrý :) Jednou jsem se opravdu trochu poranila a to když jsem to zkoušela podle oficiálního návodu, kde píšou, že máš kůžičku změkčit olejíčkem, zatlačit a pak ten kus odříznout. Tak takhle NE :D Tím jak byla měkká, se vůbec nedala odstranit a akorát jsem se pořezala. Pak jsem viděla u Soni návod, kdy naopak se má odstraňovat suchá a to jde vážně samo a už se mi potom nikdy nestalo, že bych se poranila.

      Odstrániť
    3. aaa, rezať už vôbec nie :-D mne toto celé pripadá také emo :-D ja by som pri mojej šikovnosti prišla o prst :-))) ten článok som videla aj ja a celý som ho preaukala a držala som si nechty :-D možno to časom príde a možno to nepríde do konca mojej lakovacej éry :-) nechám sa prekvapiť :-)

      Odstrániť
  3. Velmi sa mi pacia s bodkami, teda prve a posledne. Su krasne. Pekny vikend Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta poslední je hezky zimní, tématická! :)
    Jinak - bezva práce, všechny vypadají moc dobře! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie šípočkoidné sú úplne naj!!! Ostrihala som si kvôli lyžovačke nechty, tak teraz nemôžem nič poriadne na nich robiť =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) takže ideálny čas pre jednofarebné :-) ďakujem ti! :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.