9. januára 2013

ZOEVA Cream Eye Liner

... Waterproof. Black Lace. Snáď nemusím zdôrazňovať, ako teraz ľutujem, že som si vybrala čiernu z toľkých farieb. Ale len trocha. Keď ja som uvažovala prakticky. Mám veľa farebných liniek, gélové aj tekuté, no používam ich minimálne. Takže som sa rozhodla pre klasiku. Nevadí.

 
Linka je zabalená rovnako ako kajalová ceruzka (a mno iných produktov) zabalená v krabičke so všetkými potrebnými údajmi, ako je odtieň, zloženie, distribútor...

Po otvorení krabičky nájdete matnú sklenú nádobku s 3,5 ml linky úžasnej krémovej konzistencie a ochrannou fóliou navrchu. Túto linku zakúpite za 6,95 € a okrem tejto je v ponuke v ďalších 11 odtieňoch:
- A-capella
- Cocoa Bean
- Denim Bar
- Eclipse
- Exotique
- Jardin
- Night Violet
- Screen Queen
- Secret Garden
- Velvet Flames
- Water Lilies

Na prepojenie s odtieňmi kľude kliknite, nemám z toho žiadny prospech ;-)

Čo povedať k čiernej linke. Snáď to, že má matný "finish". Drží po celý čas, ako sa hovorí, ako pribitá. Aj napriek tomu, pri odličovaní ide ľahko dolu. Nanášanie? Úplne parádne! Ide to ako po masle. Dokonca som ju nakreslila na prvý krát celkom slušne, žiadne "vyrovnávačky ušičističom" :o) Bože, to znelo ako z teleshoppingu :-D.

S jej kúpou som sa pohrávala veľmi dlho, nakoniec sa mi podarilo dostať ju. Ako viete, používam gélovú linku od Catrice. Kto ju pozná vie, že na svoju kategóriu je výborná a drží. Ja osobne mám s ňou ale menší problém, a to taký, že keď ju mám na očiach celý deň, ako keby mi vysušila viečka v mieste, kde bola a po odlíčení ma potom štípu, lebo ju niekedy musím "drhnúť". Odkedy mám túto, tak používam ju a žiadny problém ešte nenastal.

Na záver prikladám linku na oku. Je to smiešne ukazovať samotnú čiernu linku, ale tak čo so mnou :-D Preto som sa rozhodla, že okrem samotnej, spravím jedno prevedenie aj na oživenie. Podobnosť nie je náhoda, najprv som spravila klasiku a potom to druhé :-)

Krémová očná linka mi bola poskytnutá spoločnosťou ZOEVA. Ďakujem!

Pekný večer a dobrú noc!


18 komentárov:

  1. Juu ta vypada vyborne!!! Mas ji krasne nakreslenou:-) ja to vubec neumim takhle rovne:-(

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! sa výnimočne celkom podarila :-D ako som napísala, ide to s ňou ako po masle. pekne kĺže po viečku. moje tiež nie sú extra rovné, takže tak nejak.

      Odstrániť
  2. To je pecka!Máš ji nádherně vykreslenou a do toho perfektní tvar oka na kterém tento typ linek tak krásně vyzní.Líbí se mi obě varianty, protože do takových očí jsem blázen.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jojo, o těch linkách jsem už slyšela zvěsti :) Ty barvy jsou jednoduše nádherné! Bohužel, mám s gelovými (aji s jinými) linkami problém, že mi nejdou odličovat. Ony se vždycky jakoby vpasují mezi řasy a to pak dolů nejde, leda drhnout a to bych taky mohla zůsta bezřasá :-/ A vydrží mi tam tak i pár dní, ač se myju pravidelně dvakrát denně a 1x denně se poctivě odličuju :D
    A ještě se chci zeptat, jakým štětečkem tuhle linku nanášíš? V tom mám totiž taky problém.
    Každopádně ta barevná variace je moc povedená, líbí se mi ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!
      ja mám zase pri linkách problém, že si ich obtieram o mihalnice a musím to potom dávať dole, inak by sa mi pri nanášaní maskary polepili :-) ale stal sa mi už pár krát aj tvoj prípad. oči som odličovala aj na 3x :o)
      linku nanášam štetcom, ktorý ponúka Catrice a väčšinou tým hrotom. Nech sa snažím akokoľvek, s tým šikmým mi to veľmi nejde a aj to tak potom vyzerá :-D

      Odstrániť
  4. nanesenu ju mas krasne aj v tej druhej variante vyzera super.. dobre si si vybrala tuto aspon vyuzijes kazdy den.. je aj vodeodolna, pretoze som si to vsimla na obale, ale nedocitala som sa o tom? Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! z praktických dôvodov som si určite vybrala veľmi dobre, lebo 90% nosím čierne linky. a áno, je vodeodolná. hneď prvé slovo v texte :-)

      Odstrániť
  5. Zoevu mam celkovo velmi rada,podla mna je to kvalitka velka,no nie asi cenovo dostupna pre kazdu. A o tvojom clanku som sa zas presvedcila a urcite by som do nej sla. Tiez som klasik a stavila by som urcite na ciernu. ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, to je pravda, ale na druhej strane cenovo dostupnejšia ako Urban Decay alebo Lancome. je naozaj skvelá, môžem len odporúčať

      Odstrániť
  6. ta tvoja linka je uzasna, uplne sa tu nad nou rozplyvam:), mne momentalne vyhovuju UD, konecne som sa naucila kreslit linku, tak som happy...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já v poslední době používám gelovky od Avonu. Viděla jsem je u pixiwoo a strašně je chválily, tak jsem si řekla, že vyzkouším a teda fakt jsem koukala. Jsou strasně krémové a navíc mi docela drží i na vnitřní lince, což se ne každé lince podaří. Tyhle v kelímku mám jen od Essence (jedna firma s Catrice) a sice držely, ale nedaly se odlíčit - přesně jak píšeš - oči jsem musela drhnout a pak mě akorát pálily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve farebné gélové mám od Essence a aj čiernu k nim. Navyše som sa pár krát pokúsila obe použiť aj ako vnútornú linku a to bola katastrofa - slzenie, pálenie a navyše sa mi vytvoril "jačmeň". Neviem, ako sa tomu odborne hovorí, my to voláme tak, je to ten pupáčik, čo ti vznikne v oku a oko ti napuchne :-) Nestalo sa to jeden krát, takže to nebola len náhoda, stalo sa to zakaždým. Navyše, nevydržalo to o nič dlhšie ako klasická ceruzka, takže... Odvtedy mám k používaniu gélových liniek na vnútornej linky rešpekt. Túto som teda pre istotu tak radšej neskúšala.

      Odstrániť
  8. Ja potrebujem nové gélovky, lebo tie od Essence mi zmenili konzistenciu. Tieto by som brala, len sa mi neoplatí objednávať jednu vec :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda :-/ len čo keď niekedy človek viac ani objednať nemôže :-(

      Odstrániť
  9. To s tou spodnou farebnou gradient linkou bol veľmi dobrý nápad. Recenziu si oživila a máš linku v praktickej farbe, takže podľa mňa je to úplne super.

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.