13. januára 2013

Winter Look

Dnes malo byť líčenie iné. Modro - sivo - strieborné. Len nejako nevyšlo podľa predstáv. Veď visí na FB. Tak vám predstavujem "winter look". Už bolo na čase :-). V podstate rovnaké farby sa nachádzajú aj tu, len v inom prevedení.


Použité produkty:
  • Essence I Love Stage Eyeshadow Base
  • S-he Stylezone Twin Kajal (strieborno - sivá)

Odkaz na Paris Memories je ešte na príspevok z mojich zlých čias, ale určite swatches prerobím. Ide hlavne o prehľad paletiek a ostatné informácie.

Na celé viečko som naniesla obojstrannú ceruzku od S-he Stylezone, ktorá mi vytvorila výborný podklad pre bielo - strieborný tieň z paletky Paris Memories (posledný). Na horný oblúk som naniesla sivý (predposledný) a rozmazala som ho bledunko modrým, ktorý je prvý. Posledný tieň som použila aj pod obočie. Na spodnú linku som naniesla tiež S-he ceruzku a postupne som naniesla všetky modré farby Gosh, od najbledšej po najtmavšiu. Rozmazala som ich a to isté som spravila aj na hornom viečku. Škoda, že ten gradient, ktorý som videla ja, nie je vidno aj na fotke. Nakreslila som hornú linku, naniesla maskaru a hotovo :-)

Prajem pekný zvyšok nedele!


26 komentárov:

  1. Moc krásné líčení:-)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné Zuzi! Tá modrá je papľuha! Tiež som robila raz jedno výrazne modré líčenie a nedalo sa mi vôbec odfotiť tak pekne ako to vyzeralo v reále a to som naň použila asi 4 modré :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! jj, mám pocit, že ešte väčšia ako fialová :-) už som si to všimla pri challenge, nemohla som to za svet odfotiť. ale mrzí ma to veľmi, že tam ten efekt nevidno :-(

      Odstrániť
    2. určite je naživo WoW, to som si istá, lebo si veľmi šikovná :) Fialová sa na modrú nechytá, ale vôbec neviem čím to je, skúsim sa popýtať drahého, možno to bude nejako vedieť vysvetliť :)

      Odstrániť
    3. tento komentár som si ani nevšimla :-))) veru zisti to, aby sme s tým vedeli niečo spraviť :-) a ď ešte raz :-)

      Odstrániť
  3. Super, pôsobí to vážne tak ľadovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása...vieš, že ja môžem všetko modré :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, no jo :-) pre moje oči je modrá trochu zvláštna voľba, ale aj napriek tomu ich mám niekoľko :-)

      Odstrániť
  5. Ledová královna!:) Moc krásné..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem ako to robíš že máš také krásne,ako by som to povedala,jednoliate farby :) mne sa tiene tak pekne nespoja >:( krásne ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. blendím, blendím, blendím :-) teda aspoň sa snažím :-D niekedy na fotke zbadám, že som mohla ešte viac :-/ ďakujem ti!

      Odstrániť
  7. To je nádhera, krásné mrazivé :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Piękny makijaż! jestem pod wrażeniem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nadaje się do dzisiejszej pogody :-) dziekuji! :-)

      Odstrániť
  9. Krásne to je :) obdivujem každe tvoje ličenie !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuje, a ja sa teším, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  10. tak si ho nakoniec prerabala, videla som nejaky pokus, s ktorym si nebola spokojna na FB:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie :-) toto som dala iné, ktoré som mala už hotové :-) to na FB mala byť modro - sivo - strieborná kombinácia podľa Moniky, len na fotke to vyzeralo ako moje staršie líčenie a ani som si to tak nepredstavovala. tak som dala toto, veď sú tam rovnaké farby :-) ale určite sa o tú kombináciu ešte pokúsim

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.