25. januára 2013

Monkey Nails

Ako už prezradil názov, dnes sú na rade opičkové nechty. Samozrejme, že opäť nebude chýbať fotopostup. Všetky zvieratká som nestihla, takže ďalšie tri, ak mi nenapadne nejaké ďalšie, budú až vo februári. Ale viac neprezradím :-). Iba to, že Hello Kitty tam nebude, tá bude mať svoj vlastný príspevok :-).


Použité laky:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout


FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. V dvoch vrstvách nanesieme bledší lak (tento kok môže byť vynechaný).
3. Nalakujeme tmavší hnedý lak v tvare U a vytvoríme hlavu.
4. Bledšou hnedou nalakujem polkruh a vytvoríme tým zvyšok tváre opičky.
5. A už len bodkujeme. Bodkovačom spravíme hnedé bodky - uši.
6. Bledšou hnedou spravíme do ušiek menšie bodky a tým ich dokončíme.
7. Bielymi bodkami spravíme oči.
8. Čiernymi menšími bodkami spravíme zreničky a nozdry a opička je hotová.
9. Na záver samozrejme ešte prelakujeme vrchným lakom.

Fotky s opičkou mi nevyšli. :-( Spravila som asi 30 záberov a ani po úprave kontrastu a týchto záležitostí nebola (podľa mňa) fotka pozerateľná. Tak aspoň takáto sépiová...


Album na Facebooku (klik na obrázok):


Prajem krásny piatok!


38 komentárov:

  1. Zlaté je to :D A pri tvojich fotopostupoch to nevyzerá až tak hrozne ťažko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! veď ani nie je :-) len sa to niekedy tak zdá :-) to ako keď mne pripadá ako alchýmia pečiatkovanie :-D

      Odstrániť
  2. jee, opět velmi roztomile nehty!:) určitě se budu těšit na další zvířátka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. a ja sa teším, že sa tešíš :-)))

      Odstrániť
  3. Uzaaaasne, privitala bych treba tutorial na berusky :)) ale budu se tesit na jakakoliv zviratka :))
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. lienkové som už robila, takže k nim môžem spraviť tutoriál v rámci rubriky "How to" :-) Značím si to. Zatiaľ si môžeš dve verzie pozrieť tu :-)

      Odstrániť
  4. Jéééj, to je zlaté :) Keď som bola malá, tak bola opička moje obľúbené zvieratko :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moja. a čo hody, to opica na gumičke so mnou putovala domov :-D ďakujem ti :-)

      Odstrániť
    2. Ja som chcela mať všetko opičkové :D A stále som čítala Opice z našej police :D

      Odstrániť
    3. ja som prekreslovala "komix" zo Zorničky - Opica Škorica :-D

      Odstrániť
  5. krásne zdobenie :) keďže milujem dlhé nechty, tiež by som chcela vedieť takto parádne zdobiť, ale keďže neviem radšej to nechávam na odborníčku každé tri týždne :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) moje sa tiež nie vždy vydarí a nešlo mi to tak od začiatku. ja som to od odborníčky odkukala, dovtedy som nosila jednofarebné a francúzsku :) ale aj tak si nerobím zdobené nechty často, a keď už, na bežné nosenie, preferujem vodolepky a nálepky

      Odstrániť
  6. Toto sa mi naozaj velmi paci. Mile a oroginalne. Pekny piatok Ti zelam a vela dalsich napadov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka ti, Denisa! aj tebe pekný piatok!

      Odstrániť
  7. Jééé to je dobré :D Moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je super.:)Mě by tohle nikdy nenapadlo..Jsi šikovná.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takéto odtiene mám na nechtoch rada, pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne, som zvedavá aj na ostatné zvieratká. Bude aj slon? =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) sloník zatiaľ v pláne nebol :-(

      Odstrániť
  11. jeej nielenže je ta opička zlatá ale mám velmi rada takéto odtiene na nechtoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa, že som ulahodila oku :) ďakujem ti ♥

      Odstrániť
  12. To se ti povedlo, opice moc nemusím, ale nehty vypadají roztomile :).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Soooooooooooooooooooo cute, Suzy!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.