11. januára 2013

How to: Fire (Four Elements Challange)

Tak konečne sa dostávam aj k nim. Mali asi najväčší ohlas počas challenge. A keďže som to sľúbila, tak svoj sľub plním.

Ohnivé nechty... Myslela som na ne počas celého čítania Hier o život, obzvlášť keď Katniss nalakovali nechty na otvárací ceremoniál :-D. Žeby choroba z blogovania? V každom prípade, nech sa páči postup...


Ako som písala predtým, nebolo to nič zložité. Paradoxne sa mi to veľmi na druhý krát nepodarilo, lebo viac som sledovala foťák, či si neostrí, ako sa mu zachce, ako to, čo robím na nechtoch :-/ Hlavné je, že je vidno, ako som to robila.

Fotopostup:

1) Nanesieme podkladový lak.
2) Nanesieme v dvoch vrstvách čierny lak a necháme zaschnúť.
3) So žltým a oranžovým lakov spravíme na končekoch nechtov bodky a štetcom porozťahujeme. Ak je treba, bodky ešte dorobíme.
4) Prelakujeme vrchným lakom.

Laky som použila rovnaké ako v challenge.

Video:


Takže ďalšie zo zoznamu sú hotové :-) A niekedy v budúcnosti zase ďalší dodatočný tutoriál.

Majte sa krásne!


17 komentárov:

  1. máš krásné nehty :) takové by se mi líbily :D mě ty moje nedorostou do takové délky, dost se mi lámou :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo a můžu se zeptat, co je to za písničku ve videu? Je pěkná :)

      Odstrániť
    2. ďakujem! no ja som za svoje nechty vďačná, že sú aké sú a veľmi sa z nich teším :-) občas ma teší pohľad na krátke upravené viac, ako na tie moje :-D vo videu som použila skladbu z trailerru k Hrám o život (Hladové hry). Na yt pod videom je priložený odkaz, ak ju chceš.

      Odstrániť
    3. jé já jsem věděla, že mi je ta písnička povědomá. Hunger games se mi hrozně líbily. Z té písničky mrazí :)

      Odstrániť
    4. jj, aj mne :-) aj preto som sa rozhodla vložiť hudbu z nich práve k ohnivým nechtom, kto čítal alebo videl, pochopí :-) a toto sa mi tam navyše aj časovo hodilo :-)

      Odstrániť
  2. Super nápad urobiť video, pre mňa je to inšpirujúce, lebo na nechty som ľavá. Určite rob viacej takých :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo žiadané, takže som nemohla sklamať, snáď si príspevok všimnú :-) ja sa pokúsim viac na tom popracovať, aj teraz k zvieratkovým budú aspoň fotopostupy. ďakujem!

      Odstrániť
  3. Vypadá to svěle, opravdu jako plápolající oheň.Moc se ti to povedlo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite boli pre mňa z celej challenge tie top a podľa reakcií nielen pre mňa :-) škoda, že sa mi také plamene nepodarili aj vo videu, nabudúce budem natáčať na druhý foťák radšej, nech sa sústredím na lakovanie :-)

      Odstrániť
  4. Krásne nechty! ...áno, áno ďalšie video, alebo aspoň fotopostupy. Si fakt šikulka! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) vpravo hore je aj "hlasovátko" o tutoriáloch :-) ja by som ich robiť chcela tiež, aspoň k niektorým :-)

      Odstrániť
  5. kráásne, no a určite ďalšie videa rob :) aj ked to nie je prave zaležitosť na pár minut..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! máš pravdu, hoci s tým nie je toľko roboty ako s klasickým videom, ale aj toto treba zostrihať po krokoch, spraviť popis, hudba atď, atď... ale zase ak sa dá, ja rada spravím k tomu aj názornú ukážku

      Odstrániť
  6. Naozaj velmi pekne a opat sa Ti to podarilo. Vyborne video. Pekny vikend.

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.