3. januára 2013

GOSH Proffesional Skin Care

Chcem vám predstaviť niečo, o čom budem písať v blízkej budúcnosi. Ako som avízovala na Facebooku, GOSH nám poslal vianočný darček v podobe troch výrobkov. Jedná sa o dva výrobky z radu starostlivosti o pleť, konkrétne línia odličovacia a podkladovú bázu pod make-up. Keďže so všetkými tromi mám už skúsenosti, viem, do čoho idem.

čo vás čaká :-)
V tomto príspevku chcem ale písať všeobecne o tomto rade. Taký prierez tým, čo ponúkajú. Pripadá mi celkom logické spraviť k tomu nejaký úvod, skôr ako napíšem prvú recenziu, aby bolo jasné, o čo sa vlastne jedná. Text bude poskladaný z faktov z oficiálneho zdroja. Obrázky, okrem prvého a posledného, pochádzajú tiež z oficiálneho zdroja, ja som ich len poskladala do koláže. V samotných recenziách už budú moje slová aj fotky. V podstate teraz napíšem stručný prehľad toho, čo je aj na internete. No ja nechcem mať všetko prelinkované na iné stránky, lebo po ich úprave sa ľahko stane, že odkaz v príspevku nebude fungovať...

Hoci väčšina z vás pozná GOSH Cosmetics (ďalej len GOSH) ako značku, ktorá ponúka dekoratívnu kozmetiku, nachádzajú sa tu aj produkty starostlivosti o pleť, vlasy, vône, či doplnky. Keďže spoločnosť GOSH Cosmetics bola založená v roku 1945 v Kodani ako farmaceutická firma, myslím si, že ponuka produktov určená na starostlivosť o pleť je celkom na mieste. Moja vášeň pre túto značku začala niekedy v roku 2004 kúpou make-up - u, mimochodom ešte v hnedom balení. Vtedy sa ešte dala táto značka kupovať v DM Drogeriemarkt. Jedného dňa som sa tam vybrala a stojan bol fuč. Ten krásny farebný stojan... Prešla som asi päť ďalších drogérií a nič. Nervy, sklamanie, google... Odvtedy chodím do Fann, alebo tam, kde ho ponúkajú, moju zbierku ste už videli :-) (aj keď už opäť pribudli ďalšie veci). Samozrejme, že som vyskúšala aj starostlivosť o pleť a vďaka spolupráci už aj o vlasy a vôňu.

Poznámka:
Zoznam predajných miest, si môžete prezrieť tu. Neviem ale, kedy bol naposledy aktualizovaný, alebo za akých podmienok sa tam predajňa môže radiť, lebo tam napr. chýba Drogéria Petra na Myjave.

Takže poďme ďalej. Na trh prišli s jedinečným radom pleťových prípravkov GOSH Proffesional Skin Care, ktorý spĺňa potreby jednotlivých typov pleti. Poskytuje im hydratáciu, výživu, energiu, zabezpečuje zdravie a krásu vo všetkých základných krokoch, či už sa jedná o čistenie, alebo dennú a nočnú starostlivosť. Opierajú sa o najnovšie technológie a starostlivo zvolené zložky. Okrem výrobkov na dočistenie pleti neobsahujú parabény. Tento rad ponúka 15 produktov, takže poskytuje dosť široký výber podľa vašich požiadaviek.

Rozdeľuje sa na tri časti - pleťová línia, starostlivosť o očné okolie a odličovacia línia.

Pleťová línia


Pochopiteľne tu nenájdete nič iné ako krémy a sérum.

1. Good Morning Cream
Denný rozjasňujúci krém, ktorý redukuje jemné linky a pigmentové rozdiely, omladzuje a rozjasňuje pleť. Obsahuje PerfectionPeptide P3, ktorý zahŕňa pleť energiou a dodáva jej vieži vzhľad. Poskytuje pleti UVA a UVB filter a ochranný faktor SPF 10. Je vhodný pre všetky typy pleti, avšak vďaka obsahu aktívnych zložiek a bohatému krémovému zloženiu je obzvlášť vhodný pre pleť, ktorá je nevýrazná, suchá a bez života. (12 €)

2. Good Night Cream (tu)
Nočný krém, ktorý redukuje vrásky, obnovuje pevnosť pleti a chráni ju pred známkami stárnutia. Obsahuje zmes NanoMax, ktorá v sebe skrýva zmes viacerých vitamínov a antoxidantov, vrátane vitamínu C a E a koenzýmu Q10. Je vhodný pre všetky typy pleti. (12 €)

3. Good Bye Wrinkles
Denný krém proti vráskam, ktorý zlepšuje pružnosť a zvláčňuje pleť. Obsahuje patentovanú zložku Matrixyl™ 3000, ktorá stimuluje molekuly kolagénu a fibronektínu, čím výraznejšie redukuje vrásky. Poskytuje rovnako ako Good Morning Cream UVA/UVB filter a OF SPF 10. Je vhodný pre všetky typy pleti. (13 €)

4. All Day Moisture Serum (tu)
Denné sérum, ktoré pleť vypína, dodáva jej pružnosť a hydratáciu, výrazne vyhladzuje a zvláčňuje. Obsahuje kokteil hydratačných látok. Skin Tightener ST je derivát morskej riasy, ktorý dokáže pleť vypnúť do 5 minút po aplikácii. Účinnú hydratáciu zabezpečí zložka DayMoisture CLR, ktorá pôsobí na prírodnej báze, predchádza strate vody a poskytuje pleti 24 - hodinové účinky. Nanáša sa pre použitím denného alebo nočného krému. Je vhodný pre všetky typy pleti. (14 €)

5. Good Day Moisture
Denný krém, ktorý pleť výdatne hydratuje a celkovo zvyšuje úroveň vlhkosti, výrazne ju vyhladzuje a zvláčňuje. Obsahuje účinnú zložku Daymoist CLR, ktorej účinky sú popísané pri predchádzajúcom kréme. Okrem toho všetkého opäť aj tento krém poskytuje UVA/UVB filter a SPF 10. Je vhodný pre všetky typy pleti. (13 €)

6. Bye - Bye Oily Skin (tu) (po starom All Day Ballance)
Denný krém pre problémovú, zmiešanú až mastnú pleť. Redukuje problémové miesta a vyrážky, odstraňuje zápaly a sťahuje póry, reguluje lesk a predchádza tvorbe akné. Aktívnou zložkou je v tomto prípade Evermat™, ktorá je na redukciu lesku a stiahnut pórov a  Cutipure™, ktorá zahŕňa zmes prírodných olejov pre redukciu zápalov a komedónov. Nechýba mu UVA/UVB a SPF10. (14 €)

7. Bye - Bye Dry Skin
Denný výživný krém pre suchú pleť, ktorý chráni bunkovú štruktúru, redukuje nedokonalosti pleti. Obsahuje patentovanú zložku Venuceane™ a olivový olej pre maximálnu výživu a ochranu aj tej najsuchšej pleti. Samozrejme, ako predchádzajúce krémy, má ochranu UVA/UVB a SPF10. (14 €)

Z týchto mám odskúšané 2, 4 a 6.

Starostlivosť o očné okolie

V tejto línii sú v ponuke dva očné krémy.

8. Good - Bye Wrinkles Eye Cream
Očný krém proti vráskam pre všetky typy pleti obsahuje účinnú zložku ako denný krém popísaný v č. 3 vyššie, a to Matrixyl™ 3000, ktorá aktivuje obnovu pevnosti a pružnosti. Intezívne stimuluje prirodzenú syntézu kolagénu. (10 €)

9. For Your Eyes Only Eye Cream
Máloktorá z nás patrí medzi tie šťastné, ktoré netrápia opuchy a tmavé kruhy pod očami. Tento o krém je určený na tento problém. Obsahuje patentované zložky Haloxyl™ a Eyelis™. Kým prvý zosvetľuje tmavé kruhy a eliminuje krvné pigmenty spôsobujúce zafarbenie, ten druhý pôsobí proti zápalom a pôsobí účinne na priepustnosť kapilár. Krém intenzívne pôsobí proti tmavým kruhom, opuchom, či známkam únavy.

Zaiaľ som nevykúšala ani jeden, ale mám ich na zozname.

Odličovacia línia

Nečakane tu nájdete čistiace pleťové mlieka, toniká a odličovače :-).

10. Make a Clean Start Cleansing Milk
Odličovacie mlieko, ktoré jemne a efektív odstraňuje z pleti nečistoty a make-up. Zanecháva pleť vláčnu a hladkú. Obsahuje vitamín e a alantoín a je vhodné pre všetky typy pleti. (7,50 €)

11. Make a Clean Start 2 - in - 1 (tu)
Odličvacie mlieko, ktoré skrýva v sebe jemné čistiace mlieko a tonikum. Obsahuje vitamín e a alantoín a je vhodné pre všetky typy pleti. (7,50 €)

12. Lift Off the Day Eye Make-up Remover Lotion
Krémový odličovač očí, ktorý je vhodný aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek. Je nepafumovaný a vhodný pre všetky typy pleti. (10,50 €)

13. Lift Off the Day Eye Make-up Remover
Dvojfázový odličovač, ktorý si poradí aj  vodeodolnou kozmetikou. Nezanecháva mastný povrch a je vodný aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek. Vhodný pre všetky typy pleti. (10,50 €)

14. Make a Fresh Start Skin Tonic (with Hammamelis)
Pleťové tonikum obsahujúce hamamelis, bez obsahu alkoholu, ktoré sa použív na dočistenie suchej a citlivej pleti. (7,50 €)

15. Make a Fresh Start Skin Tonic (tu) (with Aloe Vera)
Pleťové tonikum s obsahom Aloe Vera vhodné pre normálnu až mastnú pleť. (7,50 €)

Odtiaľto mám odskúšané č. 11 a 15.

Ja mám prehľad tohto radu aj v brožúrke, ktorú som si zobrala vo Fann Parfumerie. K čomu sú, k tomu ich beriem. nemôžem vedieť, či sa mi to pri nejakom príspevku nehodí :-)))



Takže už viete, čo vás čaká. A prezradím, že okrem týchto troch výrobkov som z tohto radu dostala ešte ďalšie dva od "Ježiška", ktoré som ešte neotvorila, lebo nemám minuté to, čo používam :-) Takže to až potom...

Momentálne na tieto produkty platí až do konca februára akcia -25%.


Majte sa krásne!

14 komentárov:

  1. ten primer je super, pracovali sme s nim na kurze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja viem :-) vlastním už taký jeden a potom ešte Line Perfector :-)

      Odstrániť
  2. Mňa ten balíček strašne potešil, vôbec som to nečakala! Môj obsahoval bázu pod tiene a veci z tvojho číslovanie 1 a 15 :) Som zvedavá na recenziu tejto bázy pod makeup.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si mala niečo iné, lebo ja som videla toto isté, tak aspoň nebudeme mať všetky rovnaké :-)

      Odstrániť
  3. Mne ešte neprišiel, ale som zvedavá, čo mi príde :-) a teším sa na recenzie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nieee?? :-/ ja som rada, že to stihlo prísť ešte pred Vianocami, lebo už by som bola netrpezlivá :-)

      Odstrániť
    2. príde na budúci týždeň vraj :-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. škoda, že ti nemôžem k nemu poskytnúť recenziu, lebo môj prípad je opačný, bye-bye oily skin :-(

      Odstrániť
    2. Ja som si kupila pred tyzdnom ten Bye Bye dry skin, pouzivam ho len tyzden ale zatial som celkom spokojna co sa tyka kremu a jeho hydratacnych ucinkov ale co mi ozaj dost vadi je jeho vona,teda skor smrad :D kupila som ho v Bipe v Rakusku ak by ho niekto zhanal za cca 10€.

      Odstrániť
    3. to je super! no veď, tá parfumácia... mne osobne nevadí, ale to bude asi tým, že som si na to už zvykla :-) dnes som sa dozvedela, že na celý tento rad a aj podkladové bázy je akcia 25% zľava do konca februára :-)

      Odstrániť
  5. som zvedava na tie kremy na ocne okolie:), inak oni maju teraz aj nejaky novsi primer nie v takom tegliku, nie? ked som bola vcera vo Fanne, cosi take zachytilo moje oko, len som to nestihla preskumat.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak očné krémy až keď prídu na rad vo wishliste :-o) ale mala by som s tým niečo spraviť, aby bolo z každého niečo :.) myslím, že by nebolo na zahodenie zrecenzovať komplet prípravky na starostlivosť :-) ešte majú velvet touch line perfector. ten mám o niečo radšej, no tento má zase lepšiu aplikáciu, lebo sa nemusí "vyškrabovať" z nádobky.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.