21. januára 2013

GOSH DNA no.1

... Yellow. Priznám sa, že toto je moja prvá vôňa od GOSH. Hoci majú v ponuke SHE a IN THE BOX, ja som sa skôr sústredila na pleťovú a dekoratívnu kozmetiku. V novembri minulého roka prišli na trh s vôňou DNA, ktorá je v dvoch prevedeniach - v sladkej a korenistej (DNA no.2 Orange). Vôňu vyrábajú len pre ženy. K obom je aj dezodorant.Označujú ju ako vôňu, ktorá má svoju vlastnú DNA, čo je zrejme naznačené žltým (príp. oranžovým v prípade no. 2) otlačkom prsta. Aj keď teda, ak má vôňa svoju DNA, asi by tam skôr mala byť špirála a nie otlačok prsta :-).


Keďže ja som skôr na sladké vône, som rada, že som dostala práve túto žltú verziu. Nie, že by mi korenisté nevoňali, len môj žalúdok má s nimi menší problém a je mi z nich zle :-/ Patrí do rodiny kvetinovo - ovocných vôní.

Vôňa sa skladá zo samých skvelých vecí, obsahuje citrusy, ovocie, dreviny alebo biele kvety. Mne osobne tam najviac vynikla malina. Pre oživenie som zloženie vyskladala do koláže. :-) Ostatné zloženie je už pre mňa ťažká chémia :-)))
zdroj obrázkov google.sk
Toaletná voda má objem 50 ml. Nachádza sa v sklenom flakóniku so zlatým vrchnákom. Má žltkatú farbu. Cena je 15,- €. Hoci je jej cena pomerne nízka, výdrž má rozhodne dlhšiu ako iné vône v tejto cenovej kategórii.


Oficiálny popis o nej hovorí:
Príťažlivá vôňa odrážajúca jedinečnosť a vyznačujúca dlhou trvácnosťou. Vôňa, ktorá je slobodná a svieža, pričom jej srdce je v rozkvete. Je krásne ženská, klasická a pozostáva z výrazných tónov. Je venovaná mladej žene, ktorá má čo povedať.

Ja poviem len toľko, že som rada, že ju mám a rada odpovedám na otázku, akú voňavku som použila, že úžasne vonia :-)



Flakón je ukrytý v žltej krabičke. Aby nepovedal, že som ho zanedbala, pridávam fotky aj z neho :-o)


zloženie
Ako som spomenula na začiatku, aj k tejto, aj k no.2 sa dá kúpiť aj dezodorant. Ten sa nachádza v bielom obale s rovnakou grafikou ako toaletná voda. Má objem 150 ml, cena 6,- €. Sľubuje 24 hodinové pôsobenie, ja som rada, že vydrží vtedy, keď potrebujem, pretože bohužiaľ patrím k ľuďom trpiacim nadmerným potením, teda u mňa nefunguje žiadny na 100%, aj tak sa potím, akurát, že to nie je cítiť :-/ Teda dúfam :-D


Oficiálny popis a zloženie vône je v podstate rovnaké, ako pri toaletnej vode. Na záver fotky zloženia a ostatného...





Tak, nejako som to snáď zvládla. Určite ste si všimli, že o voňavkách nepíšem, až na jednu výnimku zo začiatku blogovania. Nie, že by som si žiadne nekupovala alebo nedostávala, len nemám vôňu ako znázorniť a zdokladovať :-o) Nerada potom o nich píšem, sú to jednoducho pre mňa len fotky a oficiálny popis... Ale pokiaľ by bol záujem, nejako to prekonám.

Toaletnú vodu a dezodorant venovala na zrecenzovanie spoločnosť GOSH Cosmetics.

Majte sa krásne!


8 komentárov:

  1. Tak tak, recenzia na voňavku to je ťažko. Ja ich ani nečítam, až na tie, ktoré poznám, ako túto. Inak pred Vianocami mi priateľ hovoril nech urobím príspevok na tému akú vôňu kúpiť sestre, akú staršej dáme, akú pani v strednom veku. Tvrdil mi, že určite to bude úspešný príspevok, lebo chlapi sú bezradní a radi si nechajú poradiť. Len som ho zmrazila tým, že pochybujem, žeby nejaký chlap môj blog čítal:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nápad mal náhodou veľmi dobrý :-) koľkokrát som aj ja sama bezradná, že akú, ale už sa mi zopár krát stalo, že som sa namotala na nejakú vzorku a už som vedela, čo si kúpim. už by to bola asi na babe, aby to posunula ďalej, že aha, tú máš Parfume Guide :-) Niektorí možno aj čítajú, keď sondujú a hľadajú nejaké prekvapko, čo ty vieš :-)

      Odstrániť
  2. Tohle by mi určitě vonělo krásně:) Recenze se ti povedla, mně se taky vůně popisují obtížně - navíc je to opravdu hodně individuální:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! :-) pravdu máš, je to individuálne, čo jednej môže voňať, inej veľmi po chuti nebude :-)

      Odstrániť
  3. Určitě voní krásně.Mám ráda citrusové osvěžující vůně, taky mi zrovna moc nesednou nějaké těžké kořenisté, to ne-e :D A super koláž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja citrusové preferujem :-) ďakujem, ak ešte budem niekedy robiť recenziu "voňavky", asi bude takéto znázornenie patriť k nej :-)

      Odstrániť
  4. Tato recenzia sa Ti naozaj podarila a paci sa mi aj samotne zobrazenie, ktore si pridala. Citrusove vone mam rada a teda urcite ovoniam realne a uvidim. Pekny vecer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, lebo som sa desila okamihu, keď ju budem písať :-) vďaka.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.