15. januára 2013

Frog Nails

Dnes budú ďalšie nechty s motívom zvieratka. Blog toho znesie :o) Tentokrát som sa rozhodla spraviť všetky nechty.

Použité laky:
  • Catrice Ultimate Nudes, 050 Moulin Rouge Light
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148


FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme dve vrstvy bledšieho zeleného laku.
3. Tmavšou zelenou spravíme na končeku nechta oblúčik a tak vytvoríme telíčko žabky.
4. Bodkovačom spravíme miesto pre oči.
5. Menším bodkovačom spravíme čierne oko...
6. ... a ešte menším bielu zreničku.
7. Čiernym lakom pomocou bodkovača spravíme nosné dierky.
8. A ružovkastým lakom líčka. Na záver prelakujeme vrchným lakom.

Pôvodne žabky mali vyzerať takto, ako na obrázku, ale nakoniec som zvolila menej farebný motív a jednoduchšie je spraviť bodky ako pusu. :-) V podstate je jedno, ktorý variant bude čapatý :-o).


Album tu (klik na obrázok):

Prajem pekný zvyšok dňa!


19 komentárov:

  1. Veľmi pekné :) Ale ja v tom vidím tie prasiatka z hry angry birds :) Neviem, či poznáš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D poznám a hrala som :-) to snáď nieee :-D nemôžu prasiatkam ukradnúť príspevok :-D

      Odstrániť
  2. Veľmi nápadité a pekné.

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyjo, já se snad pod "tvým vedením" snad naučím i nějakému serióznějšímu nail-artu! :) Vypadá to fakt jednoduše, i když si nedělám naivní naděje, že mně by se to povedlo stejně pěkně jako tobě. No, mám tady pěkného zelenáčka Smash od Illamasquy, ten by se hodil, jeden čistě bílý lak také, černý matný taky... vlastně mi defacto chybí jen ten bodkovač :D Při příští objednávce na Modeláži nějaký přihodím.
    Bezva inspirace, určitě se sem pro ní vrátím! ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, to som rada, snáď sa mi potom pochváliš, ako si dopadla :-) inak bodkovač by mal mať aj Essence, alebo som videla doma vyrobené zo špendlíku zapichnnutého do ceruzky :-)

      Odstrániť
  4. Toto je úplne zlaté! Ja by som to možno zvládla tak na jeden necht :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) vďaka. keď jeden, tak už by šli všetky :-) no na tom jednom by to vyzeralo možno lepšie :-)

      Odstrániť
    2. len boli na rade všetky :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.