19. januára 2013

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow, 01 South Beach a 02 Long Beach
 
Dnes predstavím niečo z lacnejšieho súdka, a to tieto dve paletky z trblietavej kolekcie Sun Club od Essence. Ako je napísané pod obrázkom, v ponuke sú v dvoch odtieňoch - 01 South Beach a 02 Long Beach.

Obe paletky obsahujú osem tieňov o celkovej váhe 7,5 g, ktoré sú uložené v plastovom obale šikovného kabelkového balenia rozmerov 9,5 x 5,5 x 1,1 cm. Je k nim priložený obojstranný aplikátor, ktorý je z jednej strany penový a z druhej strany má syntetické štetiny. Zatváranie je zacvakávacie, otvára a zatvára sa ľahko. Doba spotreby je 12 mesiacov, cena 3,29 €.

aplikátor
zatváranie
 
Nesmie chýbať ani porovnanie bez bázy / s bázou. Použila som Essence I love Stage Eyeshadow Base a nanášala som najsvetlejšie odtiene. Mne osobne vydržali v poriadku tak 5 - 6 hodín.

bez bázy / s bázou
 01 South Beach

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow, 01 South Beach
 
Južnú pláž obmýva tyrkysové more s mintovým odleskom. Pekne do hneda opálené si spravíte prechádzku po piesku zlatej farby. "Swatches" sú robené tak, že najprv ide horný rad a potom spodný.

zloženie
01 - swatches
 
Samotné tiene vyzerajú na oku nejako takto... Tiene idú v poradí ako "swatches", najprv prvý rad, potom druhý.


No a ako sa už stalo zvykom, prikladám aj ukážku líčenia :-) Prvé je z 1,2, 5 a 6 a druhé zo zvyšnej štvorice.

02 Long Beach

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow, 02 Long Beach
 
Dlhá pláž vám ponúkne oranžový západ slnka s trochou opálenia do hneda :-) Táto sa skladá len z prirodzených odtieňov hnedej, bronzovej, či zlatistej farby. "Swatches" sú robené najprv prvý rad a potom druhý.

zloženie
02 - swatches
 
Rovnako pripájam aj samotné tiene na oku a líčenia.


Aby to bolo pre obe palety rovnaké, prvé líčenie je rovnako z 1, 2, 5 a 6 a druhé zo zvyšku.

 
Obe ma zaujali farbami. Mám rada bronzové odtiene, zbožňujem tyrkysovú farbu, tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám. Najprv som si priniesla 02, no nedalo mi to a po pár mesiacoch som si priniesla aj druhú. Na rýchle líčenie, keď potrebujem niekam odbehnúť, mi úplne postačuje. Samozrejme, že na celodenné líčenie siahnem radšej po inej značke, nebudem tvrdiť, že nie. No zoberte si to tak, že kým mne ešte Essence tiene držia, u iných by boli dávno "dole".

Líčenie, okrem maskary, bolo vytvorené celé s Essence produktami. Dokonca som na obočie použila tmavší tieň. Na fotke vyzerá celkom fajn, tak som mu našla dobré použitie.

Pekný deň prajem!


12 komentárov:

  1. super prepracovaný článok Suzi :) po paletke už dlhšie pokukujem ale nevedela som si tie farby predstaviť na očiach, tiež ma zaujímala pigmentácia a výdrž ... týmto článkom si mi veľmi pomohla s výberom :) long beach ma zaujala na očiach viac ako ta farebnejšia paletka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) dlho som mala len tú, kvôli neutrálnym odtieňom. tiež som sa rozhodla pri výbere pre ňu. no pred nedávnom som neodolala a priniesla som jej domov aj sestru :-) ja celkovo nemám nejaký extra problém s výdržou, takže mi vyhovujú aj Essence tiene a neľutujem ich kúpu. v každom prípade som rada, že som trafila príspevok. :-)

      Odstrániť
  2. Tieto tieniky mám, a aj mňa zaujali nádhernými farbami Tá výdrž je u mňa katastrofálna, hoci vždy som ich skúšala len bez podkladu. Suzi, ale musím ti povedať, že krásna recenzia, namaľovať sa s každou farbou. V týchto recenziách si tá najpoctivejšia blogerka akú čítam!

    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bez bázy v kombinácii s tým, že sú trblietavé, je aj u mňa o polovicu kratšia, no ja si nanášanie tieňov bez bázy už ani neviem predstaviť, iba ak takto testujem. :-) ak tieňov je takto zopár, nejako to zvládnem, aj keď po pár odlíčeniach už vrčím :-D no stalo sa to akousi šablónou pre príspevky tohto typu :-) nechcem byť egoistická, ale teším sa, že som u teba v tomto najpoctivejšia :-D

      Odstrániť
  3. Najlepšia recenzia na tiene akú som vôbec čítala :)
    Ale mňa skôr zaujal tvoj lak na nechty, môžem vedieť značku a odtieň? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Zuzka! :-) tajne som dúfala, že sa niekto spýta aj na lak :-D NYC Quick Dry Nail Polish a odtieň 240 Midtown :-)

      Odstrániť
  4. Obě dvě paletky obsahují moc hezké barvy a vážně krásně se třpytí :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto recenzie si rada pozriem, aj keď sa v poslednom čase veľmi výrazne nemaľujem. Obe paletky vyzerajú krásne, no srdcu mi je bližšia asi tá Long Beach :) Možno si ju aj kúpim :D No a ako čítam tvoje príspevky, tak si asi kúpim aj podkladovú bázu, lebo vidno, že je to riadny rozdiel :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-) hej, podkladová báza spraví veru dosť, aj s výdržou, aj s pigmentáciou. v dnešnej dobe ich je v ponuke už niekoľko, takže s výberom by problém byť nemal :-) mám skúsenosti s piatimi a zatiaľ som bola spokojná :-)

      Odstrániť
  6. Dala sis na tom pěkně záležet, moc se mi líbí článek.:) Žádné stíny od této značky nemám a tak bych to asi mohla už někdy v blízké době změnit, protože ty barvičky jsou vážně krásně syté a zkrátka vypadají moc dobře.Nejvíc se mi líbí paletka č.01.
    Také je super, že jsi stíny vyfotila jak bez báze tak i s ní, protože je to vážně pořádný rozdíl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) zvykla som si robiť to tak, niekedy to ukáže pekný rozdiel :-) som rada, že sa ti článok páči :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.