17. augusta 2012

Mix nechtov za posledné dni

Tento príspevok je v tom istom duchu, ako bol jeden z minulých. Tentokrát sa jedná o nechty, ktoré bol okrem jedných použité ako základná vrstva k nejakému nail artu ap. Niečo tu už bolo, niečo ešte len uvidíte.

1. Catrice Ultimate Nail Lacquer, 640 Grey´s Kelly
Šedohnedý lak s fialovým podtónom, je to Catrice klasika, takže v pohode lakovanie, schnutie aj výdrž. Krytie v dvoch vrstvách.





2. Essence Colour & Go, 44 Modern Romance
Tento bol trocha sklamaním. Farba vo fľaštičke mi naznačovala, že to bude nude ružový odtieň, ale aj napriek tomu som ju vložila do košíka. Výsledok bol, že som ho nanášala na moje nechty až v troch vrstvách. Ale akože výsledná farba je celkom fajn. Okrem toho som si zobrala asi nejaký vadný, lebo bol hnusne hustý, zle sa s ním lakovalo, navyše mi zbublinkoval, takže nad druhý deň išiel dole. Budem ho musieť zriediť.




3. Catrice Ultimate Nail Lacquer, 240 Sold Out For Ever
Tento lak bol základom pre zeleno - čierne bodkované nechty,  ktoré som predstavila tu. Je to taká zvláštna zelená a práve preto sa mi veľmi páči a navyše som ju potrebovala, na iný design. Platí to isté, čo pri prvom laku.





4. Flormar Nail Enamel, 425
Tieto boli použité vo vrkočových nechtoch a ešte budú (možno) v jedných. Tento odtieň kryje už v jednej vrstve, ale zo zvyku som dala dve. Výdrž, lakovanie sú v poriadku. Jedná sa o fialový odtieň  modrým podtónom, čo sa prejavilo na zachytení farby, ktorá je viac modrá, ako fialová :-/.





5. Flormar Nail Enamel, 408
Tento je ďalším mojím favoritom a určite si ho ešte kúpim, ak na neho ešte narazím. Len mi akosi zrušili stánok s Flormarom v piešťanskom Auparku, tak dúfam, že aspoň v Trnave je. Má krásnu výraznú koralovú farbu. Mám ho len pár mesiacov, ale už je pol fľaštičky minutej. Použila som ho už predtým, len som sa tak vrhla na hologramy, že som ho vtedy zabudla odfotiť.





6. Flormar Nail Enamel, 423
Flormar do tretice so svojou úžasnou modrou farbou letnej oblohy. Je dosť podobný Spachtošovi od Snehulienky :-)





7. Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 102
Tento je mojím najobľúbenejšímod Gabiky a uvedomila som si, že som ho ešte vôbec nepridala, hoci som ho mala na nechtoch už niekoľko krát. Mám ho dokonca aj v zásobe, ak by ho náhodou prestali vyrábať :-P Milujem túto žuvačkovú ružovú... krytie v dvoch vrstvách, výdrž 4 dni.










Tak to je snáď všetko. Prajem pekný neskorý večer alebo dobrú noc a ja si idem pozrieť Krausa :-)

Majte sa!
 

6 komentárov:

  1. ten holograficky je velmi pekny :) Nevies, ci sa da kupit aj iny ako od Pupy? PS. Ako casto si lakujes nechty? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fú, neviem, skús pozrieť Gabrini, tí by mali mať nejaké. možno niečo z tých drahších, ktoré treba objednávať (napr. China Glaze), nejako som to nezisťovala, lebo tá výdrž ma zabila :( lakujem si tak každé tri dni, niekedy dva a niekedy takmer až po týždni :)toto mám nazbierané tak za tri týždne :-)

      Odstrániť
  2. Mne sa paci tie biely a modry - to su aj farby, ktore si planujem zaobstarat, tak snad ich este stihnem, ked sa vratim :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. biely určite áno, ten majú stále a modrý myslím, že tiež. to je výhoda NElimitiek :-)

      Odstrániť
  3. Mně se líbí Romance od Essence (vypadá hrozně elegantně), růžový od Gabrielly Salvete a ten poslední holograf:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, Romance je presne taký, len ako som písala, mala som problém pri lakovaní, ale asi bol fakt nejaký zlý,lebo sa mi to stalo s Essence lakom prvý krát.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.